Menu

השכרת רכב באירופה – מה חשוב לדעת

0 Comments


מילוי דלקתחבורה היא אחד הדברים שצריך לקחת בחשבון כאשר מטיילים בחו”ל. רבים מהמטיילים העצמאיים בוחרים בהשכרת רכב, דבר המסתמן כפתרון נוח ואפילו זול. ישנן חבילות של טוס וסע המציעות רכבים במחירים משתלמים. טיול בחו”ל עם רכב הוא קל מאוד בימינו כאשר לכל אחד וויז או אפליקצית GPS אחרת, קל יותר מלנסות להבין את נתיבי התחבורה הציבורית בחו”ל וזול יותר ממוניות. אבל רגע לפני שאתם משכירים רכב באירופה, להלן כמה דברים אשר חשוב לדעת.

טיפים להשכרת רכב בחו”ל

  1. אל תישארו את השכרת הרכב לרגע האחרון – כאשר תגיעו לשדה התעופה במדינת היעד תוכלו למצוא את סוכנויות השכרת הרכב. אך אנו ממש לא ממליצים לכם להשאיר את השכרת הרכב לשדה התעופה ובכלל לא להשאיר זאת לרגע האחרון. הקפידו לעשות זאת עם הזמנת כרטיסי הטיסה. כך יש לכם זמן לבדוק ולעשות השוואת מחירים וגם להבטיח שתקבלו את הרכב שתרצו. לכל יעד יש את עונת התיירות שלו בה הביקוש לרכבים הוא גבוה ולכן כדאי לשריין לעצמכם רכב מראש
  2. רישיון נהיגה – כמובן שחשוב לוודא שלקחתם אתכם את רישיון הנהיגה שלכם ושהוא בתוקף. במדינות רבות רישיון הנהיגה הישראלי הוא מספיק, אך ישנן מדינות הדורשות רישיון נהיגה בינלאומי. מוטב לבדוק זאת מראש מול סוכנות השכרת הרכב על מנת לא להיות מופתעים.
  3. סריקת הרכב – בעת קבלת הרכב חשוב מאוד לסרוק אותו היטב בעזרת נציג המכירות של סוכנות השכרת הרכב. כאשר תחזירו את הרכב תחויבו עבור נזקים במידה ונגרמו לרכב. לכן חשוב לבדוק ולבדוק שלרכב אין שום נזקים, אפילו לא שריטה. במידה וישנם נזקים חשוב שיתועדו וירשמו בחוזה השכרת הרכב על מנת שלא תואשמו בהם כאשר תחזירו את הרכב
  4. פרטי קשר – וודאו שיש לכם את פרטי הקשר של סוכנות השכרת הרכב. כך תוכלו ליצור איתם קשר בקלות במקרה של בעיה.
  5. דייקו בהחזרת הרכב – שימו לב לשעה שבה אתם צריכים להחזיר את הרכב בזמן השכרת רכב. איחור בשעת החזרת הרכב יביא לחיוב של יום נוסף, דבר שתרצו להימנע ממנו. קחו לכם טווח ביטחון; אתם נוהגים במקום לא מוכר ואינכם מכירים את דפוס הפקקים ולא באמת יודעים כמה זמן ייקח לכם להגיע אל הסוכנות.
  6. החזירו את הרכב אך ורק לנציג החברה – לא תמיד יש צורך להגיע לסוכנות הרכב על מנת להחזירו, ניתן לתאם איסוף מבית המלון. בכל מצב שבו אינכם מחזירים את הרכב ישירות לסוכנות וודאו כי אתם מוסרים אותו לנציג רשמי של הסוכנות ושיש לכם העתק של דוח החזרת הרכב.
  7. מילוי דלק – ברוב המקומות אתם מקבלים את הרכב עם מכל רכב מלא וכך אתם צריכים להחזירו. הקפידו למלא את מיכל החדר בטרם הגעתכם לסוכנות, אחרת עלולים לחייב אתכם בדלק לפי מחירון הסוכנות שהוא לא ממש אטרקטיבי.
  8. כבישי אגרהנסיעה בכבישי אגרה – בחלק ממדינות אירופה נסיעה באוטוסטרדות דורשת רכישת מדבקה מיוחדת, אותה בדרך כלל ניתן לרכוש בתחנת הדלק ואפילו במעבר הגבול. ללא מדבקה אתם חשופים לקנסות מאוד גבוהים. מצד שני יתכן שהרכב כבר מגיע עם מדבקה. במידה ואתם עוברים עם הרכב בין מדינות מוטב להתייעץ עם סוכנות הרכב ולהגיד להם באילו מדינות אתם מעוניינים לבקר והם ידעו לתת לכם תשובה מדויקת לגבי הצורך במדבקות.
  9. היו מודעים לחוקי התעבורה – לכל מדינה חוקים משלה וחשוב להיות מודעים לנושאים של הגבלת מהירות ואיסור על כניסה לאזורים מסוימים; זה דבר מקובל באירופה להגביל את הכניסה למרכזי הערים ואף לגבות מס מיוחד.

מה עוד לקרוא

The following two tabs change content below.
בליק הוא אתר אינטרנט, ששם לו למטרה להציג ללקוח הישראלי חווית קנייה חדשה של שירותי תיירות, באמצעות גלישה חווייתית ומגוון מוצרים במחירים אטרקטיביים.
Summary
השכרת רכב באירופה - מה חשוב לדעת
Article Name
השכרת רכב באירופה - מה חשוב לדעת
Description
תחבורה היא אחד הדברים שצריך לקחת בחשבון כאשר מטיילים בחו”ל. רבים מהמטיילים העצמאיים בוחרים בהשכרת רכב, דבר המסתמן כפתרון נוח ואפילו זול. ישנן חבילות של טוס וסע המציעות רכבים במחירים משתלמים. טיול בחו”ל עם רכב הוא קל מאוד בימינו כאשר לכל אחד וויז או אפליקצית GPS אחרת, קל יותר מלנסות להבין את נתיבי התחבורה הציבורית בחו”ל וזול יותר ממוניות. אבל רגע לפני שאתם משכירים רכב באירופה, להלן כמה דברים אשר חשוב לדעת
Author
Publisher Name
בליק תיירות
Publisher Logo
Tags: