Menu

חופשה של הרגע האחרון? כך תסגרו נופש משפחתי באיי יוון הקסומים

0 Comments


החופש הגדול נמצא בשיאו, ישראל מתרוקנת – אבל מאנשים ונראה שכולם מצאו להם יעד שטוף שמש לבלות בו חופשה משפחתית. אם עדיין לא סגרתם חופשה, חשוב שתדעו שזה בכלל לא מאוחר. במרחק של שעה וחצי מישראל, באיים כריתים, קוס ורודוס נמצאות כמה אופציות לחופשת בטן-גב לכל המשפחה והיא אפילו זולה יותר ביחס לשנה שעברה וביחס לאילת.

רודוס

 

“אנחנו רואים עליה מאוד גדולה בהזמנות של דילים ברגע האחרון, משפחות שעד כה חיכו משלל סיבות רואות שהמחירים טובים, היעדים קרובים ושהחברים העלו לרשתות תמונות שעושות גם להם חשק – ומזמינים חופשה” אומרת יעל תמיר, מנכ”לית בליק תיירות שמתמחה בחבילות נופש וחופשות משפחתיות באזור אגן הים התיכון. לדבריה, ביחס לשנים קודמות המחירים זולים יותר: “בשנה שעברה, בגלל שבדיוק יצאנו מהקורונה היה ביקוש אדיר, מצד שני בגלל מחסור בכוח אדם בשדה התעופה היו הרבה פחות מטוסים שעלו לאוויר, המגבלה הזאת הביאה לשיא בביקוש אבל לא היה היצע – לא כולם הצליחו לטוס. השנה יש היצע מאוד רחב, הוא בא לידי ביטוי גם בהיקף הטיסות והיעדים, גם במלונות שחזרו לעבוד בתפוסה מלאה, זו פשוט חגיגה שכולם רוצים לקחת בה חלק”.

 

החודשים האחרונים בישראל היו מאתגרים במיוחד, החופש הגדול הוא זמן עבור רבות מהמשפחות למלא מצטברים וליצור יחד חוויות משפחתיות. כ- 300 טיסות בממוצע ממריאות מתנב”ג מידי יום בחודש אוגוסט, ברשימת היעדים הפופולאריים בקרב ישראלים תמצאו לצד אתונה שביוון שורה של איים שקטים יותר, עם צבעים מרהיבים של כחול, וירוק. חלקם מזכירים מאוד את תאילנד – אבל כאמור נמצאים במרחק טיסה קצר.

 

כריתים, קוס ורודוס נחשבים לאיים אהובים במיוחד אצל הקהל הישראלי לצד אנטליה שבטורקיה, יש בהם מלונות עם מרחבים גדולים, שפע של מאכלים, ואטרקציות לילדים. אומנם באחרונה דווח על שריפות גדולות שהשתוללו ברחבי האי רודוס –אך הן הסתיימו וכעת בטוח להגיע לאזור, גם משרד החוץ ביטל את המלצתו שלא  להגיע לשם.

כרתים

 

פארק מים לילדים, מנוחה ושקט להורים

הצרכן הישראלי עבר בשנים האחרונות שינויים בכל הנוגע להזמנת חופשות בחו”ל, הוא זנח את המשרדים של סוכני הנסיעות היקרים מצד אחד, אך מצד שני התעייף מלסגור כל פרט בחופשה בעצמו. לכן רבים עכשיו מעדיפים לבחור בחבילות נופש שכוללות טיסה, העברה משדה התעופה למלון וגם מלון – הכל כלול.

“ישראלים אוהבים שדואגים להם להכל” אומרת הודיה חיים, מנהלת השיווק של בליק תיירות שתטיס באוגוסט מאות משפחות לחופשה באיי יוון הכל כלול אנחנו מספקים מעטפת כוללת, עולים יחד לטיסה וכשנוחתים יש העברה מסודרת משדה התעופה למלון וגם בטיסה חזרה. כמובן שמשפחות אוהבות ומעדיפות מלונות של ‘הכל כלול’ שהם הרבה יותר משתלמים, זה כולל ארוחות שמותאמות לטעם הישראלי, השתייה בלובי, את הארטיקים והגלידות בבריכה. וגם המון אטרקציות כמו צוותי בידור, מועדוני ילדים, ופארק מים פרטי של המלון עם מגלשות, בריכות ופעילויות”.

KIPRIOTIS VILLAGE RESORT

 

כאמור, הקלות שבה ניתן לטוס היום, כניסה של חברות תעופה כמו בלו-בירד מאפשרות לנפוש בחו”ל במחירים זולים משמעותית, בטח ביחס לאילת שם תמצאו חופשה לזוג הורים ושני ילדים במחיר אסטרונומי של 11 אלף שקלים, המחיר הזה לא כולל את הטיסות לאילת (שדה התעופה רמון) שיכול להגיע ל- 2,000 שקלים והנסיעה במונית למלון.

The following two tabs change content below.
בליק הוא אתר אינטרנט, ששם לו למטרה להציג ללקוח הישראלי חווית קנייה חדשה של שירותי תיירות, באמצעות גלישה חווייתית ומגוון מוצרים במחירים אטרקטיביים.
Summary

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *