Menu

חמש אטרקציות חובה בתל אביב

0 Comments


tel-avivתל אביב היא עיר העמוסה במוסדות תרבות, היסטוריה וחיי לילה תוססים. בתל אביב תוכלו ליהנות מארכיטקטורה, חופים, מוזאונים ועוד הרבה אטרקציות. הפעם הבאנו לכם רשימה של חמשת אתרי החובה של העיר; אתרים אשר ייקחו אתכם אל השכונות הוותיקות של העיר, אל המבנים המיוחדים ואל האנשים אשר בנו, עיצבו, ייצרו והשפיעו על העיר תל אביב.

נווה צדק

נווה צדק היא השכונה הוותיקה ביותר של תל אביב, היא נוסדה בשנת 1887 ועד היום נחשבת לאזור מגורים מבוקש. היום תוכלו למצוא בשכונה חנויות אופנה טרנדיות ומוסדות תרבות. יש בה אווירה מיוחדת ונחמד לטייל בשכונה. תוכלו לנסות את הגלידה המקומית של אניטה או מסעדת דלל כאשר אתם רעבים. בין האתרים שתוכלו לבקר בהם בעת ביקורכם בשכונה ניתן להזכיר את בית אבולעפיה, מרכז סוזן דלל, בית שמעון רוקח, בית אמזלג, בית רחמים גורל  ועוד.

מוזאון תל אביב

מוזאון תל אביב, אשר נוסד בשנת 1932,  הוא הבית של אוסף מרשים של אומנות מקומית ובין לאומית. זהו המוזאון הגדול ביותר בתל אביב. המוזאון ממוקם אל מול כיכר המלאה בפסלים ובסמוך לבית האופרה של תל אביב. מלבד הביקור במוזאון עצמו, זהו אזור מרשים ויפה להסתובב בו. המוזאון נוסד על ידי מאיר דיזינגוף, ראש העיר הראשון של תל אביב, בתחילה היה בביתו הפרטי ולאחר מכן עבר למשכנו החדש. בין האוספים של מוזאון ל אביב תוכלו לראות עבודות רישום והדפס, אמנות עכשווית, צילום, עיצוב, אדריכלות ועוד. בין האומנים שיצירותיהם מוצגות במוזאון ניתן להזכיר את פרנסיס בייקון מארק שאגאל, פאבלו פיקאסו, נחום גוטמן ועוד רבים אחרים.

מרכז הבאוהאוס

ארכיטקטורת הבאוהאוס היא אחד המאפיינים של תל אביב ובזכותה קיבלה את הכינוי העיר באוהאוסהלבנה. בסמוך לכיכר דיזינגוף תוכלו למצוא את מרכז הבאוהאוס, מרכז המציג ספרים, מיצגים ומידע בנושא. יש כאן תערוכות שונות אשר עוסקות בסגנון הבאוהאוס ואדריכלות עכשווית. חלקן של התערוכות נדדו והוצגו במקומות שונים בעולם וזכו לעניין רב. כאן תוכלו למצוא גם גלויות ומזכרות שונות מהעיר תל אביב. על מנת להתרשם מסגנון הבאוהאוס מומלץ לקחת סיורים מודרכים ברחובות העיר. מרכז זו מתמחה בסיורים מודרכים ואף מקיים אותם בשפות שונות. מידע נוסף תוכלו למצוא באתר האינטרנט https://www.bauhaus-center.com/he/gallery/

ביתן הלנה רובינשטיין

ביתן הלנה רובינשטיין הוא שלוחה של מוזאון תל אביב וזהו המקום הטוב ביותר לראות אומנות ישראלית עכשווית. במקום מתקיימות תערוכות קבועות ומתחלפות ומומלץ לעקוב אחר האירועים באמצעות אתר האינטרנט של מוזאון תל אביב. הביתן נמצא בגן יעקב, פארק קטן וקסום שנעים להיות בו. המיוחד בגן הוא עצי השקמה המשתלבים עם הארכיטקטורה. גשרים בגובה צמרות העצים מקשרים בין הגן לבית היכל הקונצרטים של התזמורת הפילהרמונית של תל אביב. פרטים נוספים על התצוגות והאירועים תוכלו למצוא באתר מוזאון תל אביב.

מוזאון האומנות נחום גוטמן

בתל אביבנחום גוטמן היה צייר, מאייר, פסל וסופר ישראלי מוכר מאוד. הוא ומשפחתו התגוררו בתל אביב ויש לו מקום של כבוד בהיסטוריה של העיר. אביו היה אחד ממייסדי השכונה נווה צדק ורבות מעבודותיו, אף אלו אשר צוירו שנים רבות מאוחר יותר, מתארות את מראה העיר וההוויי באותם הימים. ביקור במוזאון נחום גוטמן מאפשר לכם הצצה גם אל סיפורו האישי ויצירותיו וגם אל ההיסטוריה של תל אביב. מידע נוסף על שעות הפעילות, התצוגות והאירועים השונים באתר האינטרנט https://www.gutmanmuseum.co.il

מה עוד לקרוא

The following two tabs change content below.
בליק הוא אתר אינטרנט, ששם לו למטרה להציג ללקוח הישראלי חווית קנייה חדשה של שירותי תיירות, באמצעות גלישה חווייתית ומגוון מוצרים במחירים אטרקטיביים.
Summary
חמש אטרקציות חובה בתל אביב
Article Name
חמש אטרקציות חובה בתל אביב
Description
תל אביב היא עיר העמוסה במוסדות תרבות, היסטוריה וחיי לילה תוססים. בתל אביב תוכלו ליהנות מארכיטקטורה, חופים, מוזאונים ועוד הרבה אטרקציות. הפעם הבאנו לכם רשימה של חמשת אתרי החובה של העיר; אתרים אשר ייקחו אתכם אל השכונות הוותיקות של העיר, אל המבנים המיוחדים ואל האנשים אשר בנו, עיצבו, ייצרו והשפיעו על העיר תל אביב.
Author
Publisher Name
בליק תיירות
Publisher Logo
Tags: