Menu

BMW חופשה במינכן – עיר קוסמופוליטית, הבית של

0 Comments


דילים למינכןחופשה במינכן , בירתו של חבל בוואריה והבירה הלא רשמית של דרום גרמניה היא עיר קוסמופוליטית ומגוונת, שאוהבת לחגוג וגם יודעת איך לחגוג את החיים ובגדול.

עיר הבית של BMW ושל עוד כמה חברות בינלאומיות מוצלחות, היא אחד מהערים המתויירות ביותר במדינה, בעיקר בתקופת ה Oktoberfest, שאז כל העולם ואחותו מגיעים לכאן ללגום מהבירה הבווארית המשובחת, אבל חוץ בירה ומצב רוח, יש בה גם הרבה תרבות וסטייל ושילוב יפה בין ישן וחדש ובין קלאסי ומודרני.

מרכז העיר הישן (Altstadt) עדיין נהנה מהקסם של ימים עברו, עם מבנים קלאסיים בני מאות שנים, כנסיות ציוריות, גלריות אמנות מעולות ומדרחובים שוקקי-חיים, שלאורכם שלל בתי-קפה שיקיים ובארים מלאי אופי, ומצד שני ישנם כאן גם גורדי שחקים מודרניים ומרכזי קניות נוצצים, עם חנויות מעצבים ברמה עולמית ויש בה, במינכן, גם את כמה מהמוזיאונים הטובים באירופה.

אז בואו נצא לדרך וניראה מה הכי כדאי לעשות במהלך חופשה במינכן והיכן חייבים לבקר

מתחילים מהכיכר המרכזית, הלא היא ה Marienplatz בת תשע מאות השנים, שנמצאת בלב חבילות נופש למינכןהעיר ובה מזרקות ומבנים יפהפיים, המקיפים אותה מכל עבר, כמו בתי העירייה (הישן והחדש). מכאן יוצאים גם המדרחובים הפופולאריים של העיר, שלאורכם בתי קפה, בארים ומסעדות. אחת מהאטרקציות המרכזיות הוא מגדל השעון בבית העירייה החדש, שמכריז על השעה באמצעות מכשיר מוסיקלי גדול, דמוי קסילופון פעמונים, ומופע של בובות, המרקדות לצליליו (Rathaus-Glockenspiel).

לפני שנעבור למוזיאונים וגלריות, בואו נסקור את מבשלות הבירה הידועות של העיר, שהרי לא יעלה על הדעת לבקר במינכן מבלי ללגום מן הבירה המשובחת וליהנות מהטעם הנפלא ומהאווירה העליצה, השוררת בהיכלי הבירה של העיר הבווארית. המומלצים ביותר הם “אוגוסטינר” (Augustiner-Bräu) שנוסדה לפני כשבע מאות שנה ומתגאה בעובדת היותה מבשלת הבירה העתיקה ביותר בעולם שעדיין מייצרת את המותג שלה, ברציפות, מאז יום הקמתה. המבשלה השנייה שכדאי לכם לבקר בה היא Hofbräuhaus, שהוקמה לפני קרוב לחמש מאות שנה ונחשבת, גם היא, לאחת מהמבשלות הוותיקות והטובות במינכן. בשני המקומות תוכלו גם ליהנות מאוכל טוב (וממש לא בריא), לצד הבירה, כמו נקניקיות שמנות ועסיסיות וכרוב כבוש. מומלץ מאוד גם לעשות ביקור ב Weisses, שברחוב Tal 7 וליהנות מהנקניקיות הלבנות, ששמן יצא למרחוק ומהבירות הביתיות.

במרחק כמה דקות הליכה מכיכר נמצא שוק האוכל המצוין  (ש חובה לבקר בו במהלך חופשה במינכן ) Viktualienmarkt, שהחל את דרכו בתור שוק איכרים, אך כיום, לצד הפירות והירקות, מציע גם שלל מעדני גורמה, מנקניקים ובשרים מעושנים, עד גבינות ומפירות אקזוטיים ומיצים, עד ממרחים, מאפים מיוחדים ומה לא… יש כאן כמאה וחמישים דוכנים וכדאי לבוא רעבים.

מבין המוזיאונים של מינכן, כדאי מאוד לבקר ב Residenzmuseum (או The Residenz), הנחשב לאטרקציה מספר אחת בעיר: זהו ארמון יפהפה, שהיה שייך למשפחת אצולה בווארית והוסב למוזיאון (כמה מוזיאונים ליתר דיוק). אפשר לשוטט שעות בין החדרים והאולמות נוטפי העושר וההדר ולהתפעל משכיות החמדה ויצירות האמנות.

אל תוותרו גם על הביקור ב Schatzkammer der Residenz הצמוד, שם ניתן לראות אוספים של חפצים אמנותיים, עשויים זהב ואבנים יקרות… ממש תאווה לעיניים.

טיסות למינכןמוזיאון האמנות הידוע של מינכן, הוא ה Alte Pinakothek, בו מוצגות יצירות מהמאה ה-14 ועד המאה ה-18, כולל פנינים של כמה מהמאסטרים הגדולים של תקופת הרנסנס.

ממש ליד, במוזיאון המצרי (Staatliches Museum Ägyptischer Kunst) מוצגים, כפי שבוודאי כבר ניחשתם, שלל ממצאים ארכיאולוגיים יפהפיים ממצרים העתיקה, כולל פסלים, תבליטים, סרקופגים (ארונות קבורה) מעוטרים, תכשיטים, כלי חרס ועוד…

ולקינוח של חופשה במינכן, קחו כמה שעות לבקר ב”עולם של ב.מ.וו” (BMW Welt), הלא הוא מרכז המבקרים של ענקית הרכב הגרמנית, שלא חסכה בגימיקים עיצוביים, מסכים וגאדג’טים, על מנת להעניק למבקרים במקום חוויה מדהימה.

דילים למינכן, חבילות נופש למינכן, טיסות למינכן, טיול מאורגן למינכן

מה עוד כדאי לקרוא

The following two tabs change content below.
בליק הוא אתר אינטרנט, ששם לו למטרה להציג ללקוח הישראלי חווית קנייה חדשה של שירותי תיירות, באמצעות גלישה חווייתית ומגוון מוצרים במחירים אטרקטיביים.
Summary
BMW חופשה במינכן: עיר קוסמופוליטית, הבית של
Article Name
BMW חופשה במינכן: עיר קוסמופוליטית, הבית של
Description
חופשה במינכן, בירתו של חבל בוואריה והבירה הלא רשמית של דרום גרמניה היא עיר קוסמופוליטית ומגוונת, שאוהבת לחגוג וגם יודעת איך לחגוג את החיים ובגדול. עיר הבית של BMW ושל עוד כמה חברות בינלאומיות מוצלחות, היא אחד מהערים המתויירות ביותר במדינה, בעיקר בתקופת ה Oktoberfest, שאז כל העולם ואחותו מגיעים לכאן ללגום מהבירה הבווארית המשובחת, אבל חוץ בירה ומצב רוח, יש בה גם הרבה תרבות וסטייל ושילוב יפה בין ישן וחדש ובין קלאסי ומודרני.
Author
Publisher Name
בליק תיירות
Publisher Logo
Tags: , , , , , , , , , , ,