Menu

טיול מאורגן לסין הקסומה – ביג‘ינג ושנגחאי

0 Comments


ביג‘ינגסין היא מדינה פשוט ענקית ואפשר למצוא בה הכל, מטבע והיסטוריה ועד קניות ומבנים מרשימים. האמיצים שבינינו אולי ירצו לטייל בסין באופן עצמאי, אך בשל קשיי השפה והבדלי התרבות רבים יעדיפו דווקא את טיול מאורגן לסין המאפשר להכיר את סין בנוחות. לא ניתן לסקור את כל סין במאמר אחד לכן נתמקד בשני יעדים מרכזיים, ביג‘ינג ושנגחאי, אך זכרו שהם לא היחידים בסין.

טיול מאורגן לסין  – ביג‘ינג

את הטיול המאורגן שלנו נתחיל בביג‘ינג, עיר ענקית ומרשימה המשתרעת על שטח ענק ומבטאת היטב את העצמה הסינית. עיר זו משלבת אתרים היסטוריים לצד הווי מודרני, שווקים צבעוניים וניחוחות אקזוטיים של המטבח הסיני. להלן סקירה קצרה וחלקית של כמה מהאטרקציות של ביג‘ינג:

מקדש חמשת הפגודות Wuta Si ומקדש למה

לבודהיזם השפעה רבה בסין ומקדש זה מבטא זאת היטב. בנייתו של מקדש זה החלה בשנת 1403 ונמשכה 69 שנים. המקדש נבנה על ידיד הקיסר השלישי בשושלת מינג על פי חזון של נזיר הודי שהציג את הרעיון לקיסר. המקדש מרשים ומבטא היטב את הארכיטקטורה הבודהיסטית. מקדש למה נבנה כמאתיים שנה מאוחר יותר ונחשב למנזר הבודהיסטי-טיבטי הגדול ביותר בביג‘ינג, כמו כן הוא גם העתיק ביותר.

העיר האסורהטיול מאורגן לסין – העיר האסורה וכיכר טיאננמן

בימים בהם סין נשלטה על ידי הקיסרים (בטרם המהפכה הקומוניסטית), העיר האסורה הייתה מקום מושבה של משפחת הקיסרות. היא מכונה העיר האסורה מכיוון שהכניסה אלייה נאסרה על הציבור, רק בני המשפחה והעובדים במקום זכו להיכנס. העיר האסורה נבנתה במאה החמש עשרה, בפרויקט ענק בו שולבו למעלה ממיליון פועלים ואומנים. היום העיר האסורה מהווה מוקד משיכה לתיירים המגיעים להתרשם מיופייה וסגנונה המיוחד, כמו גם לשמוע הסברים על תקופת הקיסרות והחיים במקום. בסמוך לעיר האסורה נמצאת כיכר טיאננמן הנחשבת לשער הכניסה של העיר האסורה. מדובר בכיכר ענקית בעלת משמעות רבה להיסטוריה של סין, זהו המקום בו הכריז מאו טסה טונג על הקמת הרפובליקה הקומוניסטית של סין.

עוד אתרים מעניינם בביג‘ינג הם מקדש טיאן-טאן; פארק בייהאי, המוזאון הלאומי של סין, מקדש הפעמון ועוד רבים אחרים בתוך העיר ובסביבתה.

שנגחאי

כאשר טיול מאורגן שלכם יגיעה לשנגחאי מייד תבחינו בגורדי השחקים של העיר ותבינו שמדובר בעיר מודרנית ומפותחת.  אך יחד עם זאת יש לה גם היסטוריה, מקדשים וגנים מעוצבים. אז מה יש לעשות בשנגחאי?

המוזיאון של שנגחאי – המוזאון הוא אחד מאותם האתרים שלא רק התצוגות שבו מהוות מוקד משיכה אלא גם המבנה עצמו, מבפנים ומבחוץ. במוזאון זה תוכלו למצוא אוסף עשיר של עבודות אומנות סינית מתקופות שונות.

מגדל הטלוויזיה – זהו אחד המגדלים הגבוהים בעולם, הוא מתנשא לגובה של 468 מטרים, לצורך השוואה הגבוה במגדלי עזריאלי מתנשא לגובה של 187 מטר. המגדל מספק תצפית מרהיבה על העיר. למעשה יש לו 3 עמדות תצפית שונות, כאשר הגבוהה ביותר נמצאת בגובה 350 מטר.

מקדש בודהת הירקן – בתוך מקדש זה תמצאו שני פסלי בודהה העשויים אבן ירקן וסביבם נבנה המקדש. פסלים אלו הגיעו לכאן מבורמה באמצעותו של נזיר אשר עבר מסע מפרך להביאם לשם בסוף המאה ה – 19.

שנגחאיקניות בשנגחאי.

שנגחאי היא גם מקום טוב לעשות קניות. העיר שופעת בקניונים וחנויות. ניתן למצוא בה מזכרות סיניות אותנטיות, כמו גם קניות של מיטב המותגים. מי שמתעניין במוצרי אלקטרוניקה יכול למצוא שוק שלם המוקדש רק לזה. השוק נמצא ביציאה מספר 9 של הרכבת התחתית. מי שרוצה למצוא מתנות ומזכרות יכול לבקר בבאזר גן יו‘. שם תמצאו עתיקות, חפצי אומנות שונים וגם דוכני אוכל רבים. אם בא לכם חווית קניות קצת יותר מערבית, תוכלו לבקר בקניון טאו באו, קניון אותו פוקדים תיירים רבים, למעשה אין טיול מאורגן לסין שבמהלכו לא מבקרים בו . כאן ניתן למצוא הכל ובזול אך אל תתפעלו משמות המותגים, לא תמיד אלו מוצרים איכותיים.

מה עוד לקרוא

The following two tabs change content below.
בליק הוא אתר אינטרנט, ששם לו למטרה להציג ללקוח הישראלי חווית קנייה חדשה של שירותי תיירות, באמצעות גלישה חווייתית ומגוון מוצרים במחירים אטרקטיביים.
Summary
Description
סין היא מדינה פשוט ענקית ואפשר למצוא בה הכל, מטבע והיסטוריה ועד קניות ומבנים מרשימים. האמיצים שבינינו אולי ירצו לטייל בסין באופן עצמאי, אך בשל קשיי השפה והבדלי התרבות רבים יעדיפו דווקא את טיול מאורגן לסין המאפשר להכיר את סין בנוחות
Author
Publisher Name
בליק תיירות
Publisher Logo
Tags: , , , , ,