Menu

תאילנד – לגלות הוד והדר מלכותי

0 Comments


בנגקוקתאילנד, כל מה שביקר בה התאהב, מצעירים אחרי צבא ועד משפחות עם ילדים ובני הגיל השלישי. לתאילנד יש הרבה מאוד מה להציע לתייר, מטרקים בצפון, דרך חיי לילה סוערים ואיים מפנקים עם חופים לבנים. לא ניתן להספיק הכל בביקור אחד ולכן יש לבחור כמה יעדים בתוך תאילנד ולהתמקד בהם. אנו מציעים לכם לקחת כמה ימים בבנקוק, כמה ימים בצפון תאילנד וקצת פינוק באיי תאילנד. על מנת לחסוך בזמן מומלץ להעיזר בטיסות פנים.

בנגקוק

בנקוק, בירת המדינה, היא כרך סואן שתמיד יש מה לראות ולעשות בה. העיר עמוסה במקדשים, שווקים, דוכני אוכל ועוד דברים מעניינים.

שוק סוף השבוע – ביקור בשוק בסוף השבוע של בנקוק הוא חובה. השוק למעשה פועל בכל ימות השבוע, אך שבת ראשון הם הימים הפעילים ביותר, לא רק מבחינת תנועת הלקוחות אלא גם מבחינת היקף הפעילות בשוק. בשוק זה אלפי דוכנים המציעים פשוט הכל, כולל דברים שלא תמצאו בשוק סטנדרטי כמו בעלי חיים אקזוטיים.

שייט בנהר – בנקוק מלאה בתעלות מים, אך חוצה אותה נהר מרכזי – נהר הצ’או פראייה. ישנן אפשרויות שייט שונות בנהר ובתעלות ובאמצעות השייט ניתן להתרשם מחיי התושבים וממראות העיר. אפשרות מעניינת היא לעשות את השייט בנהר דווקא בלילה ובשילוב ארוחת ערב על הסיפון.

ארמון המלך ומקדש PHRA KAEO  – ארמון המלך אשר נבנה בסוף המאה ה 18 הוא אחת האטרקציות המרכזיות של בנקוק. המלך כבר מזמן אינו מתגורר בארמון זה אבל בהחלט יש מה לראות. סמוך אליו נמצא המקדש PHRA KAEO אשר נחשב גם הוא לאחד המקדשים החשובים. מומלץ לערוך ביקור משולב.

בבנקוק ישנם עוד מקדשים נוספים שגם בהם ניתן לבקר, כמו למשל מקדש הבודהה המוזהב, PHRA KAEOמקדש השחר, מקדש הבודהה השוכב, מקדש השיש ורבים אחרים. לא חסרות אטרקציות בעיר, אך כאשר תרגישו שבעים תוכלו להמשיך לביקור בצפון או באיי תאילנד.

צפון תאילנד

אזור צפון תאילנד ידוע בתור אזור הטיולים והטרקים, כאן תוכלו לרכב על פילים, לראות את שבט ארוכות הצוואר, לבקר במקדשים מרהיבים וגם להסתובב בשוק הלילה של צ’יאנג מאי. העיר צ’יאנג מאי היא מקום ממנו ניתן לצאת לטרקים וסיורים שונים הלוקחים אתכם לראות את שבט ארוכות הצוואר וטיולים הכוללים רכיבה על פילים. אם בא לכם משהו קצת אקסטרימי תוכלו לבקר באומגות מעוף הגיבון הנמצאות במרחק של כשעה מצ’יאנג מאי. מקום זה מציע לכם חוויה מרגשת של אומגות, סנפלינג וגשרי חבלים בג’ונגלים של תאילנד. ואם יתמזל מזלכם תוכלו אולי גם לראות את קופי הגיבון.

בשעות הערב תוכלו לבקר בשוק הלילה של צ’יאנג מאי. זהו שוק גדול ושוקק חיים, המחירים זולים וזה מקום טוב לקנות בו מזכרות, בגדים וחפצים שונים. עוד דברים שתוכלו לעשות בצפון תאילנד הם סיור מפעלים הלוקח אתכם בחינם לבתי מלאכה שונים כמו חוות תנינים המייצרת מוצרי או דברים אחרים. גם קורס בישול תאילנדי או קורס עיסוי הם דבר מקובל בצפון תאילנד.מי שחפץ באווירה רגועה וטבע מוזמן לבקר בעיירה פאי, מקום מושלם לטיולי אופניים. רבים שוכרים ג’יפ ומטיילים בכפרי האזור והאטרקציות השונות הכוללות מפלי מים, נביעות תרמיות, מערות ועוד.

ביקור באיים

איי תאילנדאיי תאילנד ידועים בעולם בתור איים מפנקים והם מושכים אנשים בכל הגילים הנהנים מחופי הים הלבנים ומבחר האטרקציות והפינוקים. בטיול קצר לא ניתן לבקר בכל האיים, להלן כמה מהמומלצים:

קו טאו – קו טאו הוא אי קטן עם הרבה שקט ורוגע. האטרקציה המרכזית קל קו טאו הוא הצלילות בשוניות האלמוגים המרהיבות שלו, או סתם לנוח ולהירגע.

פוקט – זהו האי הגדול ביותר. גם כאן ניתן ליהנות מצלילות אך ישנם גם דברים אחרים לעשות באי. ניתן למצוא בו מגוון בתי מלון בכל רמות המחירים וכמובן חופים נהדרים.

קוסמוי – האי קוסמוי הוא האי השלישי בגודלו בתאילנד. האי ממוסחר מאוד ותיירותי מאוד ומתרכז בפינוק התיירים המבקרים בו. זהו מקום טוב לשכב על החוף וליהנות מתירס צלוי, קוקוס מרענן וכל הפינוקים של תאילנד. ניתן לשכור ג’יפ ולהקיף את האי ולעבור גם בנקודות תצפית גבוהות.

מה עוד לקרוא

The following two tabs change content below.
בליק הוא אתר אינטרנט, ששם לו למטרה להציג ללקוח הישראלי חווית קנייה חדשה של שירותי תיירות, באמצעות גלישה חווייתית ומגוון מוצרים במחירים אטרקטיביים.
Summary
תאילנד - לגלות הוד והדר מלכותי
Article Name
תאילנד - לגלות הוד והדר מלכותי
Description
תאילנד, כל מה שביקר בה התאהב, מצעירים אחרי צבא ועד משפחות עם ילדים ובני הגיל השלישי. לתאילנד יש הרבה מאוד מה להציע לתייר, מטרקים בצפון, דרך חיי לילה סוערים ואיים מפנקים עם חופים לבנים.
Author
Publisher Name
בליק תיירות
Publisher Logo
Tags: , , , , , ,