Menu

היעדים האהובים בארצות הברית – ניו יורק, לוס אנג’לס ובוסטון

0 Comments


ארצות הברית היא מדינה ענקית ובה יש אינספור אטרקציות אשר יכולות להספיק לטיול של חודשים רבים. הפעם נתרכז בשלושה יעדים פופולריים ואהובים בקרב התיירים – ניו יורק, לוס אנג’לס ובוסטון וניגע באטרקציות העיקריות אשר תוכלו לפגוש בערים אלו.

בוסטון

לעיר בוסטון היסטוריה עשירה ושפע של אתרים היסטוריים ואטרקציות שונות עבור המבקרים בה. יש מה לעשות בתוך העיר וגם מחוץ לעיר באזור ניו אינגלנד המלא בנופי טבע ועיירות דייגים קטנות.

בוסטון

את הטיול בבוסטון ניתן להתחיל ב’נתיב החירות’ אשר נחשב לאטרקציה המרכזית של העיר. נתיב החירות הוא מסלול של 4 קילומטרים ובהם 16 אתרים חשובים המספרים את סיפור עצמאותה של ארצות הברית. השביל המסומן באבני שפה אדומות ולאורכו תמצאו שלטים המסמנים את האתרים השונים. תוכלו לקחת סיור מודרך או פשוט לטייל לפי המפה. את המפה תוכלו למצוא באתר האינטרנט – www.thefreedomtrail.org.

עוד אזור שכדאי להסתובב בו הוא מרכז העיר ושכונת בייקון היל. במרכז העיר שוכנים אתרים חשובים שונים וסמוך אליו נמצאת השכונה היוקרתית והעתיקה בייקון היל אשר נחמד לשוטט בה. תשומת לב מיוחדת כדאי לתת לרחוב צ’ארלס והאזורים הסמוכים אליו. כאן תמצאו את הגלריות, הברים והמסעדות ואולי גם כמה חנויות מעניינות.

בבוסטון תוכלו למצוא את New England Aquarium; במקומות רבים ישנם אקוואריומים, אך האקווריום של בוסטון נחשב לאחד המעניינים בעולם. זהו בילוי לכל המשפחה וכאן תוכלו לראות בעלי חיים ימיים הכוללים גם כרישים, פינגווינים ויונקים ימיים.

אם יש לכם עוד זמין מומלץ לשוטט בטיילת נהר צ’ארלס הנחמדה.

לוס אנג‘לס      

לוס אנג’לס היא עיר גדולה ומלאת אפשרויות, אך יותר מכל היא מזוהה עם הוליווד ותעשייתלוס אנג‘לס הסרטים ולכן שם נתחיל את הסיור. כל מי שמגיע להוליווד רוצה לבקר בשדרת הכוכבים בה שחקנים ואנשי קולנוע חשובים זכו לכוכב המנציח את שמם. עוד מבנה אייקוני של הוליווד הוא התאטרון הסיני הידוע בזכות הקרנות הבחורה המפורסמות בהשתתפות השחקנים. ואם עדיין לא שבעתם משחקני קולנוע תוכלו לבקר במוזאון השעווה של הוליווד בה מוצגות דמויותיהם של שחקנים וידוענים רבים. ועוד נקודת ציון חשובה היא השלט “הוליווד” המפורסם. אולי סרטי הקולנוע יצרו לכם את הרושם שתוכלו להצטלם לידו. אך האמת שהוא שמור ומוגדר. תוכלו לבקר בגריפת’ פארק ולהתקרב לשלט עד כמה שניתן או להגיע למוהלנד דרייב 7036 משם יש תצפית טובה על השלט.

אטרקציה נוספת היא הביקור באולפני יוניברסל המפורסמים אשר בהם הופקו סרטים וסדרות מפורסמות. ניתן לקחת סיור באולפנים וגם ליהנות מפארק השעשועים אשר נמצא במקום.

ניו יורק

ניו יורקבעיר ניו יורק יש כל כך הרבה מה לעשות שקשה לדעת היכן להתחיל. אם זמנכם קצר כדאי שתתמקדו באטרקציות המרכזיות של העיר. לא ניתן לבקר בניו יורק מבלי תצפית טובה על העיר וגורדי השחקים שלה, ואחד המקומות המפורסמים ביותר בהם ניתן לזכות בתצפית על העיר הוא בניין האמפייר סטיט בילדינג. כאן תוכלו לזכות בשתי נקודות תצפית, אחת בקומה ה 86 והשנייה בקומה ה 102. הכניסה בתשלום.

ועוד אתר חובה הוא כמובן פסל החירות. למי שלא יודע הפסל נמצא על אי שאליו מגיעים באמצעות מעבורת. ניתן לקחת מעבורת בתשלום אשר לוקחת אתכם לאי החירות או מעבורת חינמית אשר לוקחת אתכם מתחנת South Ferry לסטאטן איילנד ומספקית לכם תצפית טובה לעבר הפסל בדרכה.

כדאי גם לבקר בסנטרל פארק שגם הוא אחד מסמלי העיר. לצד שבילי ההליכה תוכלו למצוא גם גן חיות, מזרקת בת’סדה ועוד אטרקציות.

וכמובן ניו יורק מלאה במוזאונים בהם תוכלו לבקר בהתאם לתחומי העניין שלכם. בין החשובים ניתן להזכיר את מוזאון ההיסטוריה של הטבע, מוזאון המטרופולין והמוזאון לאומנות מודרנית.

מה עוד לקרוא

The following two tabs change content below.
בליק הוא אתר אינטרנט, ששם לו למטרה להציג ללקוח הישראלי חווית קנייה חדשה של שירותי תיירות, באמצעות גלישה חווייתית ומגוון מוצרים במחירים אטרקטיביים.
Summary
היעדים האהובים בארצות הברית – ניו יורק, לוס אנג'לס ובוסטון
Article Name
היעדים האהובים בארצות הברית – ניו יורק, לוס אנג'לס ובוסטון
Description
ארצות הברית היא מדינה ענקית ובה יש אינספור אטרקציות אשר יכולות להספיק לטיול של חודשים רבים. הפעם נתרכז בשלושה יעדים פופולריים ואהובים בקרב התיירים – ניו יורק, לוס אנג'לס ובוסטון וניגע באטרקציות העיקריות אשר תוכלו לפגוש בערים אלו.
Author
Publisher Name
בליק תיירות
Publisher Logo
Tags: , , ,