Menu

רודוס, 10 אתרים שחובה לראות

0 Comments


רודוסרודוס הוא האי הגדול בקבוצת האיים הדודקאנסיים אשר בים האגאי והאי הרביעי בגודלו מבין כל האיים היווניים. זהו יעד מושלם לחופשה קיצית המלא היסטוריה עשירה, תרבות מעניינת וחיי לילה שעונים על הצרכים של כל המבלים. באי רודוס ישנם כפרים ציוריים, מונומנטים מרשימים, אתרים ארכיאולוגיים, טירות מימי הביניים וכמובן חופים נהדרים שהם בפני עצמם סיבה לחזור לבקר כאן שוב ושוב.

העיר העתיקה

העיר העתיקה של רודוס היא העיר הגדולה ביותר מימי הביניים בכל יבשת אירופה והיא משמשת כמונומנט חשוב ביותר למורשת התרבותית של ימי העבר. ב 1988 היא הוכרה כאתר מורשת בינלאומי על ידי אונסק”ו. הרחובות הצרים, הארכיטקטורה הקלאסית, הכנסיות מימי הביניים והגשרים המיוחדים מעניקים לעיר אווירה מיוחדת ואתם צפויים להתאהב בה ממבט ראשון.

לינדוס

לינדוס היא עוד עיר עתיקה באי, כחמישים קילומטר דרומית מזרחית למרכז האי. זהו אחד האזורים המצולמים ביותר באי, בזכות הבתים המקסימים והרחובות הצרים. האקרופוליס של לינדוס הוא אתר ארכיאולוגי מרהיב ולמעשה הוא אחד מהאתרים הארכאולוגים המתויירים ביותר ביוון.

עמק הפרפרים

כחמש עשרה קילומטר דרומית מערבית לעיר רודוס נמצאת פינת טבע קסומה, מקופת בגבעות ועם אינספור עצים ופלגי מים. מיוני ועד ספטמבר העמק מתמלא בפרפרים צבעוניים אשר בחרו במקום זה לצורך תהליך הרבייה והטלת הביצים. זהו מקום שלו ורגוע בימי הקיץ החמים. תמצאו כאן מסעדה וחנות מזכרות. רק השתדלו לשמור על השקט על מנת לא להפריע לפרפרים בסביבתם הטבעית.

7 המעיינות

שבעת המעיינות ממוקמים כשלושים קילומטר מדרום מזרח לבירת האי. זהו מקום נחמד בין עצי המחט והדקלים היוצרים צל ואווירה נעימה בימי הקיץ. האגם מורכב מ 7 מעיינות ותוכלו לראות כאן אווזים, ברווזים וטווסים. אם תבקרו כאן תוכלו לאכול במסעדה הסמוכה אשר מציעה גם אוכל נהדר וגם תצפית פנורמית אל עבר הערים.

המוזאון הארכאולוגי של רודוסהמוזאון הארכאולוגי של רודוס

בעיר רודוס תוכלו למצוא את המזאון הארכאולוגי. המוזאון כולל פריטים עתיקים מתקופות שונות בהיסטוריה של ייון. כאם תוכלו לראות כדים, פסלים, עבודות קרמיקה ועוד. חלקם של הפריטים הם מהאי עצמו ואחרים הם מהאיים הסמוכים. זהו מקום מעולה ללמוד על התרבויות שחיו כאן בעבר.

המוזאון לאומנות יוונית מודרנית

בכניסה לעיר העתיקה של רודוס, בכיכר סימי, תוכלו למצוא את המוזאון לאומנות ייונית מודרנית. המוזאון מציג אוסף עשיר של ציורים ושאר חפצי אומנות מהמאה העשרים. המוזאון מנסה לקדם את זהותה התרבותית של יוון והוא עושה זאת בצורה נהדרת.

פארק רודיני

פארק רודיני הוא באמת גן עדן עלי אדמות הנמצא במרחק של רק 3 קילומטים מהעיר רודוס. זהו הפארק העתיק ביותר בעולם והוא ידוע בזכות הצמחייה הצפופה שבו. אתם צפויים לראות כאן נוף הכולל גשרים וברכות מים עם שושנות מים ולהתהלך בשבילים צרים ובאווירה מרגיעה.

לדיקו

לדיקו הוא מפרץ קטן סמוך לפאלריאקי. זהו חוף חולי, עם סלעים קטנים ומי תורכיז. תוכלו ליהנות כאן משחייה במים הצוננים וגם ארוחה טובה באחת הטברנות. החוף פופולרי מאוד ובחודש אוגוסט הוא עמוס במתרחצים הבאים ליהנות מהחוף הנהדר.

אגאתי

זהו אחד מהחופים הכי יפים של רודוס. החוף נמצא בחוף המזרחי של האי. זהו חוף בתולי שבו לא תמצאו קהל גדול וברים רועשים. יש כאן דברים בסיסיים כמו מיטות שיזוף ושמשיות אך לא הרבה יותר מזה. אם אתם רוצים לעשות קמפינג על חוף הים זהו המקום.

פרסוניסי

פירוש השם בייונית הוא האי הירוק. אי זה נמצא בקצה הדרומי של האי, כ 92 קילומטר מהעיר רודוס. זהו היעד האולטימטיבי לאלו אשר אוהבים ספורט ימי כמו קייטסרפינג וגלישת רוח. מי שרוצה חוף קצת יותר שקט ופחות מתוייר מוזמן לחוף זה.

מה עוד לקרוא

The following two tabs change content below.
בליק הוא אתר אינטרנט, ששם לו למטרה להציג ללקוח הישראלי חווית קנייה חדשה של שירותי תיירות, באמצעות גלישה חווייתית ומגוון מוצרים במחירים אטרקטיביים.
Summary
רודוס, 10 אתרים שחובה לראות
Article Name
רודוס, 10 אתרים שחובה לראות
Description
רודוס הוא האי הגדול בקבוצת האיים הדודקאנסיים אשר בים האגאי והאי הרביעי בגודלו מבין כל האיים היווניים. זהו יעד מושלם לחופשה קיצית המלא היסטוריה עשירה, תרבות מעניינת וחיי לילה שעונים על הצרכים של כל המבלים. באי רודוס ישנם כפרים ציוריים, מונומנטים מרשימים, אתרים ארכיאולוגיים, טירות מימי הביניים וכמובן חופים נהדרים שהם בפני עצמם סיבה לחזור לבקר כאן שוב ושוב.
Author
Publisher Name
בליק תיירות
Publisher Logo
Tags: