Menu

הונג קונג – מגלים את שילוב מרתק של מזרח ומערב

0 Comments


הטיול בעיר הונג קונג

הונג קונג היא מדינה קטנה אך מאוד מיוחדת. הנסיבות ההיסטוריות (שליטה בריטית עד 1997 והיום תחת אחריות סינית) הפכו אותה לשילוב מרתק של מזרח ומערב. מבינה גאוגרפית הונג קונג מורכבת מחלק יבשתי וממספר רב של איים, דבר המעניק לה שפע של אתרים מעניינים עבור התייר הישראלי. אז בואו נתחבר לקסם של הונג קונג.

נתחיל את הטיול בעיר הונג קונג והאטרקציות המרכזיות שלה. אחד מאתרי החובה של העיר הוא VICTORIA PEAK המספקת תצפית ומראה מרהיב של העיר. נקודת תצפית זו נמצאת בגובה ששל 554 מטר והיא מושכת תיירים רבים. על מנת להגיע לתצפית ישנה חשמלית המטפסת בעלייה התלולה. אך החשמלית אינה מגיעה עד הפסגה ואת ההמשך יש לעשות בהליכה. התצפית יפה ומעניינת גם בלילה וגם ביום ואסור לפספס. אם תרצו תוכלו לנצל את ההזדמנות גם לביקור במוזאון השעווה של מאדאם טוסו הנמצא במקום. כמו כן ישנו מרכז קניות ומספר מסעדות.

המדרגות הנעות – העובדה שהונג קונג נמצאת על צלע הר יצרה בעיות תחבורתיות מורכבות וכך נבנו המדרגות הנעות הארוכות ביותר בעולם. מדובר במערכת של 14 דרגנועים המטפסים לגובה של 800 מטרים ומאפשרים תנועה מאזורי המגורים לאזורי העסקים, מבלי צורך בפתרונות תחבורה מורכבים. אזור זה מכונה הסוהו של הונג קונג ואפשר ליהנות בו משפע של מסעדות, בתי קפה ודוכני אוכל.

מוזאון החלל – מוזאון החלל של הונג קונג מורכב משני אגפים, האחד מתפקד בעיקר כפלנטריום והשני הוא המוזאון עצמו. המוזאון מכיל מוצגים אינטראקטיביים רבים המאפשרים לנו ללמוד על החלל וההיסטוריה של חקר החלל. המוזאון פתוח בכל ימות השבוע, ניתן לקבל מידע על שעות הפעילות באתר האינטרנט www.lcsd.gov.hk.

מקדש 10,000 הבודהות – מקדש 10,000 הבודהות הוא מקדש שאינו פעיל,אך פתוח עבור התיירים. למעשה יש בו 13,000 פסלי בודהה, אבל זאת לאחר שנטפס 4400 מדרגות בשביל להגיע אל הפסגה.

הונג קונג ביקור באי לנטאו

אי לנטאועוד יעד מעניין בהונג קונג הוא האי קנטאו, למעשה שם ממוקם שדה התעופה. אחת האטרקציות המרכזיות של האי הוא פארק דיסנילינד, אמנם גרסה נועה יותר של הפרקים הגדולים אך בהחלט מספק חוויה לכל המשפחה ומומלץ מאוד בעת ביקור בהונג קונג עם ילדים. אם אתם מבקרים בדיסנילנד מומלץ להוריד את האפליקציה של האתר, היא מספקת מידע עדכני ומסייעת להתמצאות באתר.

עוד אטרקציה שלפי דעתנו היא בגדר חובה היא הטיאן טאן ומנזר פו לין.  טיאן טאן הוא למעשה פסל ברונזה ענק ממדים של בודהה. לא רק שהפסל והנוף הנשקף מהגבעה עלייה הוא יושב הם מוקד משיכה תיירותי, גם הדרך לאתר היא אטרקציה בפני עצמה. ניתן להגיע אל המקום בנסיעת רכבל ארוכה. במהלך הנסיעה תחלפו מעל הנופים היפים של הונג קונג, נופים הכוללים איים ויערות טרופיים. קיים גם קרון בעל רצפת זכוכית המעצים את החוויה. מנזר פו לין הנמצא במורד הגבהה גם כן שווה ביקור. זהו מנזר בודהיסטי יפה המאפשר לכם הצצה לתרבות הבודהיסטית המיוחדת.

עוד באזור תוכלו למצוא את כפר הדייגים תאי או (Tai o); זהו כפר דייגים אסיאתי אותנטי ומומלץ לבקר בו. במקום מתקיימים סיורי שייט בסירות דייגים. הכפר אנו נמצא באי לנטאו אלא באי סמוך המכונה באותו השם תאי או. ניתן להגיע אל האי באמצעות אוטובוס.

ביקור באי קואלון

אחת האטרקציות המרכזיות של הונג קונג נמצאת באי קואלון – Symphony of lights. מדובר במופע האור קולי הגדול בעולם, מופע המתקיים מידי ערב בשעה 8. המופע מושך אליו אלפי אנשים. מופע זה מאורגן על ידי משרד התיירות ובאירועים מיוחדים מתווספים אליו מופעי פירוטכניקה.

מוזאון האומנות של הונג קונגמוזאון האומנות של הונג קונג – גם אם גבר ראיתם מספיק מוזאונים באירופה, יתכן שתהנו ממוזאון זה המציג יצירות אומנות מתרבות שונה לגמרי. במוזאון זה אלפי יצירות המציגות את המסורת הסנית, מכלי תה מסורתיים ועד עבודות קליגרפיה.

גינת הלוטוס Lotus Pond Garden – בלב ליבה של העיר תוכלו למצוא גן ירוק ונעים המאפשר להירגע מהמולת העיר. לגן סגנון אסיאתי מיוחד והוא כולל ברכת דגים ופגודה ססגונית. במקום תוכלו להתרשם מפריחת הלוטוס וגם דגמים מיניאטוריים של מבנים מיוחדים מרחבי סין.

מה עוד לקרוא

The following two tabs change content below.
בליק הוא אתר אינטרנט, ששם לו למטרה להציג ללקוח הישראלי חווית קנייה חדשה של שירותי תיירות, באמצעות גלישה חווייתית ומגוון מוצרים במחירים אטרקטיביים.
Summary
מגלים את קסמה של הונג קונג
Article Name
מגלים את קסמה של הונג קונג
Description
הונג קונג היא מדינה קטנה אך מאוד מיוחדת. הנסיבות ההיסטוריות (שליטה בריטית עד 1997 והיום תחת אחריות סינית) הפכו אותה לשילוב מרתק של מזרח ומערב. מבינה גאוגרפית הונג קונג מורכבת מחלק יבשתי וממספר רב של איים, דבר המעניק לה שפע של אתרים מעניינים עבור התייר הישראלי. אז בואו נתחבר לקסם של הונג קונג.
Author
Publisher Name
בליק תיירות
Publisher Logo
Tags: , , , , , ,