Menu

קובה אחת המדינות המעניינות ביותר בקאריביים

0 Comments


עיר הבירה הוואנהקובה היא אחת המדינות המעניינות ביותר בקאריביים, מאפייניה הגאוגרפים, התרבות והנסיבות ההיסטוריות הפכו אותה למדינה בעלת אופי מיוחד ויעד תיירותי מעניין מאוד. מאתרי צלילה ושמורות טבע ועד לילות של ריקודי סלסה, קובה בהחלט מספקת עניין רב. עיר הבירה הוואנה בה עדיין מרגישים כאילו הזמן עצר מלכת מושכת תיירים רבים, אך היא בהחלט לא מוקד העניין היחידי של קובה. הפעם נשאיר את הוואנה בצד ונתמקד בטרינדד, עיר צבעונית ומרתקת בה הכל זז לאט.

קובה – בדרך לטרינידד

עוד בדרך לטרינידד ישנם מקומות מעניינים לבקר בהם. אחד מהם הוא פונטה גורדה, זוהי לשון יבשה הנכנסת אל תוך הים. היופי של המקום משך את עשירי קובה לבנות שם את בתי הפאר שלהם  אשר היום חלקם הפכו לבתי מלון.  פונטה גורדה נמצאת בעיר סיינפואגוס, שם תוכלו ללכת, או לעשות זאת בכרכרה, על הטיילת המסתיימת בפונטה גורדה.

טרינידד

טרינידד היא עיר בעלת אופי קוליניאלי אשר נוסדה בראשית המאה השש עשרה ונראה שמאז ועד היום סגנונה לא השתנה בהרבה. ניתן לשוטט בסמטאות העתיקות, לקחת את הזמן וליהנות מהאווירה המיוחדת של העיר, אך בלילה העיר יודעת גם להחליף הילוך ולספק חי לילה רווי ריקודים ורום.

בליבה של טרינידד נמצאת הפלאזה מאיור, זוהי הכיכר המרכזית של העיר וכמו כל עיר עתיקה הפלאזה מאיורהיא מרכזת סביבה מגוון של אטרקציות ומוקדי עניין. הכיכר המרכזית, על גינותיה וסגנונה הארכיטקטוני המיוחד היא אתר חובה בטרינידד ומקום טוב להתחיל את הסיור בעיר. בכיכר תוכלו למצוא את מגדל CASA CANTERO אליו תוכלו לטפס ולקבל מבט פנורמי על העיר. עוד בסביבת הכיכר תוכלו למצוא כמה מוזאונים, שוק ועוד כמה אטרקציות מעניינות. מומלץ לבקר במוזאון הרומנטי המציג רהיטים וחפצי אומנות המייצגים את המעמד הבורגני של קובה במאה ה 19.

קובה ידועה גם בזכות תעשיית הסיגרים המסורתית שלה ותיירים רבים מבקרים בבית החרושת לטבק הנמצא בסמוך לכיכר המרכזית, שם תוכלו לראות כיצד מגלגלים את עלי הטבק לסיגרים בשיטות מסורתיות.

את הסיור שלכם תוכלו לסיים ב”לה קאנצ’אנצ’רה”, טאברנה מקומית המגישה משקה אלכוהולי מסורתי העונה לאותו השם, משם אולי תרצו להמשיך לגלות את חיי הלילה של טרינידד ומועדוני הסלסה שלה.

עמק העבדים ואחוזת איזנגה

קובה ידועה בזכות גידול קני הסוכר ותעשיית קני הסוכר שלה. לא רחוק מטרינדד נמצא עמק העבדים VALLE DE LOS INGENIOS, הידוע גם בתור עמק תחנות הסוכר. אל העמק ניתן להגיע בעזרת רכבת הסוכר המיושנת  ולהתרשם מחוות הסוכר,  זוהי רכבת קיטור כמו של פעם.  בתקופת השיא במקום היו עשרות חוות אשר בכל אחת מהן עשרות עובדים ועבדים אשר עסקו בגידול הסוכר ועיבודו, במרכז כל חווה בית המגורים הקולוניאלי של בעלייה.

אחוזת אינגה משקיפה על עמק העבדים והיא מפורסמת בזכות המגדל שלה המתנשא לגובה של 45 מטר. במקור הוא נועד להשקיף על מטעי הסוכר, העבדים ולהתריע במקרה של שרפות ומזג אוויר סוער. היום המגדל מספק נוף מרהיב אל העמק.

לה קאנצ'אנצ'רה

מעמק העבדים תוכלו להמשיך לעסק העיירה ווראדרו אשר נמצאת על החוף הקאריבי. זוהי עיירת נופש מפנקת עם מתקני תיירות מודרניים ומלונות הכל כלול. תיירים רבים מגיעים לאזור בזכות החופים הנהדרים עם חולות לבנים ומי התכלת.

מה עוד לקרוא

The following two tabs change content below.
בליק הוא אתר אינטרנט, ששם לו למטרה להציג ללקוח הישראלי חווית קנייה חדשה של שירותי תיירות, באמצעות גלישה חווייתית ומגוון מוצרים במחירים אטרקטיביים.
Summary
קובה אחת המדינות המעניינות ביותר בקאריביים
Article Name
קובה אחת המדינות המעניינות ביותר בקאריביים
Description
קובה היא אחת המדינות המעניינות ביותר בקאריביים, מאפייניה הגאוגרפים, התרבות והנסיבות ההיסטוריות הפכו אותה למדינה בעלת אופי מיוחד ויעד תיירותי מעניין מאוד
Author
Publisher Name
בליק תיירות
Publisher Logo
Tags: , , , , , , ,