Menu

טוסקנה, אחד האזורים היפים ביותר באיטליה

0 Comments


טוסקנהמי שמאס בהמולת העיר ורוצה חופשה מרגיעה באווירה כפרית, צריך להגיע לחבל טוסקנה. חבל טוסקנה הוא אחד מהאזורים היפים ביותר באיטליה; עם עיירות ציוריות, כרמי גפנים ויקבי יינות, וכמובן מסעדות עם מיטב המטעמים של המטבח האיטלקי. בטוסקנה יש הרבה מה לראות ולא ניתן לבקר בכל המקומות, לפחות לא בביקור אחד. הפעם נספר לכם על כמה עיירות קסומות בהן מומלץ לבקר.

במזרח טוסקנה – מונטפולצ’אנו MONTELPULCIANO

העיר שוכנת במזרח טוסקנה, בין עמק קיאנה ועמק אורצ’ה. לפי הממצאים הארכיאולגיים באזור, ההתיישבות שם החלה עוד במאה הרביעית לפני הספירה. העיר ידעה פריחה בימי הביניים ועיקר המבנים שבה הם מאותה התקופה ומתקופת הרנסנס.

בתור התחלה לביקור שלכם בטוסקנה, מומלץ לבקר בכנסיית סן באג’יו (SAN BIAGIO) אשר נמצאת מחוץ לעיר, אך מספקת תצפית טובה על מונטפולצ’אנו. בעיר עצה מומלץ לשוטט באזור העתיק ולהתרשם מהמבנים הציוריים אשר נבנו על ידי גדולי האדריכלים של תקופת הרנסנס. בין מוקדי העניין תוכלו לבקר בפיאצה גרנדה המרכזת סביבה מבנים מתקופת הרנסנס. מי שמתקשה או אינו מעוניין בהליכה יכול לקחת סיור מאורגן ומודרך באוטובוס המשוטט בין האטרקציות המרכזיות של העיר.

פירנצהכמו כל מקום בטוסקנה המתגאה ביין המקומי שלו גם למונטפולצ’אנו יש את הגאווה שלה; כאן תוכלו לטעום את רוסו די מונטפולצ’אנו המוגש במסעדות שונות ברחבי העיר או בחנויות היינות. מומלץ מאוד גם לערוך ביקור באחד היקבים ולהתרשם מחביות הענק במרתפי היינות המשמרים את שיטות הכנת היין המסורתיות. יקב מומלץ לביקור, אך בהחלט לא האפשרות היחידה הוא FATTARIA DELLA TALOSA.

כמו כן מומלץ לעקוב אחר אירועים ופסטיבלים המתקיימים בטוסקנה. אם למשל יוצא לכם לבקר במונטפולצ’אנו ביום א’ האחרון של חודש אוגוסט תוכלו לחזות בפסטיבל מסורתי בו מתקיים מרוץ של גלגול חביות יין ברחובות.

טוסקנה, כמו איטליה באופן כללי, ידועה בזכות המטבח האיכותי ותוכלו להרגיש זאת במבחר המסעדות אשר באזור. אם אתם רוצים להעמיק את החוויה האיטלקית, תוכלו לקחת קורס בישול מזורז במסעדת LOCANDU DEMETRA  או לפחות לבקר וליהנות מהנוף והאוכל הטעים.

בחבל טוסקנה – אימפרונטה IMPRUNETA

במרחק של כחצי שעת נסיעה מפירנצה תוכלו למצוא את העיירה אימפרנטה, יעד פחות מוכר לתיירים הישראלים אך בהחלט מומלץ. בין האטרקציות של העיירה תוכלו למצוא את בזיליקת סנטה מריה מהמאה ה 11, אשר הייתה אתר עלייה לרגל חשוב בימי הביניים. במקום ישנו מוזאון המציג את כל אוצרות הכנסייה אשר נצברו במהלך השנים. עוד אטרקציה מעניינת היא ה GALLERIA FILTRANTI, זוהי מערכת מנהרות המשתרעת על פני 150 מטרים. מערכת זו נחצבה בסלע במאה ה 19 במטרה לאגור מי שתייה וניתן לבקר בה.

אימפרנטה ידועה גם בזכות תעשיית הטרקוטה ואתם מוזמנים לבקר בסדנאות הטרקוטה הפתוחות לציבור. שם תוכלו לראות את אומני הטרקוטה מכינים עציצים, פסלים ומבחר חפצים דקורטיביים.

סנט לוק הוא הקדוש של העיר ולכבודו מתקיימת חגיגה כל שנה ב 18 באוקטובר, למעשה זהו פסטיבל הנמשך שבוע ומושך מבקרים רבים.

חבל טוסקנהואם אתם כבר באימפרונטה, מומלץ לעשות ביקור במאפייה Pasticceria Leonardo  הנמצאת  ב Via Paolieri, שם תוכלו לטעום מגוון של עוגות, מאפים ושאר מתוקים מהמטבח האיטלקי שהם בדרגה של אומנות, אפילו הצורה שבא יארזו לכם את מה שתקנו. עוד מקום טוב לאכול בו וליהנות ממיטב האווירה של טוסקנה הוא במסעדת IL BATTIBECO. במסעדה מעוצבת זו תוכלו ליהנות ממיטב המטעמים של המטבח האיטלקי.

לטוסקנה יש הרבה מאוד מה להציע עבור התיירים המבקרים בה. היא מלאה בעיירות היסטוריות, נופים מדהימים, אוכל טוב ודברים לעשות. הביקור מומלץ מאוד!

מה עוד לקרוא

The following two tabs change content below.
בליק הוא אתר אינטרנט, ששם לו למטרה להציג ללקוח הישראלי חווית קנייה חדשה של שירותי תיירות, באמצעות גלישה חווייתית ומגוון מוצרים במחירים אטרקטיביים.
Summary
טוסקנה, אחד האזורים היפים ביותר באיטליה
Article Name
טוסקנה, אחד האזורים היפים ביותר באיטליה
Description
מי שמאס בהמולת העיר ורוצה חופשה מרגיעה באווירה כפרית, צריך להגיע לחבל טוסקנה. חבל טוסקנה הוא אחד מהאזורים היפים ביותר באיטליה; עם עיירות ציוריות, כרמי גפנים ויקבי יינות, וכמובן מסעדות עם מיטב המטעמים של המטבח האיטלקי. בטוסקנה יש הרבה מה לראות ולא ניתן לבקר בכל המקומות, לפחות לא בביקור אחד. הפעם נספר לכם על כמה עיירות קסומות בהן מומלץ לבקר.
Author
Publisher Name
בליק תיירות
Publisher Logo
Tags: , , , , ,