Menu

חופשה משפחתית באמסטרדם או מה עושים עם ילדים באמסטרדם

0 Comments


Keukenhofחופשה משפחתית באמסטרדם: אמסטרדם היא עיר מאוד מעניינת עם מגוון אטרקציות אשר מעניינות קהלים שונים. כאן תמצאו את האתרים הסליזיים כמו רחוב החלונות האדומים ושפע חנויות הסקס; את בתי הקפה ומדיניות הסמים הליברלית אשר מושכת את סטלני העולם; היסטוריה ומוזאונים ושפע של אטרקציות. אמסטרדם היא מקום שכל אחד יכול למצוא בו את מה שמעניין אותו, היא מסבירת פנים וקל מאוד להתמצא בה.

 

מה עושים במהלך חופשה משפחתית באמסטרדם?

להלן כמה רעיונות של מקומות שאולי תרצו לבקר בהם.

Artis – גן חיות קטן, אך אחד הוותיקים באירופה, מה שמעניק לו סגנון מיוחד. גן החיות נפתח ב 1835 ומאז עבר מודרניזציה, אך בעיקר לטובתם של בעלי החיים שזוכים לתנאים טובים יותר, אך המראה האותנטי נשמר. במקום תמצאו גם מתקני משחקים ומסעדה, ניתן לבקר בו גם ביום גשום והוא מעולה לחופשה משפחתית באמסטרדם.

מוזאון Tropenmuseum  – כל ילד יאהב את המוזאון הזה. במקור הוא נועד להציג בפני תושבי אמסטרדם את החיים במושבות ההולנדיות. היום הוא כולל מייצגים של אומנות, חפצים, תמונות, מוזיקה וסרטים מתרבויות שאינן מערביות. כאן תוכלו לקבל הצצה לחיים של אנשים באזורים הטרופיים, הוא מעולה לילדים וגם למבוגרים.  נצלו חופשה משפחתית באמסטרדם לראות גם תרבויות ממקומות רחוקים יותר.

מוזאון נמו – מוזאון המדע של אמסטרדם מיועד לילדים מגיל 6 ומעלה. מלבד המייצגים אמסטרדםהמעניינים ובעלי הערך החינוכי, תוכלו לגם ליהנות מהנוף הנשקף מגג המבנה.

נסיעה בטראם ההיסטורי – זהו טראם ישן שפעילותו הופסקה, אך היום הוא קם לתחייה באמצעות מתנדבים המפעילים ומשמרים אותו בימי ראשון, בין החודשים אפריל לנובמבר. ניתן אפילו להגיע איתו לגן החיות Artis או פשוט לעשות סיבוב הלוך חזור. בהחלט בילוי חביב לחופשה משפחתית באמסטרדם.

אמסטל פארק – אמסטרדם מלאה בפארקים וגינות ירוקות וביקור במהלך חופשה משפחתית באמסטרדם הוא דבר מומלץ. אמטסל פארק הוא אחד המומלצים ביותר עבור חופשה בחו”ל עם הילדים. בנוסף למתקני המשחקים תוכלו למצוא במקום גם פינת חי; רכבת קטנה לילדים; מבוך ומיני גולף.

לאכול קרפ ב kinderkookafe. – ההולנדים מפורסמים בקרפים הטעימים שלהם, אך זהו בית קפה הפונה לילדים (5-12). כאן הילדים יכולים להתנסות בהכנת קרפ אישי ואפילו להיות שפים ליום אחד (מגיל 8). אם תרצו סתם לאכול פנקייק מבלי להכין אותו בעצמכם, תוכלו לנסות את ה Pancake Boat ושם תיהנו מהפלגה ופנקייקים בשיטת אכול כפי יכולתך.

Amsterdam Forest – ביער של אמסטרדם יש הרבה מה לעשות והוא מתאים לכל הגילאים. מלבד השלווה והנוף הפסטורלי תוכלו למצוא כאן חוות עזים עם מאות עזים אותם הילדים יכולים ללטף ולהאכיל עם בקבוק חלב. אם בא לכם לאכול משהו בריא אחרי הקרפים או במקום הקרפים, יש כאן מסעדה המגישה אוכל אורגני ממוצרי החווה. הילדים היותר גדולים יוכלו ליהנות מפארק הטיפוס שבמקום.

Amsterdam Forestפריחת הצבעונים ב Keukenhof  – פריחת הצבעוני היא אחד מהסמלים של העיר. גני קוקנהוף הם אחד המקומות המומלצים להתרשם מהם. כאן תמצאו למעלה מ 7 מיליון צבעונים מזנים שונים ובצבעים מרהיבים. כמובן שהביקור הוא רק בעונה (21 במרץ עד ה 19 במאי).

מוזאון ריפלי – אם זו חופשה משפחתית באמסטרדם, ביקור במוזאון ריפלי הוא פשוט חובה. שמו המלא של המוזאון הוא “ריפלי, תאמינו או לא” מה שמרמז לכם על אופי המייצגים במוזאון. כאן ישנם אך ורק דברים מוזרים ויוצאי דופן אשר יפתיעו אתכם ואולי גם יצחיקו אתכם. מאשליות אופטיות ועד ראשים מכווצים, כאן תוכלו לראות את כל המוזרויות של העולם.

מה עוד לקרוא

The following two tabs change content below.
בליק הוא אתר אינטרנט, ששם לו למטרה להציג ללקוח הישראלי חווית קנייה חדשה של שירותי תיירות, באמצעות גלישה חווייתית ומגוון מוצרים במחירים אטרקטיביים.
Summary
חופשה משפחתית באמסטרדם או מה עושים עם ילדים באמסטרדם
Article Name
חופשה משפחתית באמסטרדם או מה עושים עם ילדים באמסטרדם
Description
חופשה משפחתית באמסטרדם: אמסטרדם היא עיר מאוד מעניינת עם מגוון אטרקציות אשר מעניינות קהלים שונים. כאן תמצאו את האתרים הסליזיים כמו רחוב החלונות האדומים ושפע חנויות הסקס; את בתי הקפה ומדיניות הסמים הליברלית אשר מושכת את סטלני העולם; היסטוריה ומוזאונים ושפע של אטרקציות. אמסטרדם היא מקום שכל אחד יכול למצוא בו את מה שמעניין אותו, היא מסבירת פנים וקל מאוד להתמצא בה.
Author
Publisher Name
בליק תיירות
Publisher Logo
Tags: , , , , , , , , , ,