Menu

נופש באנטליה – רמה עולמית בריביירה של טורקיה

0 Comments


דילים לאנטליהאנטליה היא, ללא ספק, “בירת התיירות של טורקיה” ואולי גם של כל החלק המזרחי של הים התיכון ואחת מערי הנופש היפות והפופולאריות בעולם ואפילו היום, כשהיחסים בין ישראל לטורקיה הם לא הכי טובים (אם להגיד את זה בעדינות), זוכים אותם ישראלים המגיעים לאנטליה לקבלת פנים של אח”מים ונהנים מחוויית נופש באנטליה ברמה עולמית, במחיר מעולה ובמרחק של בסך הכול שעה טיסה מנתב”ג…

פעם הייתה אנטליה חלק מהטיול המקיף בטורקיה, אבל מאז היא התפתחה והפכה ליעד בינלאומי בפני עצמו, המושך אליו מיליוני תיירים מידי שנה, שבאים לנפוש לאורך החופים המדהימים של חוף הטורקיז והריביירה הטורקית, המקיפים את העיר ממזרח וממערב.

העיר משלבת בין יופי קלאסי ואותנטיות מזרחית, עם קצב חיים מודרני ויש בה את כל מה שהתייר יכול לחלום עליו : מצד אחד יש את העיר העתיקה, על שלל סמטאותיה המתפתלות, העוטפת את הנמל הרומי העתיק ונושקת לצוקים המתנשאים מעל לים הכחול וצופים להרים שנמוגים באופק ומצד שני יש כאן מלונות מפוארים ומרכזי קניות ענקיים, המציעים שופינג מעולה וכמובן שיש גם שווקים עמוסי כל טוב וחופים מדהימים ביופיים, המתפתלים לאורך מפרצים ציוריים, למרגלותיהם של הרי הטאורוס המרשימים…

והשקיעות… השקיעות היפהפיות של מפרץ אנטליה, שצובעות את ההרים והים בגוני כתום וזהב עזים. הרי רק עליהן אפשר לכתוב מאמר שלם.

נופש באנטליה – מתי שווה להגיע?

מתי שווה להגיע לאנטליה ? כמעט תמיד ! אנטליה נהנית מיותר משלוש מאות ימי שמש בשנה, חבילות נופש לאנטליהכך שאפשר לבקר בה וליהנות בה כמעט בכל אחד מימות השנה (חוץ, אולי, מדצמבר, ינואר ופברואר) וגם אם מזג האוויר לא תמיד חם מספיק בשביל לרחוץ בים, או בבריכה, אפשר ליהנות מהנופים המדהימים, לשוטט בשווקים, או לאורך החופים עוצרי הנשימה, לעשות שופינג, לאכול טוב וליהנות מהמחירים המעולים שאפשר לקבל מחוץ לעונה הבוערת…

איפה ללון באנטליה ? אפשרויות האירוח באנטליה הן מגוונות להפליא, ומתאימות לכל סוג של מצב רוח ולכל רמה של תקציב, החל ממלונות בוטיק מקסימים, השוכנים בתוך מבנים עותומאניים עתיקים בעיר העתיקה (Kaleiçi) ומציעים אווירה רומנטית ואינטימית, עד למלונות חוף מפוארים ומודרניים, המציעים לנופשים בהם את כל הלוקסוסים והפינוקים שאתם מסוגלים לחשוב עליהם ויש, כמובן, גם את כפרי הנופש והקלאבים המדהימים, המציעים חופשות “הכול כלול” ברמה עולמית ומתאימים, בעיקר, למשפחות עם ילדים המעוניינות לעשות חופשת בטן-גב כיפית, מבלי לצאת יותר מידי מתחומי המלון. הקלאבים האלו, לא רק שמציעים אוכל ומשקה כיד המלך, 24 שעות ביממה, אלא גם מגוון עצום של פעילויות מהנות : מבריכות שחיה ענקיות וחופים פרטיים, עד מגלשות מים והופעות חיות ברמה גבוהה, ומפעילויות ספורטיביות מגוונות וחדרי כושר מעולים, עד ספא וטיפולי יופי ובריאות, והמחירים פשוט מצחיקים ביחס לתמורה.

נופש באנטליהחוץ מלבחור את סוג המלון, הרמה והגודל, אתם יכולים גם לבחור בין מיקומים שונים… אלו מבינכם שאוהבים חופשה עירונית יותר, עם הרבה שיטוטים רגליים בסמטאות וברחובות הראשיים, עשויים להעדיף מלון בעיר העתיקה, או על אחד מהצוקים הצופים לים, בעוד שמי שאוהב יותר אווירת כפר נופש באנטליה, עשוי להעדיף את אחת מעיירות הקיט הציוריות לאורך המפרץ, כמו בלק (Belek), או קמר (Kemer), שם יש מרחבים גדולים יותר והמון חופי רחצה מסודרים ומתקני חוף.

ומה עם אוכל ובילויים ? יש ויש והשפע הוא אינסופי ! מחמאמים טורקיים, בהם תוכלו לפנק את הגוף והנפש, עד מסעדות, בתי קפה, בארים ומועדוני לילה ובקיץ, גם הופעות של אמנים בינלאומיים באמפיתיאטרון העתיק.

אנחנו, הישראלים, אוהבים מאוד את המסעדות האותנטיות של אנטליה, המגישות מאכלי ים טריים ושלל מטעמים טורקיים  וים תיכוניים באווירה נעימה ובמחירים שבארץ אפשר לקבל אולי בדוכני פלאפל… ואחרי ארוחה משובחת, אפשר ללגום כוס צ’אי טורקי חם ומתוק, ולקנח ברחת לוקום אמתי, כמו שיודעים לעשות רק בטורקיה.

דילים לאנטליה, חבילות נופש לאנטליה, טיסות לאנטליה, טיול מאורגן לאנטליה

מה עוד כדאי לקרוא

The following two tabs change content below.
בליק הוא אתר אינטרנט, ששם לו למטרה להציג ללקוח הישראלי חווית קנייה חדשה של שירותי תיירות, באמצעות גלישה חווייתית ומגוון מוצרים במחירים אטרקטיביים.
Summary
נופש באנטליה – רמה עולמית בריביירה של טורקיה
Article Name
נופש באנטליה – רמה עולמית בריביירה של טורקיה
Description
אנטליה היא, ללא ספק, "בירת התיירות של טורקיה" ואולי גם של כל החלק המזרחי של הים התיכון ואחת מערי הנופש היפות והפופולאריות בעולם ואפילו היום, כשהיחסים בין ישראל לטורקיה הם לא הכי טובים (אם להגיד את זה בעדינות), זוכים אותם ישראלים המגיעים לאנטליה לקבלת פנים של אח"מים ונהנים מחוויית נופש באנטליה ברמה עולמית, במחיר מעולה ובמרחק של בסך הכול שעה טיסה מנתב"ג...
Author
Publisher Name
בליק תיירות
Publisher Logo
Tags: , , ,