Menu

טיולי פארקים בידור והנאה לכל המשפחה

0 Comments


פארק דיסנלנדכאשר יוצאים לחופשה בחו“ל ישנן הרבה אפשרויות לבילויים ואטרקציות שניתן לבקר בהן. אחת מהאפשרויות שעומדות בפניכם היא טיולי פארקים, או לפחות לשלב בטיול ביקור באחד מן הפארקים.

ברחבי העולם ישנם פארקים רבים המספקים בידור והנאה לכל המשפחה ובדרך כלל כוללים גם אפשרויות לינה למרות שזוהי לא חובה. הפארקים מספקים אטרקציות רבות ותעסוקה ליום שלם או אפילו יותר. המגוון הרב של הפעילויות והאטרקציות מאפשר לכל אחד ואחת למצוא את מה שמעניין אותו ומושך את תשומת ליבו. במילים אחרות ההנאה מובטחת. להלן סקירה קצרה של כמה מן הפארקים המובילים בעולם.

טיולי פארקים  – פארק אפטלינג

פארק אפטלינג הוא אחד הפארקים הותיקים ביותר באירופה. ראשיתו היא בשנות השלושים של המאה העשרים כיוזמה של שני כמרים להקים פארק ספורטיבי. במשך השנים הפארק גדל והתרחב והתווספו לו אטרקציות רבות. היום פארק אפטלינג הוא אחד הפארקים הפופולריים ביותר בהולנד והוא מושך אלפי משפחות בכל שנה המגיעות לבקר ולהתרשם מהאטרקציות אשר בפארק.

הפארק נמצא בתוך יער ירוק המשתלב היטב עם הפארק אשר מעניק למבקרים בו חוויה של פארק אפטלינג ביקור בעולם האגדות. הפארק קיבל השראה מאגדות מוכרות כמו שלגיה ושבעת הגמדים, היפיפייה הנרדמת ועוד מבחר אגדות המשמשות כקונספט לאטרקציות. הפארק מביא לחיים את עולם האגדות ולא במקרה הוא זכה בתואר הפארק הטוב בעולם!

בפארק ישנן אטרקציות רבות הפונות אל כל המשפחה, חלקן מיועדות לקטנטנים, אחרות מספקות אתגר ואדרנלין גם למבוגרים. בין האטרקציות אשר מושכות תשומת לב רבה ניתן להזכיר את הפיתון, רכבת ההרים, ספינת הרפאים והתיאטרון של אפטינג.

הפארק עצום בממדיו ועל מנת להתמצא ולקבל מידע שוטף מומלץ להתקין את האפליקציה של הפארק, במקום ישנו וויפיי נגיש לכולם.

טיולי פארקים – פארק דיסנלנד

דיסנילנד הוא אחד הפארקים המפורסמים בעולם והוא מושך אליו מבקרים רבים מכל העולם. זהו פארק ענק עם כמה עשרות אלפי עובדים והוא נחשב לאחד האתרים המתויירים ביותר בעולם! הוא מציע אטרקציות לכל המשפחה, בהשראת דמויות דיסני, אך לא רק. מלבד פארק השעשועים המקום משמש גם ככפר נופש ויש בו בתי מלון וחדרי אירוח.

טיפ קטן למבקרים, הפארק עמוס במבקרים ובעיקר בחודשי הקיץ; דבר הגורם לתורים ארוכים ומייאשים. העדיפו לבקר בדיסנילנד באמצע השבוע, יש פחות אנשים וגם עלות הכניסה נמוכה יותר. כמו כן מומלץ להגיע בשעת בוקר מוקדמת על מנת שתספיקו ליהנות מכמה שיותר אטרקציות

טיולי פארקים – פארק אקוואליבי

אם אתם נמצאים בהולנד ואתם חובבי אקסטרים, זהו הפרק בו אתם צריכים לבקר. המקום ידוע בזכות מתקני השעשועים המטורפים שבו, מתקנים אשר יודעים לסחוט את האדרנלין. פארק אקוואליבי הוא שילוב של פארק שעשועים ביחד עם פארק מים.

במקום תוכלו ”ליהנות“ ממתקני רכבת מטורפים, כמו למשל רכבת הקונדור אשר תטיס אתכם במהירות אדירה לכל הכיוונים ובמהופך, או רכבת רובין הוד המהירה אשר תיקח אתכם לגבהים ותפיל אתכם במהירות. ואם תרצו להירטב, המקום תוכלו למצוא מגלשות מים מתפתלות, ראפטינג סוער או להשתתף בקרב תותחי מים.

שימו לב כי הפארק פתוח רק בעונה, החל מחודש אפריל ועד אוקטובר.

לגולנדטיולי פארקים – לגולנד

לא כל הפארקים מציעים לכם רכבות הרים, לגולנד הוא פארק שונה הנמצא בקרבת לונדון. במקום תוכלו למצוא תצוגה מיניאטורית של אירופה, בדומה למיני ישראל, אך כאשר הכל עשוי ומורכב מקוביות לגו. המקום מומלץ בעיקר למבקרים עם ילדים. ודרך אגב, זהו לא פארק הלגו היחיד בעולם, פארקים דומים תוכלו למצוא גם בארצות הברית, גרמניה ודנמרק.

עוד טיולי פארקים  

מה עוד לקרוא

The following two tabs change content below.
בליק הוא אתר אינטרנט, ששם לו למטרה להציג ללקוח הישראלי חווית קנייה חדשה של שירותי תיירות, באמצעות גלישה חווייתית ומגוון מוצרים במחירים אטרקטיביים.
Summary
טיולי פארקים בידור והנאה לכל המשפחה
Article Name
טיולי פארקים בידור והנאה לכל המשפחה
Description
כאשר יוצאים לחופשה בחו“ל ישנן הרבה אפשרויות לבילויים ואטרקציות שניתן לבקר בהן. אחת מהאפשרויות שעומדות בפניכם היא טיולי פארקים, או לפחות לשלב בטיול ביקור באחד מן הפארקים
Author
Publisher Name
בליק תיירות
Publisher Logo
Tags: , , , ,