Menu

טיול לאסיה – תאילנד, הונג קונג, טיוואן

0 Comments


טיול לאסיה – תאילנד, הונג קונג וטיוואן, כל אחת מצדיקה ביקור בפני עצמו המאפשר לכם ליהנות מאטרקציות והקסם של כל מדינה. אך אם בא לכם סיבוב טעימות אסייאתי, כלומר קצת מכל מדינה, תוכלו לעשות ביקור קצר בכל אחת מהן ולבקר באטרקציות המרכזיות.

טיול לאסיה – תאילנד   

תאילנד את טיול לאסיה שלנו נתחיל בתאילנד, עם נחיתה בשדה התעופה של בנגקוק. תאילנד היא מדינה גדולה המציעה הרבה מאוד אטרקציות והיא פופולרית מאוד בקרב ישראלים בכל הגילים. אם אתם ממהרים להספיק לשני היעדים הבאים התמקדו בעיר הבירה, יש בה מספיק מה לעשות. אחד מאתרי החובה של בנגקוק הוא ארמון המלך אשר נבנה בשנת 1782 והוא מציג את מיטב האדריכלות והעיצוב האופייני לאזור. מלך תאילנד כבר לא מתגורר בארמון זה, ארמונו הפרטי סגור למבקרים. בסמוך לארמון המלך תוכלו למצוא את מקדש הבודהה השוכב, זהו מקדש בודהיסטי עתיק ובתוכו פסל מרשים של בודהה. את שעות הערב תוכלו לבלות בשייט בנהר אשר חוצה את העיר ומספק הצצה לנופי העיר, ישנן הפלגות הכוללות גם ארוחה מפוארת. אם יצא לכם להיות בבנגקוק ביום שבת וראשון, חובה לבקר בשוק סוף השבוע; זהו שוק שבו יש הכל, מתנינים ובעלי חיים אקזוטיים ועד בגדים ופרחים. אם אתם ממש בעניין של קניות בקרו בקניון ה MBK, קניון ענק המשתרע על פני 8 קומות.

טיוואן היא מדינה קטנה הנמצאת על אי, אך למרות גודלה יש בה הרבה מה לראות ולעשות. סן מון לייק הוא אחד האתרים הפופולריים ביותר במדינה. מדובר באגם בעל מבנה מיוחד, חלקו המזרחי מזכיר שמש וצידו המערבי מזכיר חצי סהר וזהו מקור שמו. זהו אדם בעל מים כחולים המוקף בהרים גבוהים המספקים לנו מידי יום שקיעות וזריחות מדהימות. סביב האגם ישנם כמה

טיוואן

אתרים מעניינים, כמו הפגודה Ci-En ומקדש Wenwu. הדרך הכי טובה לראות את האטרקציות הללו היא באמצעות שייט מאורגן.  מי שיותר בכושר יכול לשכור אופניים ולנסוע על השבילים המובילים אל ההרים והמקדשים שבהם. ישנו גם רכבל הלוקח אתכם למעלה.

עוד אחד מאתרי החובה של טיוואן הוא מקדש פו גואנג שן. לא חסרים בטיוואן מקדשים אך זהו המקדש הבודהיסטי הגדול ביותר והוא בהחלט מרשים. במקום תוכלו לראות פגודות מרשימות, מאות פסלי בודהה, גינות פורחות וכמובן הרקע הטבעי של ההרים המקיפים אותו.

הונג קונג

הונג קונגהונג קונג היא מדינה קטנטנה, אפילו קטנה מישראל אך יש לה את הקסם המיוחד שלה. זהו מקום בו נפגשים מזרח ומערב, כמו גם מסורות עתיקות לצד תרבות מודרנית. אחד היעדים המתוירים ביותר בהונג קונג הוא VICTORIA PEAK. זוהי נקודת תצפית הנמצאת בגובה 554 מטרים אליה מגיעים באמצעות החשמלית, אך שימו לב שנדרשת בכל זאת מעט הליכה. המקום מספק תצפית מרהיבה על העיר, גם ביום וגם בלילה! אם כבר הגעתם עד שם תשמחו לגלות שיש גם מרכז קניות, מסעדות ואפילו מוזאון השעווה של מאדאם טוסו.

אם אתם מחפשים מקום אשר מספק הנאה ובילוי לכל המשפחה, בקרו בפארק עולם המים זהו שילוב של פארק שעשועים ענק עם גן חיות ומגוון אטרקציות לכל גיל. במקום תוכלו ליהנות מרכבות הרים, תצוגת כרישים והופעות מרהיבות המייצגות את התרבות המקומי. זהו בילוי שלם לכל המשפחה.

גם ביקור בפארק הונג קונג הוא מומלץ מאוד. זהו פארק הכולל מבנים בסגנון קולינאלי מתקופת הבריטים לצד מבנים מודרניים. זהו המקום לראות ציפורים אקזוטיות, עצים מרשימים, גינות מרשימות ועוד אטרקציות.

מה עוד לקרוא

The following two tabs change content below.
בליק הוא אתר אינטרנט, ששם לו למטרה להציג ללקוח הישראלי חווית קנייה חדשה של שירותי תיירות, באמצעות גלישה חווייתית ומגוון מוצרים במחירים אטרקטיביים.
Summary
טיול לאסיה - תאילנד, הונג קונג, טיוואן
Article Name
טיול לאסיה - תאילנד, הונג קונג, טיוואן
Description
טיול לאסיה - תאילנד, הונג קונג וטיוואן, כל אחת מצדיקה ביקור בפני עצמו המאפשר לכם ליהנות מאטרקציות והקסם של כל מדינה. אך אם בא לכם סיבוב טעימות אסייאתי, כלומר קצת מכל מדינה, תוכלו לעשות ביקור קצר בכל אחת מהן ולבקר באטרקציות המרכזיות.
Author
Publisher Name
בליק תיירות
Publisher Logo
Tags: , , ,