Menu

אגם גארדה – אתר הנופש אידיאלי באיטליה

0 Comments


אגם גארדה (Lago di Garda) הוא לא רק הגדול שבאגמיה של איטליה, אלא גם הפופולארי מבניהם והוא מושך אל חופיו כשבעה אחוז מכלל התיירים שמגיעים בכל שנה לארץ המגף אשר, להזכירכם, נחשבת למדינה עם הכי הרבה תיירים בעולם…

האגם היפהפה גדול מספיק כדי לייצר מערכת אקלימית מקומית, שהיא הרבה יותר מתונה וחמימה ממה שיכל היה להיות מזג האוויר באזור, אילו לא היה שם האגם, ומכיוון שהוא נמצא במיקום מעולה, בין האלפים לשאר איטליה, ומוקף בכמה מהאזורים היותר ציוריים של ארץ המגף, הוא מהווה אתר נופש אידיאלי עבור כולם… בין אם אתם רוצים להימלט לשבוע מהחום והצפיפות של הארץ ולנוח על שפת אגם צלול, ובין אם אתם רוצים לטייל באיטליה, לטפס על הרים, לעשות טרקים בטבע, או לבקר ביקבים כפריים ולטעום יינות איטלקיים נפלאים… אגם גארדה הוא פשוט מקום שאתם חייבים לבלות בו כמה ימים.

חבילות נופש לאגם גארדהאגם גארדה משתרע על פני שטח של 370 קמ”ר (יותר מפי שניים מהכינרת) והוא מוקף בנופים עוצרי נשימה ומגוונים מאוד: בחלקו הצפוני הוא צר וארוך כמו פיורד, ומכל עבר סוגרים עליו הרים גבוהים, הצונחים למים בפראות ובתלילות, כמו רכס מונטה באלדו (Monte Baldo), המשקיף על האגם מגובה של 2,100 מטר, ואילו החלק הדרומי רחב יותר ומוקף בגבעות מעודנות שביניהן מלבלבים כרמי זיתים וגפן, פרדסי לימונים וחורשות של ברוש ואורן… את החופים הירוקים בדרומו של אגם גארדה מעטרים אתרי נופש רוגעים ושלווים ווילות קלאסיות מרהיבות, מוקפות בגינות של פרחים בשלל צבעים.

האגם שוכן באמצע הדרך בין מילאנו לוונציה ובדיוק על הגבול בין שלושה אזורים מהיפים באיטליה : לומברדיה, ונטו והאזור האלפיני של טרנטינו – אלטו אדיג’ה, כך שהוא מוקף מכל עבר באטרקציות ובמקומות ששווה לבקר בהם וקשה להחליט היכן לטייל ואיפה לבלות, שכן ההיצע עצום והזמן העומד לרשותנו הוא, בדרך כלל, מוגבל למדי… אך אל דאגה, אגם גארדה אינו בורח לשום מקום ואת מה שלא הספקתם לראות הפעם תספיקו, בוודאי, בביקור הבא שלכם באגם…

הסביבה של אגם גארדה

את הסיבוב שלנו מסביב לאגם נתחיל מסירמיונה (Sirmione), הבנויה על רצועת אדמה צרה שבולטת לתוך האגם, ממש בקצהו הדרומי. זוהי עיירה היסטורית קטנטנה, ששמה יצא למרחקים בזכות המעיינות הטרמליים החמים שלה, שסגולותיהם הבריאותיות משכו לכאן את הרומאים כבר לפני כאלפיים שנה… יש כאן שלל מבנים עתיקים מרהיבים ונופים יפים של האגם וסביבותיו.

לידה נמצאת העיירה העליזה Desenzano, שמהווה שער כניסה ויציאה נוח אל אזור האגם וממנה ניתן לקחת תחבורה ציבורית למקומות אחרים באזור ובאיטליה

העיירה הוונציאנית Salò והכפר הציורי Gargnano, השוכנים על החוף המערבי, הם אולי היעדים הכי יפים מסביב לאגם. שיני הזמן כמעט ולא נגסו בהם והמראה של האגם ורכס ההרים האדיר שמאחוריו פשוט מרומם את הנפש.

גם עיירת הנופש ההיסטורית ריבה דל גארדה (Riva del Garda ), הנמצאת בקצהו הצפוני של אגם גארדה, במקום בו נשפך לתוכו נהר Sarca, מעניקה למבקר בה מראות נוף שקשה למצוא מילים נשגבות מספיק כדי לתאר אותם. ויש כאן גם טיילת יפה, ממנה תוכלו לגלות את הנוף ומגוון של אפשרויות ספורט מים.

הכפרים על חופיו המזרחיים של אגם גארדה הם מעט פחות ציוריים מאלו שעל חופו המערבי, אך טיסות לאגם גארדהיש להם את היופי שלהם וחייבים, כמובן, לעבור גם דרכם. Torbole, הנמצא ממש בסמוך לריבה דל גארדה, הוא כפר קטן עם בתים ססגוניים וחוף סלעי, המהווה בסיס טוב ליציאה לטיולים בהרים שממערב לאגם וכנ”ל גם Malcesine, עם המבצר המרשים שלה, הבנוי על צוק סלע מעל האגם, שממנה ניתן לעלות לפסגת מונטה באלדו. דרומה משם, עדיין על החוף המזרחי, נמצאות Brenzone ו Torri del Benaco, השוכנת על “הברך” בחיבור בין חלקו הצפוני של אגם גארדה, היכן שהוא מתרחב… זוהי עיירת קיט רוגעת ומקסימה הנהנית מהרבה פחות צפיפות בעונת הקיץ.

חבילות נופש לאגם גארדה, טיסות לאגם גארדה, טיול מאורגן לאגם גארדה

מה עוד כדאי לקרוא

The following two tabs change content below.
בליק הוא אתר אינטרנט, ששם לו למטרה להציג ללקוח הישראלי חווית קנייה חדשה של שירותי תיירות, באמצעות גלישה חווייתית ומגוון מוצרים במחירים אטרקטיביים.
Summary
אגם גארדה  - אתר הנופש אידיאלי באיטליה
Article Name
אגם גארדה - אתר הנופש אידיאלי באיטליה
Description
אגם גארדה (Lago di Garda) הוא לא רק הגדול שבאגמיה של איטליה, אלא גם הפופולארי מבניהם והוא מושך אל חופיו כשבעה אחוז מכלל התיירים שמגיעים בכל שנה לארץ המגף אשר, להזכירכם, נחשבת למדינה עם הכי הרבה תיירים בעולם... האגם היפהפה גדול מספיק כדי לייצר מערכת אקלימית מקומית, שהיא הרבה יותר מתונה וחמימה ממה שיכל היה להיות מזג האוויר באזור, אילו לא היה שם האגם, ומכיוון שהוא נמצא במיקום מעולה, בין האלפים לשאר איטליה, ומוקף בכמה מהאזורים היותר ציוריים של ארץ המגף, הוא מהווה אתר נופש אידיאלי עבור כולם...
Author
Publisher Name
בליק תיירות
Publisher Logo
Tags: , , , , , , ,