Menu

איך לבלות 48 שעות בבאקו

0 Comments


רוב האנשים לא יודעים הרבה על אזרביג’אן ועיר הבירה באקו, אך למרות שהיא אינה מוכרת היא בהחלט מעניינת ומומלצת לביקור. אם יוצא לכם לבקר בבאקו, אפילו לביקור קצר של 48 שעות, להלן רשימה של כמה המלצות המאפשרות לכם למצות את העיר גם בביקור קצר.

באקו

היום הראשון – מתחילים בסיור הליכה בבאקו

רוב בתי המלון של באקו נמצאים במרכז ואם אתם שוהים באחד מהם תוכלו להתעורר מוקדם ולשוטט במרכז ההיסטורי, אולי גם תרצו קפה או תה באחד מבתי הקפה הרבים שתראו בדרכם. תה הוא חלק חשוב בתרבות המקומית אז כדאי לנסות ולהשתלב. תוכלו גם לקחת סיור רגלי מודרך. ישנם סיורים חינמיים אשר בדרך כלל מתחילים בתחנת המטרו Ichari Shahar, רק צריך להירשם מראש (תוכלו לנסות להסדיר זאת דרך בית המלון). סיורים אלו נמשכים כמה שעות והם לוקחים אתכם לאתרים המרכזיים בעיר העתיקה ומספרים לכם על ההיסטוריה של העיר, הבארים, בתי הקפה והמסעדות המומלצות בהן תוכלו לבקר באופן עצמאי.

היום הראשון – אחר הצהריים

לאחר שהכרתם את המרכז ההיסטורי, תוכלו להקדיש את שעות אחר הצהריים להתרשם מהעיר המודרנית. תוכלו לראות את מגדלי הלהבה (Flame Towers) שהם 3 מגדלים המזכירים להבה

Flame Towers

ושולטים בקו הרקיע. שתסיימו לצלם תוכלו לקחת את המטרו לכיוון Nariman Norimanov, שם לאחר הליכה של כמה דקות תוכלו לראות את מרכז Heyder Aliyev האולטרה מודרני. משם תוכלו להמשיך במטרו לתחנת 28 במאי, או לעשות זאת בהליכה, לפארק Aliyev. בסמוך אליו תמצאו אולם קונצרטים בסגנון סובייטי המארח את האירועים המרכזיים בעיר.

היום הראשון – ערב

בערב תוכלו לחזור למגדלי הלהבה ולקחת נסיעה קצרה בפוניקולור על מנת לעלות במעלה הגבהה. תוכלו לשוטט בסמטת Martyrs ואנדרטת הלהבה הנצחית. זהו מקום המנציח אירוע מצער שהתרחש בשנת 1990 ובמהלכו חיילים סובייטים פתחו באש על תושבי העיר. בסופו של דבר זהו מקום נחמד להתרשם מיופיה של באקו; כל מקומי ימליץ לכם לבקר בנקודה זו.

לאחר מכן, אם לא התעייפתם תוכלו להמשיך לרחוב Nizani, אשר נחשב לאזור הקניות של באקו והוא משתרע על פני 3.5 קילומטרים. לקראת החשיכה המשיכו לשדרת באקו לאורכו של הים הכספי ותוכלו להתרשם מהסביבה הנעימה ולזכות במבט לעבר מגדלי הלהבה המוארים בלילה.

יום שני – בוקר של תרבות בבאקו

הידעתם שבבאקו ישנם למעלה מ 30 מוזאונים? ביקור בבאקו ללא ביקור באחד המוזאונים לפחות הוא פספוס. כדאי לבקר בארמון ה Shirvanshahs; זהו ארמון מהמאה ה 15 אשר שימש את שליטי האזור. היום פועל כאן מוזאון ומומלץ להקדיש שעתיים לביקור במקום.

לאחר מכן המשיכו לכיוון מגדל Maiden המיוחד, גם בתוכו תוכלו למצוא מוזאון נחמד. לחילופין תוכלו לבקר במוזאון השטיחים או מוזאון ההיסטוריה הלאומי.

אזרביג'אןיום שני – אחר הצהריים, ביקור במקדש האש

מקדש האש של באקו הוקם במהלך המאה ה 16 ו ה 17. יש כאן בעירה של גז טבעי מהאדמה אשר יוצר להבה ניצחית והוא נחשב לאחד הסמלים החשובים של אזרביג’אן. ניתן להגיע לכאן באופן עצמאי, או להשתתף בסיורים מודרכים הכוללים גם את ההר הבוער. אם תרצו להגיע בכוחות עצמכם תוכלו לעשות זאת באוטובוס או מונית.

יום שני בערב – שייט בים הכספי

על מנת לסיים בצורה מושלמת את הביקור שלכם בבאקו, תוכלו לחזור בערב לשדרת באקו ולמצוא בה הפלגות הלוקחות את התיירים לשייט של שעה המאפשר לכם ליהנות מנופי העיר בלילה.

מה עוד לקרוא

The following two tabs change content below.
בליק הוא אתר אינטרנט, ששם לו למטרה להציג ללקוח הישראלי חווית קנייה חדשה של שירותי תיירות, באמצעות גלישה חווייתית ומגוון מוצרים במחירים אטרקטיביים.
Summary
איך לבלות 48 שעות בבאקו
Article Name
איך לבלות 48 שעות בבאקו
Description
רוב האנשים לא יודעים הרבה על אזרביג'אן ועיר הבירה באקו, אך למרות שהיא אינה מוכרת היא בהחלט מעניינת ומומלצת לביקור. אם יוצא לכם לבקר בבאקו, אפילו לביקור קצר של 48 שעות, להלן רשימה של כמה המלצות המאפשרות לכם למצות את העיר גם בביקור קצר.
Author
Publisher Name
בליק תיירות
Publisher Logo
Tags: , , ,