Menu

נופש בגרמניה, עמוד התווך של האיחוד האירופי

0 Comments


היער השחור גרמניה

נופש בגרמניה – הרפובליקה הפדראלית של גרמניה הינה מדינה רחבת ידיים השוכנת במרכז אירופה, ונחשבת לאחת העשירות והמפותחות בתבל. גרמניה ידועה כעמוד התווך של האיחוד האירופי ומשמשת כמרכז תרבותי, כלכלי, ומסחרי של היבשת כולה. בתוך כך, מדינה מרתקת זו מציעה לנופשים בה מגוון עצום של דילים לגרמניה עם חוויות ואפשרויות בילוי, ומתאימה לכל הגילאים וסוגי הטיול, בכל עונות השנה.

תכנון נופש בגרמניה

גרמניה היא מדינה עצומה בעלת נופים מגוונים ומבחר בלתי נדלה של אטרקציות, כך שאי אפשר לחוותה כמכלול בטיול אחד, ולכן בעת תכנון הנופש מומלץ לבחור באזורים ספציפיים על פי תחומי העניין. לדוגמא, היער השחור גרמניה. גרמניה מציעה עוד ערים יפיפיות כמו מינכן וברלין המשלבות מורשת עתיקה ואלמנטים מודרניים, עם שלל כנסיות, בתים וארמונות מרהיבים לצד מוזיאונים מעולים, מופעי תרבות, גנים ופארקים מטופחים, מסעדות וחיי לילה תוססים. מנגד, קיימים במדינה גם אזורי ספר טבעיים מגוונים ובהם יערות עבותים, נחלים, נהרות ואגמים צלולים, שמורות טבע, עיירות ציוריות, טירות מדהימות, ודרכי נוף החולשות על עמקים וגבעות המשובצים בשדות, שטחי מרעה וכרמים.

דילים לגרמניה

נופש בברלין בירת גרמניה

ברלין, בירתה המאוחדת והמחודשת של גרמניה, הינה ללא ספק מיעדי הנופש המובילים והמבוקשים בעולם, ומהווה יעד נפלא לשוחרי התרבות והבילוי. כיום הבירה הגרמנית היא מעצמת תיירות המושכת מילוני מבקרים ומהגרים צעירים מרחבי היבשת, ומשלבת תרבות מוסדית במיטבה עם תרבות מחתרתית ואוונגרדית. זאת במאות מוזיאונים, בתי אופרה וקולנוע, תיאטראות, אתרים היסטוריים, מבנים ארכיטקטוניים מרתקים, גלריות, ארמונות, וחנויות בוטיק ומעצבים. כמו כן ניתן ליהנות בברלין ממרכזי קניות ענקיים, מפארקים שופעי אגמים, מנהרות החוצים את העיר, וכמובן ממסעדות, בתי קפה, פאבים ומועדונים למכביר. בד בבד ראוי לציין את אדריכלות החצרות המאפיינת את רבעי ברלין העתיקה, בה מספר בניינים מחוברים זה לזה באמצעות מעברים פנימיים וחצרות כדוגמת האקה והקמן.

נופש בברליןהיער השחור עם ילדים

גרמניה מהווה גם יעד אידיאלי לחופשה עם ילדים, שכן היא מציעה שפע של אטרקציות, פארק אירופה גרמניה, גני שעשועים ומוזיאונים לילדים. חשוב לדעת כי אזור היער השחור הפך ליעד כוכב פופולארי לחופשה עם ילדים, וזאת בזכות מגוון גדול של אפשרויות בילוי כגון מסלולי רכיבת אופניים, שייט, רכבות הרים, פארקי שעשועים וכמובן פארק אירופה גדול הממדים

מה עוד לקרוא

The following two tabs change content below.
בליק הוא אתר אינטרנט, ששם לו למטרה להציג ללקוח הישראלי חווית קנייה חדשה של שירותי תיירות, באמצעות גלישה חווייתית ומגוון מוצרים במחירים אטרקטיביים.
Summary
נופש בגרמניה,  עמוד התווך של האיחוד האירופי
Article Name
נופש בגרמניה, עמוד התווך של האיחוד האירופי
Description
נופש בגרמניה - הרפובליקה הפדראלית של גרמניה הינה מדינה רחבת ידיים השוכנת במרכז אירופה, ונחשבת לאחת העשירות והמפותחות בתבל. גרמניה ידועה כעמוד התווך של האיחוד האירופי
Author
Publisher Name
בליק תיירות
Publisher Logo
Tags: , , ,