Menu

איך לארוז לחופשה בחו”ל

0 Comments


הכנת הרשימה לחופשה בחו”לכאשר אנו יוצאים לחופשה בחו”ל, במסגרת ההכנות עלינו גם לארוז את המזוודות. מבגדים ואביזרים שונים שנצטרך ועד תרופות ומשחקים לילדים. מהרגע שהגעתם לשדה התעופה, מה שנכנס למזוודה זה מה שתיקחו אתכם לחופשה בחו”ל. אם שכחתם משהו בבית זה כבר מאוחר מידי. אם לקחתם משהו שאינכם באמת צריכים, זה סתם תופס לכם מקום במזוודה. אתם מוגבלים מבחינת הדברים שאתם יכולים לקחת אתכם. חברות התעופה מטילות מגבלות על כמות המזוודות, גודלן ומשקלן ולכן חשוב תמיד לתכנן בקפידה מה לוקחים במזוודה ומה לא. אז להלן מדריך קצר כיצד אורזים לחופשה בחו”ל.

הכנת הרשימה לחופשה בחו”ל

 באינטרנט ישנם אתרים רבים המציעים רשימות של מה לקחת לחופשה בחו”ל. בדקתי כמה מהרשימות והגעתי למסקנה שהן חסרות תועלת ובעיר משקפות את הרגליו של הכותב. למשל יש מי שייקח איתו פיג’מה, אחר יישן בתחתונים או אולי בכלל בלי בגדים. לכן חשוב שתעשו רשימה אישית משלכם לחופשה בחו”ל, רשימה המשקפת את הדברים שאתם צריכים ולא מישהו אחר. הכינו את הרשימה מראש, אל תשאירו את זה לרגע האחרון, כך שיהיה לכם מספיק זמן לעבור עלייה וגם להכניס שנויים בכל פעם שתזכרו במשהו. גם את האריזה עצמה לא מומלץ להשאיר לדקה התשעים, אולי תגלו שצריך לקנות משהו וחבל להיות בלחץ ברגע האחרון.

טיוללצורך הכנת הרשימה נסו להיזכר בפעמים הקודמות שנסעתם לחופשה בחו”ל; האם היה משהו שחסר לכם והצטערתם שלא לקחתם אתכם, האם היה משהו מיותר שסתם סחבתם ולא השתמשתם בו? כמו כן מומלץ לחלק את הרשימה עבור תיק יד שאיתו עולים למטוס ועבור המזוודה אשר בבטן המטוס. הכינו רשימה יפה מסודרת אשר תוכלו להשתמש בה גם בעתיד וכך לחסוך זמן בהכנה לטיסות עתידיות.

המגבלות של חוקי התעופה

זכרו שלחברות התעופה ישנן מגבלות שונות לגבי מה מותר לכם לקחת ומה לא. חלק מההגבלות נוגעות לנוזלים אשר מותר לכם להעלות למטוס; זה די מבאס שרגע לפני הטיסה אתם צריכים לזורק את בקבוק הבושם היקר כי הוא גדול מידי. בטיסתי האחרונה אפילו החרימו לי משחת השיניים שהייתה במארז גדול מידי. שימו לב לדברים הללו בעת האריזה. כמו כן, נוזלים צרכים להיות בשקית זיפלוק סגורה. ישנם שדות תעופה בהם יספקו לכם את השקית במידת הצורך, אבל אל תבנו על זה. הצטיידו מראש ב 2-3 שקיות עם פס סגירה.

התאמה למזג האוויר

בטרם היציאה לחופשה בחו”ל, חשוב שתבדקו את תחזית מזג האוויר ביעד. היום בעזרת האינטרנט והאפליקציות בטלפון הנייד ניתן לעשות זאת בקלי קלות. מזד האוויר משפיע על רשימת הדברים שתיקחו אתכם.אם מדובר במקום חם תיקחו אתכם בגדים קלילים, דבר אשר מפחית את משקל המזוודה. בכל מקרה, גם כאשר מדובר בטיול קיצי מומלץ לקחת אתכם לפחות סווצ’רט אחד לטיסה ולנסיעות באוטובוסים ממזוגים.

דברים שלא צריך לקחת לחופשה בחו”ל

המגבלות של חוקי התעופהיש דברים שאתם עלולים להזדקק להם, אך באמת שאין צורך לקחת אתכם מהארץ מכיוון שתוכלו למצוא אותם בבתי המלון. למשל מי שצריך מייבש שיער, ברבים מבתי המלון תוכלו למצוא מייבש שיער ומגהץ. אם אין במלון מגהץ, השתדלו להימנע מבדים המתקמטים בקלות. בדקו היטב מה מציעים לכם בתי המלון. גם אם מדובר בדירה של AIRBNB, גם שם בדרך כלל יש מגבות ולא צריך להביא. במדיה ואתם כן צריכים לקחת מגבת, חפשו אחר מגבות לטיולים – מגבת העשויה מחומר דק, אינה תופסת הרבה מקום ומתייבשת מהר.

ולסיום, אל תשכחו שבחופשה בחו”ל עושים גם קניות לכן כדאי להשאיר קצת מקום פנוי במזוודה.

מה עוד לקרוא

The following two tabs change content below.
בליק הוא אתר אינטרנט, ששם לו למטרה להציג ללקוח הישראלי חווית קנייה חדשה של שירותי תיירות, באמצעות גלישה חווייתית ומגוון מוצרים במחירים אטרקטיביים.
Summary
איך לארוז לחופשה בחו”ל
Article Name
איך לארוז לחופשה בחו”ל
Description
כאשר אנו יוצאים לחופשה בחו”ל, במסגרת ההכנות עלינו גם לארוז את המזוודות. מבגדים ואביזרים שונים שנצטרך ועד תרופות ומשחקים לילדים. מהרגע שהגעתם לשדה התעופה, מה שנכנס למזוודה זה מה שתיקחו אתכם לחופשה בחו”ל
Author
Publisher Name
בליק תיירות
Publisher Logo
Tags: ,