Menu

לרנקה – האטרקציות המרכזיות של העיר

0 Comments


קפריסיןלרנקה היא עיר נמל שטופת שמש והאטרקציה המרכזית שלה היא החופים אותם פוקדים תיירים רבים. אך החופים הם לא הדבר היחידי שיש לעשות ולראות בלרנקה. בכתבה זו נסקור כמה מהאטרקציות המרכזיות של העיר, עבור אלו שרוצים לצאת קצת מהחופים ולראות מה יש לעיר להציע.

אבל נתחיל בהתייחסות קצרה לחופים של לרנקה; בעיר לרנקה תוכלו למצוא 25 קילומטר של חופים, רובם מאובזרים ומטופחים וגם כוללים מסעדות ואת כל השירותים שתצפו למצוא בחוף ים מוסדר. חוף הדקלים הוא אחד המפורסמים ותוכלו לבקר בו במהלך שיטוט בטיילת הדקלים. חוף אחר יכול להיות חוף מקנזי אשר גם הוא כולל מיטות שיזוף, שמשיות, מלתחות וגם מתקיימות בו הופעות וירידים.  שימו לב כי החופים של לרנקה ידועים בזכות ניקיונם ורמת השירותים הגבוהה.

לרנקה אתרים מעניינים

מסגד HALA SULTAN – מסתבר שדווקא כאן בקפריסין נמצא אחד המסגדים החשובים עבור האיסלאם, אחרי מסגד אל אקצה בירושלים והמסגדים במכה ומדינה אשר בסעודיה. המסגד נבנה במאה ה 19 על קברה של אום חרם, אשר על פי המסורת המוסלמית מקורבת לנביא מוחמד. שווה לבקר במסגד ואף לקחת סיור מודרך.

טיילת הדקלים ומצודת לרנקה  – לאורכו של חוף הדקליםKINGS AVENUE MALL (PHINIKOUDES) נמצאת הטיילת שוקקת החיים של לרנקה. האזור מלא בבתי קפה, מסעדות וטברנות ויש בו תנועה ערה של תיירים הנהנים להסתובב לאורך הטיילת המעוטרת בעצי דקל רבים ומרשימים. בקצה הטיילת תוכלו למצוא את מצודת לרנקה. מצודה זו נבנתה בשנת 1600 והיא בעצם מחלקת את העיר למחוז הטורקי והיווני. בתקופת השלטון הבריטי היא שימשה כבית סוהר ואילו היום שוכן בה מוזאון המציג פריטים מימי הביניים. ברחבת המצודה נוהגים לקיים מופעים וקונצרטים.

אגם המלח  – אגם המלח הוא אחת מהאטרקציות הפופולריות של לרנקה, בעיקר בחודש ספטמבר בו ניתן לחזות בציפורי הפלמינגו הוורודות, כמו גם עופות מים אחרים השוהים באתר. ישנן מיתולוגיות המסבירות את היווצרות האגם, אך האמת שזוהי בסך הכל לשון ים אשר בעקבות תהליכים גאולוגים התנתקה מהים התיכון והפכה לאגם מלוח המנותק מן הים.

פארק הגמלים – אם אתם מגיעים עם ילדים, מומלץ לבקר בפארק הגמלים. כאן תוכלו לרכב על גמלים ולראות את “תיבת נוח” אשר בעצם מציגה זוגות של מגוון סוגי ציפורים. כמו כן יש כאן ברכה ומוזאון אתנוגרפי.

צוללת ZENOBIA WRECK – מי שרוצה להתרשם מהעולם התת ימי, אך  לא באמצעות צלילת סקובה יכול לעשות זאת באמצעות צוללת אמתית הלוקחת תיירים אל עומק הים. הצוללים בצוללת יוכלו לצפות בזנוביה, ספינה שוודית טרופה אשר שקעה למצולות ב 1980. זהו אחד מאתרי הצלילה הטובים בעולם והמחזיקים ברישיון צלילה יכולים לצלול ולעבור בין חדרי הספינה הטרופה, המשאיות עמוסות הסחורות והדגים אשר השתלטו עליה.

מוזאון פיאדרידס – מוזאון זה ממוקם בבית אשר היה שייך למקים המוזאון דימיטריס פיאדרידס והוא מציג מגוון של פריטים ארכאולוגיים מהתקופה הביזנטית והרומית. המוזאון שם לו למטרה להציל פריטים ארכאולוגיים מהתקופה הביזנטית בעלי ערך תרבותי אשר נלקחו על ידי דיפלומטים וארכאולוגים בעבר.

המוזאון דימיטריס פיאדרידס קניות בלרנקה

כמו תמיד חופשה היא הזמנות מצוינת לעשות קצת קניות, לפחות כמה דברים שיהיו לנו למזכרת. מקום טוב למצוא מזכרות הוא הרובע העתיק של העיר; במקום זה מתרכזים בעלי מלאכה רבים העוסקים במלאכת יד מסורתית, לצד גלריות מודרניות וחנויות מזכרות. מי שרוצה חווית קניות יותר מודרנית יכול לעשות זאת ב KINGS AVENUE MALL, קניון מודרני הנמצא כשעה וחצי נסיעה מלרנקה. בקניון זה תוכלו למצוא את כל המותגים המוכרים, חנויות מזון מהיר, קולנוע ועוד אטרקציות

מה עוד לקרוא

The following two tabs change content below.
בליק הוא אתר אינטרנט, ששם לו למטרה להציג ללקוח הישראלי חווית קנייה חדשה של שירותי תיירות, באמצעות גלישה חווייתית ומגוון מוצרים במחירים אטרקטיביים.
Summary
לרנקה - האטרקציות המרכזיות של העיר
Article Name
לרנקה - האטרקציות המרכזיות של העיר
Description
לרנקה היא עיר נמל שטופת שמש והאטרקציה המרכזית שלה היא החופים אותם פוקדים תיירים רבים. אך החופים הם לא הדבר היחידי שיש לעשות ולראות בלרנקה. בכתבה זו נסקור כמה מהאטרקציות המרכזיות של העיר, עבור אלו שרוצים לצאת קצת מהחופים ולראות מה יש לעיר להציע.
Author
Publisher Name
בליק תיירות
Publisher Logo
Tags: , , ,