Menu

חופשה אקזוטית – מאוריציוס וגואה

0 Comments


אם נמאס לכם מכנסיות וקתדרלות, ואם שבעתם מהמוזאונים של אירופה, הרשו לנו להציע לכם שני יעדים לחופשה בסגנון אחר. הפעם נדבר על האי מאוריציוס אשר באוקיינוס ההודי וגם גואה אשר בדרום הודו. שניהם יעדים אקזוטיים קסומים עם חופי ים והרבה מאוד שלווה. אז בואו נצא לדרך.

האי מאוריציוס

האי מאוריציוסהאי מאוריציוס נמצא אי שם באוקיינוס ההודי, כ 900 ק”מ ממדגסקר. האי מאוריציוס נוצר כתוצאה מפעילות געשית אשר יצרה אי נפלא המוקף בשוניות אלמוגים וחופים לבנים, מה שמספר את התפאורה המושלמת לחופשה נעימה.

ההולנדים היו הראשונים שהקימו מושבות באי בסוף המאה ה 16. והם גם אלו אשר העניקו לאי את השם מאוריציוס על שם הנסיך ההולנדי.

ההולנדים הביאו לאי עבדים מאפריקה;  אחריהם הגיעו הצרפתים והבריטים. היא משך כוח עבודה מהודו וסין ומקומות נוספים עד שנוצרה בו תערובת של תרבויות שונות, דבר אשר העניק לו אושר תרבותי וגם קולינרי.

התקופה הטובה ביותר לבקר באי היא בין יולי לספטמבר והתקופה הפחות מומלצת היא מינואר עד אפריל. חובבי הצלילה ייהנו מראות טובה בין החודשים דצמבר – מרץ.

פורט לואי – לא רק חופים תמצאו במאוריציוס, למעשה יש בו צפיפות אוכלוסייה יחסית לגודלו. פורט לואי הוא בירת האי וכאן תוכלו למצוא חנויות, בתי קולנוע, ברים ומסעדות ואפילו רובע סיני ומוסלמי.

קורפיפ – אם אתם רוצים לעשות קצת קניות, כדאי לעשות אותן דווקא כאן ולא בעיר הבירה. האטרקציה המרכזית של העיירה היא לוע הר הגעש אשר ממנה ישנה תצפית מרהיבה. בעיירה ישנו גם גן בוטאני, אך מומלץ יותר לבקר דווקא בכן הבוטני בכפר פאמפלמוס.

הגן הבוטני סר סיווסאגור ראמגולם – מומלץ מאוד לבקר בגן הבוטני הכולל צמחים רבים, לא רק מהאיזור. אחת האטרקציות המרכזיות הוא שושנות המים הענקיות מהאמזונס. כמו כן ישנם מספר בעלי חיים בגן. הגן נמצא בכפר פאמפלמוס וניתן להגיע אליו באוטובוסים מהבירה.

גואה

בדרום מערב הודו תמצאו את גואה אשר הייתה בעבר מושבה פורטוגזית ואולי בגלל זה קיבלה גואהאופי קצת שונה מיתר הודו. גואה היא יעד תיירותי מבוקש מאוד ורבים מהתיירים הישראלים פוקדים אותה, במיוחד בכפרים ארמבול ואנג‘ונה המלאים במסעדות המגישות אוכל ישראלי ושלטים בעברית. בגואה תוכלו ליהנות מחופים, מסיבות ומי שירצה יוכל לעסוק גם בפעילויות רוחניות יותר כמו יוגה.

עיקר התיירים מגיעים לגסטהאוסים והבונגלוס הזולים שיש כאן. מגיעים לכאן תיירים מכל העולם ובהתאם לכך ניתן למצוא מגוון גדול של מסעדות בסגנונות שונים.

בשנות ה 90 גואה התפרסמה כמרכזה של סדנת הסמים והמסיבות. סמים עדיין יש כאן, אך זה לא מה שהיה בעבר. מי שבכל זאת רוצה מסיבות יכול למצוא אותן בדרך כלל באנג‘ונה והפרסום הוא בדרך כלל מפה לאוזן.

אנג‘ונה – באנג‘ונה, מלבד מסיבות, תוכלו לפגוש שני שווקים מפורסמים: שוק הפשפשים ושוק הלילה של אנג‘ונה. שוק הפשפשים מתקיים בכל יום רביבי. כאן תוכלו למצוא חפצי אומנות, בגדים, תכשיטים, וגם אוכל ומופעי רחוב. הודו ידועה בתור מקום זול, אך המחירים כאן עלולים להפתיע אתכם. שוק הלילה מתקיים בכל שבת. הוא פתוח עד השעות הקטנות של הלילה ויש בו מאות חנויות ואפילו הופעות חיות.

ארמבול – אמנם נחשב לחוף צנוע יחסית, אך יש בו הרבה מאוד מקומות לינה, מסעדות ובילוי לילה הכוללים מוזיקה חייה. נחמד לטייל ברצועת החוף ובקצה ישנו אגם קטן. ממנו תוכלו ארמבוללהמשיך בשביל אל תוך היער. אם תרצו ללמוד יוגה או להשתתף בספורט אתגרי, כמו מצנחי רחיפה, כאן תוכלו לעשות זאת.

כאשר מטיילים בגואה מומלץ מאוד לשכור אופנוע ולצאת לחקור את האזור.

מה עוד לקרוא

The following two tabs change content below.
בליק הוא אתר אינטרנט, ששם לו למטרה להציג ללקוח הישראלי חווית קנייה חדשה של שירותי תיירות, באמצעות גלישה חווייתית ומגוון מוצרים במחירים אטרקטיביים.
Summary
חופשה אקזוטית – מאוריציוס וגואה
Article Name
חופשה אקזוטית – מאוריציוס וגואה
Description
אם נמאס לכם מכנסיות וקתדרלות, ואם שבעתם מהמוזאונים של אירופה, הרשו לנו להציע לכם שני יעדים לחופשה בסגנון אחר. הפעם נדבר על האי מאוריציוס אשר באוקיינוס ההודי וגם גואה אשר בדרום הודו. שניהם יעדים אקזוטיים קסומים עם חופי ים והרבה מאוד שלווה. אז בואו נצא לדרך.
Author
Publisher Name
בליק תיירות
Publisher Logo
Tags: , ,