Menu

טיולי יום לצפון הארץ

0 Comments


אם נמאס לכם מתל אביב ותרצו לשנות אווירה, להלן כמה טיולי יום אשר תוכלו לקחת ולהספיק ביום אחד. הפעם נציע לכם כמה מסלולים באזור הצפון. טיולים אשר ייקחו אתכם למישור החוף הצפוני, הגליל ואפילו רמת הגולן.

קיבוץ מעגן מיכאל

עכו ישראל מפורסמת בזכות הקיבוצים שלה, זוהי תופעה ייחודית בעל שורשים סוציאליסטיים אשר הייתה חלק מהגורמים אשר עיצבו את המדינה. קיבוץ מעגן מיכאל הנמצא על כביש החוף, צפונית לתל אביב, הוא אחד מאותם הקיבוצים. הוא נוסד בשנת 1949 על ידי תנועת הצופים העבריים. אתם מוזמנים לקחת סיור ולבקר בקיבוץ, כאן תוכלו ללמוד על ההיסטוריה שלו ובכלל על הקונספט הקיבוצי. כאן תוכלו לראות כיצד נראים החיים בקיבוץ. הקיבוץ מפורסם מאוד בזכות ברכות הדגים שלו אשר נחשבים לאחד מענפי החקלאות החשובים של הקיבוץ.

נצרת, טבריה והכנרת

טיול זה זוכה לפופולריות רבה בקרב התיירים המתעניינים באתרים הקדושים לנצרות, אך הוא בהחלט מומלץ עבור כולם והוא מעניין מאוד. במהלך הסיור תוכלו לראות אתרים קדושים, ליהנות מאוכל נהדר וגם נופים מרהיבים. נצרת היא העיר הגדולה ביותר במגזר הערבי והיא נחשבת לעיר בה התגורר ישו בילדותו. בין האטרקציות החשובות של העיר ניתן להזכיר את כנסיית הבשורה וכנסיית סנט ג‘וזף. לאחר הביקור באתרים הקדושים תוכלו ליהנות מסצנת האוכל המקומית, זהו המקום ליהנות ממנת חומוס אותנטית או מנות הקבב המקומית המוגשות עם פיתה בגריל. מנצרת נמשיך לכיוון הכינרת, אך בדרך נעבור בכפר כנא, המקום בו ישו ביצע את נס היין. לאחר הביקור בכפר כנא נגיע לכינרת, אגם המים המתוקים הגדול ביותר בישראל. כאן ישנם אתרים קדושים גם ליהודים וגם לנוצרים. את הסיור תוכלו לסיים בטבריה אשר על שפת הכינרת.

זיכרון יעקב

נצרתבין הרי הכרמל נמצאת המושבה זיכרון יעקב, במרחק של כשעה נסיעה מתל אביב. ניתן להגיע ברכב פרטי או ברכבת. זהו המקום המושלם להימלט מההמולה של תל אביב ולהחליף אותה באווירה מרגיעה. זיכרון יעקב מפורסמת בזכות יקב היין שלה. השדרה הראשית היא מקום נהדר לשוטט בו, היא מלאה בבתי קפה וגלריות אמנים. מי שמתעניין בהיסטוריה של היישוב העברי מוזמן לבקר במוזאון העלייה הראשונה אשר נמצא כאן. במוזאון תוכלו ללמוד על ההיסטוריה של היישוב אשר הוקם על ידי החלוצים שהגיעו לכאן בשנת 1882.

עכו וראש הנקרה

עכו היא עיר נמל קסומה ועתיקה הנמצאת אל מול חופי הים התיכון. ברחובותיה ישנה היסטוריה רבה. כאן תוכלו ליהנות מחומוס מעולה, מסעדות דגים ושוק הומה. העיר מוקפת בחומה מהתקופה הצלבנית, חומה אשר שרדה בצורה מרשימה. בעיר ישנם כמה אתרים מעניינים הכוללים את מנהרת הטמפלרים, מנהרה אשר נבנתה על ידי הטמפלרים שהתיישבו כאן בשנת 1187; תוכלו לבקר בשוק ובבזאר התורכי המשוחזר. כאן תוכלו לרכוש מזכרות, תבלינים ומטעמים שונים על הדרך. לאחר שמיציתם את הביקור בעיר תוכלו להמשיך צפונה אל עבר ראש הנקרה סמוך לגבול עם לבנון. ראש הנקרה היא אתר ייחודי מאוד, יש לו יופי מרשים ומערות אשר נחצבו על ידי גלי הים בסלעי הגיר הלבנים.

רמת הגולן

רמת הגולןרמת הגולן היא מקום מפלט מעולה. בניגוד לתל אביב, כאן תמצאו מרחבים פתוחים, נופים ירוקים, מעיינות טבעיים וערים עתיקות. זהו אחד האזורים היפים ביותר בישראל, הכוללים את מפלי הבניאס, הר בנטל המעניק לכם תצפית לסוריה. אלו אשר אוהבים לטייל חייבים לבקר במצודת נמרוד הנמצאת בדרך להר החרמון. בצידה הדרומי של רמת הגולן תוכלו למצוא את חמת גדר הידועה בזכות המעיינות התרמיים אשר ניתן ליהנות בהם היום כפי שנהנו מהם כבר לפני אלפי שנים.

מה עוד לקרוא

The following two tabs change content below.
בליק הוא אתר אינטרנט, ששם לו למטרה להציג ללקוח הישראלי חווית קנייה חדשה של שירותי תיירות, באמצעות גלישה חווייתית ומגוון מוצרים במחירים אטרקטיביים.
Summary
טיולי יום לצפון הארץ
Article Name
טיולי יום לצפון הארץ
Description
אם נמאס לכם מתל אביב ותרצו לשנות אווירה, להלן כמה טיולי יום אשר תוכלו לקחת ולהספיק ביום אחד. הפעם נציע לכם כמה מסלולים באזור הצפון. טיולים אשר ייקחו אתכם למישור החוף הצפוני, הגליל ואפילו רמת הגולן.
Author
Publisher Name
בליק תיירות
Publisher Logo
Tags: , , , , , , , ,