Menu

חופשה באיסטנבול, אחת הערים המרתקות בעולם

0 Comments


איסטנבול היא אחת הערים המרתקות בעולם. היא משלבת באופן מושלם מזרח ומערב, מודרני ומסורתי, עושר מרהיב ופשטות כובשת, ומציעה אטרקציות רבות מכל הסוגים.

הזמנת דילים לאיסטנבול

חופשה באיסטנבול היא תמיד חוויה חיובית מאוד, לכל החושים. האוויר בעיר לא דומה לשום מקום אחר, המחירים נוחים. אפשר לבלות בה כמה ימים גם יותר מכך, ועוד חשוב להדגיש שהמודעות הגבוהה של הטורקים לחשיבות התיירות מובילה  לרמת שירות מצוינת וגם להצעות רבות של דילים לאיסטנבול.

חבילות נופש לאיסטנבול

חבילות נופש לאיסטנבול מאפשרות לכל אחד וכל אחת לבלות בעיר בדיוק בסגנון האהוב עליו ובמסגרת התקציב המתאימה לו. ישנם דילים שמתאימים למשפחות עם ילדים. דילים לזוגות שמבקשים ליהנות מחופשה רומנטית, חבילות שכוללות בית מלון מפואר וגם אופציות עם מלון צנוע אבל לא פחות נעים וחמים.

מתי כדאי להזמין?

בזכות מזג האוויר הסביר ששורר בעיר, חופשה באיסטנבול יכולה להתאים לכל עונות השנה, כולל בחורף (אם כי קחו בחשבון שבין נובמבר לפברואר ישנם לא מעט משקעים). הקיץ חם אבל לא יותר מדי, והאביב והסתיו נעימים במיוחד. החל מיוני ועד ספטמבר הביקוש לדילים לאיסטנבול גבוה במיוחד וכדאי להזמין מראש.

חופשה באיסטנבול  אטרקציות באיסטנבול

איסטנבול כאמור גדושה באטרקציות מכל הסוגים. בפרט מומלץ במהלך חופשה באיסטנבול לבקר ב-4 האתרים הבאים:

המסגד הכחול – אחד מסמלי ההיכר של העיר. מסגד יפהפה שנבנה במאה ה-17 וכולל 5 כיפות גדולות ועוד 8 קטנות יותר אבל לא פחות מרשימות, 6 צריחים מחודדים, 260 חלונות וגולת הכותרת: 20,000 אריחי קרמיקה שמעניקים למקום את הגוון הכחול המרהיב שלו.

איה סופיה – כנסיית החוכמה הקדושה שוכנת מול המסגד הכחול ומציגה אדריכלות ביזנטית במיטבה. היא נהרסה ואז נבנתה מחדש 3 פעמים, בשלב מסוים הפכה למסגד וכיום פועל בה איסטנבולמוזיאון מוצלח.

גשר גלאטה – גשר בחלק האירופי של איסטנבול שמחבר את העיר העתיקה לעיר החדשה. בנוסף להיותו מעבר חשוב תוכלו ליהנות מהנוף הנהדר שנשקף ממנו, גם אל קרן הזהב וגם אל איסטנבול עצמה.

מדרחוב איסתיקלל – רחוב ארוך ומרכזי במיוחד. בכל שעה שתגיעו אליו תמצאו באיסתיקלל תיירים רבים וגם לא מעט מקומיים. לאורך המדרחוב ישנם בתי קפה, מסעדות, שגרירויות, מבנים מעניינים, חנויות מכל הסוגים ואחרי השקיעה מהווה איסתיקלל מוקד לבילויים מגוונים. הרחוב מחבר 2 אתרים בולטים נוספים של איסטנבול, כיכר טונל וכיכר טקסים.

איך הופכים חופשה באיסטנבול לעוד יותר כיפית? ממשיכים ממנה לאנטליה.

דילים לאנטליה

חשוב להדגיש שבין העיר הגדולה של טורקיה לבין בירת הריביירה המופלאה של המדינה מפרידים 700 ק”מ. תמיד אפשר למצוא דילים לאנטליה הכוללים טיסה מאיסטנבול ושהות מפנקת באחד מהמלונות המעולים של אנטליה. עוד אופציה היא לשכור רכב ולנצל את הנסיעה דרומה לטובת היכרות עם הנופים המרהיבים של טורקיה, ולאחר מכן ליהנות מכל הטוב שמציעה אנטליה.

מוצעים במגוון רחב מאוד של רמות מחירים. בנוסף למלונות שבעיר עצמה ישנם גם אתרי נופש מעולים בקמר, סידה, בלק וקיזילוט, כולן בטווח נסיעה קצרה, כך שגם בשיא עונת התיירות ישנם מבצעים אטרקטיביים על חבילות נופש לאנטליה.

דילים לאנטליה

אפשרויות הבילוי בריביירה נרחבות גם הן: בטן גב נינוח בחוף שנראה כמו גלויה, ספורט ימי מכל הסוגים, רפטינג מסחרר, טיולי ג’יפים באזור היפה שכולל בין השאר את הרי הטאורוס – וכל אלה עוד לפני אינספור הפינוקים שבמלון או בכפר הנופש. האטרקציות המרכזיות של חופשה באנטליה הן מפלי דודן, הבזאר של העיר, העיר העתיקה הקסומה (שבלילה הופכת לאזור בילויים תוסס) והמוזיאון הארכיאולוגי

מה עוד לקרוא

The following two tabs change content below.
בליק הוא אתר אינטרנט, ששם לו למטרה להציג ללקוח הישראלי חווית קנייה חדשה של שירותי תיירות, באמצעות גלישה חווייתית ומגוון מוצרים במחירים אטרקטיביים.
Summary
חופשה באיסטנבול
Article Name
חופשה באיסטנבול
Description
איסטנבול היא אחת הערים המרתקות בעולם. היא משלבת באופן מושלם מזרח ומערב, מודרני ומסורתי, עושר מרהיב ופשטות כובשת, ומציעה אטרקציות רבות מכל הסוגים.
Author
Publisher Name
בליק תיירות
Publisher Logo
Tags: , , , , , , , ,