Menu

חופשה ברודוס: איך ואיפה לבלות עם המשפחה בחופשה ברודוס

0 Comments


חבילות נופש לרודוסרודוס, אחד מהידועים והמתטיירים שבאיי יוון, הוא יעד ידוע שהמוני ישראלים ואחרים מבקרים בו מידי שנה, הן בגלל הקרבה לארץ והמחירים הטובים והן בגלל המלונות הנהדרים והחופים המקסימים. אך חוץ מלשכשך בבריכת המלון, לזלול הרבה גלידות ב”הכול כלול”, או לקפץ ולהזיע בחום הכבד עם צוות הבידור, אפשר להפוך את חופשה ברודוס לחוויה מרתקת ובלתי נשכחת, שכוללת טיולים ופעילויות מרתקות גם מחוץ לתחומי המלון…

אז בואו נראה מה מציע אי השושנים למשפחה במהלך חופשה ברודוס

עמק הפרפרים ב Petaloudes (Valley of the butterflies) הוא אתר מדהים בקנה מידה עולמי. זוהי למעשה שמורת טבע פרטית, בליבו של האי, בה תוכלו לראות מגוון לא יאמן של פרפרים מכל הסוגים והמינים. העמק הזה והאזורים שמסביבו היו ידועים בזכות הפרפרים שלהם כבר משחר ההיסטוריה, אך השמורה העניקה לחרקים המעופפים הללו הגנה וסייעה לשקם אוכלוסיות של פרפרים יפהפיים ונדירים שכמעט ונכחדו. חוץ מפרפרים, יש כאן מסלולים יפים בחיק הטבע, עם נחל מפכה ומפל קטן ושוצף והילדים יכולים ליהנות גם מנסיעה ברכבת המיניאטורית.

המבצר הגדול, ששימש בתור ארמונם של ראשי המסדר ההוספיטלרי ברודוס, הוא אחד מהאתרים המרשימים ביותר באי ומקום שכולם נהנים לבקר בו, כולל ילדים. החומות והצריחים הימיביניימיים נראים כאילו הם לקוחים מתוך ספרי אגדות ומספקים שפע של לוקיישנים לתמונות משפחתיות.

קחו תחפושת של אבירים, אם אתם ממש בקטע של להשקיע, והעניקו לקטנטנים כמה תמונות דילים לרודוסבלתי נשכחות…

אם אתם אוהבים חדרי בריחה סביר מאוד להניח שתיהנו ב ‪Rhodes’ Mystery, הנמצא בעיר העתיקה, לא רחוק מבית הכנסת והרובע היהודי הישן. בעל המקום הוא ברנש חביב וחברותי למדי, המקום מושקע והחידות מעניינות, מגוונות ומאתגרות וקשורות לאי ולהיסטוריה שלו.

המוזיאון הארכיאולוגי של רודוס (Archaeological Museum Of Rhodes) עשוי לרתק את אותם ילדים שהיסטוריה וסיפורים מימים עברו מעניינים אותם. הוא מתחבא באחת מהסמטאות הפנימיות והציוריות של העיר העתיקה ומציג לראווה אוצרות ארכיאולוגיים מתקופות שונות בתולדות האי, החל מיוון העתיקה, דרך הרומאים, הביזנטיים, האבירים ואפילו העותומאניים… מאוד יפה וממש לא עמוס מידי.

בשפיץ הכי צפוני של האי, ממש קרוב לעיר הראשית, נמצא המוזיאון הימי והאקווריום (Rhodes Marine Museum and Aquarium) ולמרות שזה ממש לא האקווריום הכי מרשים בעולם, כדאי לבקר בו מכיוון שהוא מציג מגוון לא רע של דגים ויצורים ימיים מאזור יוון, כמו גם שלדים ומאובנים של יצורי ים פרהיסטוריים.

אם הילדוד’ס אוהבים מכוניות וקרטינג, קחו אותם ל Kartodrome Rodos הנמצא כמה דקות נסיעה מדרום לעיר רודוס, על הדרך לחוף Faliraki ולכפר לינדוס. זהו אחד מהמסלולים הטובים והבטוחים בכל יוון, המכוניות במצב מצוין ותוכלו להעביר כאן כמה שעות של הנאה צרופה ורוויה באדרנלין.

טיסות לרודוסלא רחוק מחוף Faliraki הידוע, דרומית לעיר הראשית של רודוס, נמצא פארק המים של האי (WaterPark), בו תוכלו ליהנות מכמה וכמה מגלשות מים לא רעות בכלל, כמו גם בריכות שחיה ואזורי שיזוף. יש כאן גם מספיק מתקנים לקטנטנים שאינם יכולים להשתמש במגלשות של הגדולים.

בכפר Kiotari שמדרום ללינדוס פועל ה Watersport Centre (watersports-rhodes.com) המציע מבחר פעילויות ימיות מעניינות, החל משייט בסירת זכוכית לריפים שלאורך החוף המזרחי של האי ועד טיולי שייט של יום, או יומיים, על יאכטה, עם אוכל טוב, שחייה במפרצים שקטים ומקסימים ושנורקלינג באזורים שבהם יש הרבה מה לראות מתחת למים.

ולסיום. את אחת מהחוויות הטובות ב חופשה ברודוס יעניק לכם חוקר ים בשם Savas מחברת The Blunatura experience, המוציא טיולי שייט בסירת מנוע מהירה מהכפר Kamiros Skala שעל חופו המערבי של האי, כחמישים קילומטרים דרומית לעיר רודוס. תוכלו לבקר באיים קטנטנים הנמצאים מול החוף, לשנרקל בין הריפים והסלעים ולהתפעל משלל דגים ססגוניים, כוכבי ים ואפילו דולפינים.

דילים לרודוס, חבילות נופש לרודוס, טיסות לרודוס, טיול מאורגן לרודוס

מה עוד כדאי לקרוא

The following two tabs change content below.
בליק הוא אתר אינטרנט, ששם לו למטרה להציג ללקוח הישראלי חווית קנייה חדשה של שירותי תיירות, באמצעות גלישה חווייתית ומגוון מוצרים במחירים אטרקטיביים.
Summary
חופשה ברודוס: איך ואיפה לבלות עם המשפחה בחופשה ברודוס
Article Name
חופשה ברודוס: איך ואיפה לבלות עם המשפחה בחופשה ברודוס
Description
רודוס, אחד מהידועים והמתטיירים שבאיי יוון, הוא יעד ידוע שהמוני ישראלים ואחרים מבקרים בו מידי שנה, הן בגלל הקרבה לארץ והמחירים הטובים והן בגלל המלונות הנהדרים והחופים המקסימים. אך חוץ מלשכשך בבריכת המלון, לזלול הרבה גלידות ב"הכול כלול", או לקפץ ולהזיע בחום הכבד עם צוות הבידור, אפשר להפוך את חופשה ברודוס לחוויה מרתקת ובלתי נשכחת, שכוללת טיולים ופעילויות מרתקות גם מחוץ לתחומי המלון..
Author
Publisher Name
בליק תיירות
Publisher Logo
Tags: , , ,