Menu

טיולי יום מתל אביב

0 Comments


masadaישראל היא אמנם מדינה קטנה, אך בשטחה הקטן ניתן למצוא אטרקציות שונות ומגוונות הכוללות אתרים קדושים, אתרים ארכאולוגיים, נופי טבע פראיים ועוד הרבה דברים מעניינים. הפעם נציע לכם לבקר במספר אתרים אשר יכולים להיות יעדים טובים לטיולי יום עבור אלו אשר יוצאים מתל אביב וערי המרכז. טיולים אלו ייקחו אתכם למקומות מיוחדים, בעלי אווירה שונה מאוד מתל אביב והם בהחלט מומלצים לטיול יומי.

טיולי יום למצדה, עין גדי וים המלח

אלו הם שלושה אתרים מרהיבים אשר ניתן לבקר בשלושתם במהלך טיול של יום אחד. הדרך הכי נוחה לעשות זאת היא באמצעות טיול מאורגן המספק לכם תחבורה ולוקח אתכם לכל האתרים.

מצדה היא מבצר עתיק מהתקופה של האימפריה הרומאית. מצדה היא מקום אייקוני בהיסטוריה היהודית, זהו סמל לגבורה בזכות אלו אשר בחרו להתאבד ולא להיכנע לרומאים. מצדה נמצאת בשולי מדבר יהודה, על צוק המתנשא לגובה של 450 מטרים מעל פני ים המלח (63 מטרים מעל פני הים). רכבל ייקח אתכם במעלה ההר, שם תוכלו לראות את השרידים הארכאולוגיים ולהתרשם מהנוף הפנורמי של ים המלח ונופי המדבר. במרחק נסיעה קצר תמצאו את עין גדי, שמורת טבע עם מפלי מים ובעלי חיים האופייניים לאזור. מומלץ מאוד לטייל בשמורה בטרם ממשיכים לים המלח. ולבסוף בים המלח תוכלו לצוף על המים וליהנות מהבוץ הטבעי העשיר במינרלים.

ירושלים – ביקור בעיר העתיקה

במרחק של כשעה נסיעה מתל אביב נמצאת ירושלים. העיר העתיקה של ירושלים היא אחד עין גדימאתרי החובה של העיר ובתוכה מוקדי עניין רבים. מומלץ לסייר בעיר הקדושה בעזרת מדריך מקומי אשר ייקח אתכם דרך הסמטאות והרבעים השונים (היהודי, המוסלמי, הארמני והנוצרי) למסע בזמן. בכל אחד מהרבעים תוכלו לספוג את האווירה השונה והייחודית של הרובע. סמטאות העיר מלאות בחנויות המציעות מזכרות, תבלינים ומאכלים מקומיים – זוהי חגיגה של צבעים וריחות באווירה מיוחדת.

אתם מוזמנים להתפעל מנופי העיר הנשקפים מהר הזיתים ולבקר באתרים חשובים כמו כיפת הסלע, הכותל המערבי והר הבית. כאן תוכלו לראות את המקום שבו על פי המסורת הנוצרית ישו קם לתחייה, והיכן שמאמינים שנקבר. כאן תוכלו לחזור אחורה בזמן 4000 שנה ולגלות את הסודות הארכאולוגיים של העיר, כמו הארמון הראשון של העיר ומערכת המים הכנענית.

יריחו ומדבר יהודה

בואו לבקר במדבר יהודה הפראי אשר נמצא בסמוך לירושלים. כאן תוכלו לראות את נופי בראשית והמקומות המוזכרים בתנ“ך. לאחר נסיעה במדבר תוכלו לבקר באכסניית השומרוני הטוב, מבנה מהתקופה העות‘ומאנית אשר נקרא על שמו של השומרוני הטוב אשר עזר לישו. מבנה זה שימש כפונדק דרכים עבור הצליינים אשר נעו בין ירושלים לבקעת הירדן. בקרו בעיר יריחו, עיר בעלת היסטוריה של 12,000 שנה. כאן תוכלו לבקר בהר הפיתוי, בו על פי המסורת השטן ניסה לפתות את ישו וגם לראות את עץ השקמה של זכאוס.

מדבר יהודהספארי במדבר יהודה וביקור בים המלח

ים המלח הוא המקום הנמוך ביותר בעולם. הוא מכונה ים המלח, אך למעשה מדובר באגם מים מלוחים. מומלץ מאוד להשתתף בספארי מדברי על רכב 4X4 אשר יאפשר לכם לחוש את המדבר ולהתמלא באדרנלין. אם יתמזל מזלכם אולי תוכלו להבחין בשוכני המדבר, הכוללים יעלים, עופות דורסים ועוד מגוון בעלי חיים מעניינים. במהלך טיול הג‘יפים תוכלו להשקיף על יריחו מרחוק. לבסוף תסיימו את הסיור בחופי ים המלח, שם תוכלו לטבול במים, לצוף וליהנות מהבוץ השחור העשיר במינרלים ותכונות מרפאות.

מה עוד לקרוא

The following two tabs change content below.
בליק הוא אתר אינטרנט, ששם לו למטרה להציג ללקוח הישראלי חווית קנייה חדשה של שירותי תיירות, באמצעות גלישה חווייתית ומגוון מוצרים במחירים אטרקטיביים.
Summary
טיולי יום מתל אביב
Article Name
טיולי יום מתל אביב
Description
ישראל היא אמנם מדינה קטנה, אך בשטחה הקטן ניתן למצוא אטרקציות שונות ומגוונות הכוללות אתרים קדושים, אתרים ארכאולוגיים, נופי טבע פראיים ועוד הרבה דברים מעניינים. הפעם נציע לכם לבקר במספר אתרים אשר יכולים להיות יעדים טובים לטיולי יום עבור אלו אשר יוצאים מתל אביב וערי המרכז. טיולים אלו ייקחו אתכם למקומות מיוחדים, בעלי אווירה שונה מאוד מתל אביב והם בהחלט מומלצים לטיול יומי.
Author
Publisher Name
בליק תיירות
Publisher Logo
Tags: , , , ,