Menu

צפון איטליה – מילנו, אגם גרדה, וונציה

0 Comments


מילנוצפון איטליה הוא אזור יפה ומעניין המושך אליו תיירים רבים. המקום מציע לתייר מגוון של נופים הכוללים עיירות ציוריות ושקטות, פסגות הרים מושלגות וגם אווירה צעירה ותוססת למבקרים במילנו. זהו מקום לחופשה מושלמת. ניתן להתחיל את הביקור בעיר מילאנו ומשם להמשיך לאזור אגם גארדה ולסיים בביקור בוונציה.

מילנו היא העיר השנייה בגודלה באיטליה וגם היא מציעה את החוויה האיטלקית במיטבה. יש בה מבחר אתרים, חיי לילה תוססים והיא נחשבת לבירת האופנה של איטליה. מילנו היא בהחלט מקום שבו אפשר לבלות וליהנות והיא גם נקודת מוצא טובה ליעדים אחרים בצפון איטליה.

כמו בכל עיר אירופאית, גם כן תוכלו למצוא קתדרלה אך הקתדרלה של מילאנו (דואומו) היא מרשימה במיוחד. מדובר במבנה ענק המצופה אריחי שיש, עם פסלים, צריחים ועיטורים כמו מיטב הכנסיות הגותיות. גם בפנים המבנה מרשים, יש בו ויטראז‘ים מתקופות שונות. ואם אתם כבר שם, אל תוותרו על טיפוס לגג. עוד אטרקציות מעניינות בעיר הן המצודה קסטלו ספורצסקו המוקפת בגנים ירוקים; בית האופרה לה סקאלה המפורסמת ועוד.

מי שרוצה לספוג קצת את אווירת הרחוב האיטלקית מוזמן לבקר ברובע נאבילי בו יש קסם מיוחד. במקום ישנן תעלות מים והמקום עשיר בגלריות, בתי קפה ומקומות בילוי. אם בא לכם משהו לאכול תוכלו לנסות את מסעדת Joia Leggero אשר משלבת טרנדים בריאותיים וצמחונים עם המטבח האיטלקי המסורתי.

צפון איטליה – אגם גרדה

אגם גארדה הוא אחד האזורים המתויירים ביותר באיטליה ואם אתם כבר בצפון זהו אתר חובה, אגם גרדהבעיקר אם מדובר בעונת הקיץ. זהו אגם גדול המוקף במספר עיירות ציוריות אשר כל אחת מהן מצדיקה ביקור. באזור האגם נופים מרהיבים ואינספור נקודות תצפית. מי שאוהב לטייל ולעשות מסלולי הליכה, באזור אגם גארדה ישנם מסלולי טיול רבים.

מומלץ מאוד לשכור רכב ולבקר בעיירות הסמוכות לאגם. מבין העיירות הסמוכות מומלץ לבקר בעיירה סרמיונה הנושקת לגדות האגם. עיירה זו נחשבת לאחת הפופולריות ביותר בקרב המבקרים באזור. יש בה טירה מרשימה הנוגעת במים, סמטאות עתיקות ולא מעט גלידריות איכותיות.

ובאווירה קצת שונה תוכלו לבקר בפארק גארדה לנד, פארק שעשועים מוצלח שימלא אתכם באדרנלין. מלבד רכבות הרים מטורפות תוכלו למצוא בפארק את הגאנג‘ל ראפידס אשר לוקח אתכם למסע על תרבויות עתיקות ומסתוריות.

 וונציה

 וונציהוונציה היא אחד מאתרי התיירות המפורסמים בעולם והיא ידועה בעיקר בזכות תעלות המים והגונדלות. לוונציה ישנה היסטוריה עשירה ושפע של דברים לראות. חובה לבקר בכיכר סן מרקו המוקפת באטרקציות תיירותיות כמו הבזיליקה של וונציה, הספרייה העתיקה, המוזאון לארכיאולוגיה ועוד. במקום תוכלו לראות גם את מגדל השעון המפורסם של וונציה, מגדל אשר נבנה בשנת 1496 ומנגנון השעון המקורי שהותקן בו עדיין עובד. בוונציה תעלות רבות, כאשר הגראנד קאנל היא המרכזית. ניתן לשוטט לאורכה, או לעשות זאת בשייט, ולהתרשם מחזיתות הבתים המיוחדות של וונציה. אם התמזל מזלכם להיות בוונציה בחודש פברואר, תוכלו ליהנות מנשף המסכות של וונציה, זהו קרנבל צבעוני של תחפושות ומסכות. בתקופת קרנבל המסכות כל עיר נראית כמו תאטרון אחד ענק. אך שימו לב בתי המלון מלאים בתקופה זו!

הדף קצר מלתאר את כל נפלאותיה של צפון איטליה. באזור אתרים נוספים וחשובים כמו הרי הדולמיטים בהם תמצאו מפלי מים, אגמים ועיירות קטנות; עמק אאוסטה בו ישנן טירות עתיקות; ורונה הידועה בתור עירם של רומיאו ויוליה וכמובן אך אפשר בלי הריזוטו והפולנטה.

עוד טיולים בצפון איטליה, טיולים מאורגנים לצפון איטליה

מה עוד לקרוא

The following two tabs change content below.
בליק הוא אתר אינטרנט, ששם לו למטרה להציג ללקוח הישראלי חווית קנייה חדשה של שירותי תיירות, באמצעות גלישה חווייתית ומגוון מוצרים במחירים אטרקטיביים.
Summary
צפון איטליה – מילנו, אגם גרדה, וונציה
Article Name
צפון איטליה – מילנו, אגם גרדה, וונציה
Description
צפון איטליה הוא אזור יפה ומעניין המושך אליו תיירים רבים. המקום מציע לתייר מגוון של נופים הכוללים עיירות ציוריות ושקטות, פסגות הרים מושלגות וגם אווירה צעירה ותוססת למבקרים במילנו. זהו מקום לחופשה מושלמת. ניתן להתחיל את הביקור בעיר מילאנו ומשם להמשיך לאזור אגם גארדה ולסיים בביקור בוונציה.
Author
Publisher Name
בליק תיירות
Publisher Logo
Tags: , , , , ,