Menu

טיולי ספארי הם טיולים לכל הגילים

0 Comments


טיולי ספארי בטנזניהטיולי ספארי מספקים חוויה קצת אחרת מטיולי המוזאונים, הכנסיות של אירופה ואתרי הקניות. טיולי הספארי אשר מתאימים לכל הגילים מאפשרים לכם לראות את הטבע בצורה בלתי אמצעית. בטיולים אלו תוכלו לנשום את הטבע, להרגיש את ההתרגשות והאדרנלין מול נופי בראשית ובעלי חיים מרשימים המשוטטים חופשי בסביבתם הטבעית. טיולי הספארי מזוהים בעיקר עם יבשת אפריקה, אך לא רק! להלן מבחר יעדים מבוקשים ליעדי ספארי, אחד מהם יכול להיות החופשה הבאה שלכם, רק תבחרו.

טיולי ספארי בלפלנד

 אז אולי אין כאן ג‘ירפות ואריות אבל ללאפלנד הנמצאת קרוב לקוטב הצפוני יש את הקסם שלה. כאן תוכלו להתרשם מיופיים של יערות עצי המחט המכוסים בלבן בעודכם רוכבים על מזחלות עם כלבי האסקי או איילי הצפון שעבור הלאפים הם הרבה יותר מכלי תחבורה. כאן על סף הקוטב הצפוני תוכלו אפילו ליהנות מהמחזה המרהיב של הזוהר הצפוני. כאן תיחשפו למסורת ואורח החיים של הלאפים, החיים בשלג, הדייג בקרח,  ואפילו ביקור ב“כפר של סנטה קלאוס“. ספארי בלאפלנד הוא ללא ספק חוויה שוברת שגרה.

טיולי ספארי בטנזניה

טיולי ספארי זנזיברמי שרוצה חוויה אפריקאית קלאסית חייב לעשות ספארי בטנזניה. כאן תוכלו לעשות טיול ספארי אמתי על גבי רכבי שטח ואל מול נופי בראשית הכוללים הרי געש, נופים מרהיבים ושמורות טבע המשתרעות אל מעבר לאופק ובהן חיות בר מרשימות מהן תוכלו להתרשם מקרוב ובסביבתם הטבעית. בטנזניה נמצא הר הקילימנג‘רו המפורסם ולמעלה ממאה שבטים המשמרים מסורות עתיקות. מי שירצה יכול לשלב ספארי פראי בטנזניה עם נופש מפנק בזנזיבר.

טיולי ספארי זנזיבר

התיירים הישראלים כבר מזמן גילו את הקסם של זנזיבר, על חופייה הלבנים, המים התכולים ועצי הקוקוס. זנזיבר בהחלט מציעה חוויה מפנקת לתיירים וגם טיולי ספארי בהם תוכלו לראות את קופי קולומבוס השובבים, עצי המנגרוב והטבע האקזוטי של אפריקה. בחודשים יוני – אוקטובר השמיים בהירים ומזג האוויר יבש וזהו הזמן הטוב ביותר לבקר בזנזיבר, פתרון מעולה לחופשת הקיץ.

טיולי ספארי בקניה

 קניה היא אחד מיעדי הספארי הפופולריים ביותר באפריקה אם לא בעולם כולו. בקניה תוכלו למצוא אגמים, פסגות ערים מושלגות , נהרות והרבה מאוד טבע הכולל יונקים, עופות, זוחלים ועוד. ספארי בקניה מעניק לכם חוויה של אפריקה במיטבה. מברדלסים זריזים, עדרי גנו ועד קרנפים, כאן תוכלו לראות את חיות הבר ממרחק נגיעה אל מול נופי בראשית ומרחבים אינסופיים. כאן תוכלו לראות שבטים החיים בכפרים ומשמרים מסורות עתיקות ותרבות שהולכת ונעלמת.

טיולי ספארי בדרום אפריקה

טיולי ספארי בדרום אפריקה דרום אפריקה היא אחת הפנינים של היבשת השחורה. מצד אחד יש לכם את הנופים והטבע הפראי של אפריקה ושבט הזולו, אך מצד שני גם השפעה אירופאית חזקה מתקופת הקוליניאליזם. טיולי הספארי בדרך כלל מתקיימים בפארק הלאומי קרוגר, פארק אשר שטחו הוא כשטחה של מדינת ישראל! בפארק זה תוכלו להתרשם מנהרות שורצי תנינים, אריות, פילים, זברות, היפופוטמים ומבחר בעלי חיים אפריקאים בדרכים נוחות אשר אינן מחייבות רכבי שטח.

טיולי ספארי הם טיולים מומלצים מאוד לכל הגילים ומתאימים בעיקר לאלו אשר רוצים לשבור את השגרה. אלו הם טיולים מודרכים אשר נותנים לכם מנת אדרנלין, אך בתנאים נוחים ונעימים. הם מתאימים לטיולי משפחות, טיולי בר מצווה, טיולי הרפתקנים, נופש מגבש לעובדי החברה וסתם שבא לכם לנקות את הראש.

עוד טיולי ספארי

מה עוד לקרוא

The following two tabs change content below.
בליק הוא אתר אינטרנט, ששם לו למטרה להציג ללקוח הישראלי חווית קנייה חדשה של שירותי תיירות, באמצעות גלישה חווייתית ומגוון מוצרים במחירים אטרקטיביים.
Summary
טיולי ספארי הם טיולים לכל הגילים
Article Name
טיולי ספארי הם טיולים לכל הגילים
Description
טיולי ספארי מספקים חוויה קצת אחרת מטיולי המוזאונים, הכנסיות של אירופה ואתרי הקניות. טיולי הספארי אשר מתאימים לכל הגילים מאפשרים לכם לראות את הטבע בצורה בלתי אמצעית. בטיולים אלו תוכלו לנשום את הטבע
Author
Publisher Name
בליק תיירות
Publisher Logo
Tags: , , , , ,