Menu

מקומות יפים בארמניה

0 Comments


ארמניה היא מדינה בעלת היסטוריה עשירה אשר הולכת אחורה בזמן. היא מציעה לכם נופים נהדרים והרבה מאוד מקומות מעניינים, חלקם קצת נסתרים ממפת התיירות. אם אתם מתכננים ביקור בארמניה, להלן רשימה של כמה מהמקומות היפים ביותר שיש במדינה זו.

איך להתחיל הביקור בארמניה

YEREVAN – הביקור בארמניה בדרך כלל מתחיל בעיר הבירה ובהחלט לא כדאי לבקר על ביקור בעיר מעניינת זו. היא מלאה במקומות מעניינים לבקר בהם, מוזאונים, נקודות תצפית וגם מטבח מקומי מעולה. לעיר יש מיקום טוב המאפשר לכם ללון בה ולצאת לטיולים יומיים בעיירות סמוכות.

EchmiadzinEchmiadzin – עיר זו נמצאת במרחק של 30 דקות נסיעה מעיר הבירה ויש לה משמעות היסטורית רבה. ארמניה הייתה אחת המדינות הראשונות אשר אימצה באופן רשמי את הנצרות כדת המדינה. בעיר זו נבנתה קתדרלה, על חורבותיו של מקדש פגאני, המציינת את האירוע.

מנזק נורואנק – בארמניה ישנם מנזרים רבים ובוודאי תוכלו להבחין בהם בעודכם מטיילים במדינה. מנזר זה הוא אחד המומלצים לביקור. הוא נבנה במאה ה 13 וכדאי מאוד לבקר בו.

Norvank Gorge – זהו אזור נחמד לטייל בו. הוא ידוע בזכות המערות שלו בהן נהגו בעבר להפיק יין. זהו אזור מלא בטבע וצוקים מרהיבים בעלי מראה דרמטי המשתנה לאורך היום בהתאם לשעות לאור השמש. יש כאן ציפורים רבות והביקור מומלץ למי שמחפש את השלווה והשקט.

אגם Sevan – אגם סבן הוא האגם הגדול ביותר בארמניה ואחד המקומות היפים ביותר בהם תוכלו לבקר. מסביבו ישנם מנזרים רבים בהם תוכלו לבקר. כמובן שתוכלו גם ליהנות מחופיו של האגם. לארמניה אין חוף ים וזהו המקום אליו המקומיים מגיעים להשתזף, לשחות ולעשות גלישת רוח.

YEREVAN

Gyumri – ג’ימורי היא העיר השנייה בגודלה באמרניה וכדאי להקדיש לה זמן לביקור. תוכלו לשוטט בעיר ולערוך תצפית מהמבצר השחור. בסמוך למבצר תוכלו למצוא את אנדרטת “אמא ארמניה”. כמו בכל עיר גדולה יש בה תרבות ומוזאונים וכדאי לבקר בכמה מהם.

מבצר Ambred – זהו אחד המקומות המרהיבים ביותר בארמניה. פירוש השם הוא “המבצר בעננים”, מה שמרמז על הנוף המדהים שעשוי להתגלות בפניכם בעת ביקור במקום. מבצר זה הוקם במאה השביעית והוא במרחק של כשעה נסיעה מעיר הבירה. לא מומלץ לנסות להגיע בעת שלגי החורף אשר עשויים לחסום את הדרכים.

מנזר Geghard – עוד אתר נהדר שכדאי לבקר בו הוא מנזר גגהרד. הקפלה שבו נבנתה לפני 800 שנה, אך ההיסטוריה של המנזר עתיקה עוד יותר ומתחילה אי שם במאה הרביעית.

מנזר Khor Virap – מנזר זה  נמצא בסמול לגבול עם תורכיה הוא אולי אחד המקומות הטובים ביותר להשקיף על הר אררט מהצד הארמני.

האתר הארכיאולוגי Dvin – אזור זה שימש כבירת ארמניה בימי העבר. הוא נוסד בשנת 330 לספירה. המקום שרד עד המאה ה 13 והושמד על ידי הפלישות המונגוליות. אוהבי הארכיאולוגיה ייהנו מאוד מביקור באתר זה.

מבצר Ambredמנזר Tatev – מנזר זה  נמצא במיקום מרוחק, כ 4 שעות מעיר הבירה, אך הוא בהחלט שווה את הדרך. המנזר נמצא באזור הררי ויש צורך נסיעת רכבל על מנת להגיע למרומי המנזר וליהנות מהנוף הנשקף.

Selim Pass – אזור זה נמצא על התוואי של דרך המשי העתיקה. זוהי הייתה נקודת חנייה לסוחרים אשר נדדו לאורכה של דרך המשי.

Jermuk – אוהבי הספא בוודאי ירצו לבקר כאן. המקום ידוע בזכות המעיינות התרמיים שבו ומיוחסות להן תכונות ריפוי. המקומיים אוהבים לבקר כאן. כאן גם תמצאו את מפלי Jermuk שהם המפלים השניים בגודלם בארמניה.

מה עוד לקרוא

The following two tabs change content below.
בליק הוא אתר אינטרנט, ששם לו למטרה להציג ללקוח הישראלי חווית קנייה חדשה של שירותי תיירות, באמצעות גלישה חווייתית ומגוון מוצרים במחירים אטרקטיביים.
Summary
מקומות יפים בארמניה
Article Name
מקומות יפים בארמניה
Description
ארמניה היא מדינה בעלת היסטוריה עשירה אשר הולכת אחורה בזמן. היא מציעה לכם נופים נהדרים והרבה מאוד מקומות מעניינים, חלקם קצת נסתרים ממפת התיירות. אם אתם מתכננים ביקור בארמניה, להלן רשימה של כמה מהמקומות היפים ביותר שיש במדינה זו.
Author
Publisher Name
בליק תיירות
Publisher Logo
Tags: , , , , , ,