Menu

פארקי שעשועים באירופה

0 Comments


פארקי שעשועיםישנם אנשים שעבורם חופשה היא בילוי של בטן גב על חופים שטופי שמש; אחרים יעדיפו סיורים במוזאונים ואירועי תרבות; יש גם את אלו אשר רוצים סופשבוע של חגיגת קניות במיטב הבוטיקים והמותגים או אולי חופשה מרגיעה בהרים. אבל יש גם את אלו אשר אוהבים את פארקי-שעשועים שמציפים אותם באדרנלין. כולנו שמענו על הפארקים של דיסני, אבל האמת שישנם עוד פארקים רבים שכדאי להכיר. הפעם ניקח אתכם אל כמה מהפארקים הטובים ביותר של יבשת אירופה.

פארקי-שעשועים  Europe Park , גרמניה

לא חסרים פארקי שעשועים בגרמניה, אך זהו אחד הפופולריים ביותר בגרמניה ואולי גם הגדול מבין כל הפארקים בגרמניה. הפארק משתרע על שטח עצום של 950,000 מטר מרובע. בפארק תמצאו למעלה מ 100 מתקנים וביניהם 13 רכבות הרים. הייחוד של הפארק הוא בחלקים שונים המעוצבים לפי קונספט של מדינות שונות ביבשת, כמו למשל איטליה, יוון, ספרד, פורטוגל, צרפת ועוד. כל רובע שכזה כולל מבנים בסגנון הארכיטקוני המאפיין את המדינה. אלו הם מקומות בהם תוכלו לשוטט ולנוח בין הפעילויות במתקנים.

חובבי האקסטרים יאהבו מאוד את הבלו פייר, רכבת הרים מטורפת אשר מאיצה מאפס למאה קמ“ש ב 2.5 שניות. אחד החידושים שאהבנו הוא ברכבת הרים אשר עושה שימוש בטכנולוגיית מציאות מדומה; תנועות הרכבת מתואמות עם מה שתראו בקסדות המציאות המדומה והחוויה סוחטת אדרנלין.

ולאחר שהמתקנים השונים רוקנו לכם את הקיבה תוכלו לבקר באחת מהמסעדות הרבות המפוזרות ברובעים השונים ומגישות מאכלים בסגנונות שונים.

שיהיה ברור, אם אתם פריקים של פארקים – יום אחד לא יספיק לכם! מומלץ לבדוק לגבי אפשרויות הלינה במקום. לאתר https://www.europapark.de/en

PortAventura, ספרד

לא הרחק מברצלונה תוכלו למצוא את אחד פארקי שעשועים המדהימים ביותר באירופה והפופולרי ביותר בספרד. פארק זה זוכה ל 4 מיליון מבקרים בשנה. הפרק מחולק ל 6 עולמות הבנויים בקונספט שונה: העולם הים תיכוני, פולינזיה, סין, מקסיקו, המזרח הרחוק והעולם המעוצב בהשראת רחוב סומסום.

בפארק זה באמת יש הכל. מי שמחפש את מתקני האקסטרים מסמרי השיער ימצאו אותם, אך לצידם גם מתקנים רגועים יותר המתאימים לילדים ולכול המשפחה. כאן תוכלו למצוא את רכבת ההרים המהירה ביותר באירופה המאיצה מאפס ל 135 קמ“ש בשלוש שניות. כמו גם את הקונדור הכולל 100 מטר של נפילה חופשית מלאת אדרנלין. אחת האטרקציות שאסור לפספס בפארק הוא מבוך המאיה הכולל אפקטים ויז‘ואלים מדהימים ומרגשים.

אך המתקנים הם לא הכול; בפארק תוכלו למצוא גם מופעים מסוגים שונים, כמו למשל מופע ציפורי גן העדן הכולל ציפורים אקזוטיות מכל רחבי העולם; מופע אלוהה טהיטי המשחזר מסורות עתיקות מפולינזיה; ספארי הדינוזאורים שזה עתה נפתח באתר ועוד אטרקציות רבות. לאתר https://www.portaventuraworld.com/en

Tivoli Gardens, דנמרק

אם אתם מבקרים בקופנהגן, לא תוכלו לפספס את מתקני הפארק המתנשאים לגובה. פארק זה הוא אחד הוותיקים באירופה; הוא נפתח בשנת 1843 והוא פועל כ 180 שנה! למעשה הוא במקום השני ברשימת הפארקים הוותיקים בעולם. אך אל תחשבו שמתקניו מיושנים, הוא כולל מתקני שעשועים חדישים בסביבה מעוצבת ונעימה. הפארק לא גדול במיוחד, הוא כולל כמה עשרות מתקנים וביקור של יום מספיק. לאתר https://www.tivoligardens.com

מה עוד לקרוא

The following two tabs change content below.
בליק הוא אתר אינטרנט, ששם לו למטרה להציג ללקוח הישראלי חווית קנייה חדשה של שירותי תיירות, באמצעות גלישה חווייתית ומגוון מוצרים במחירים אטרקטיביים.
Summary
פארקי-שעשועים
Article Name
פארקי-שעשועים
Description
ישנם אנשים שעבורם חופשה היא בילוי של בטן גב על חופים שטופי שמש; אחרים יעדיפו סיורים במוזאונים ואירועי תרבות; יש גם את אלו אשר רוצים סופשבוע של חגיגת קניות במיטב הבוטיקים והמותגים או אולי חופשה מרגיעה בהרים. אבל יש גם את אלו אשר אוהבים את הפארקים שמציפים אותם באדרנלין.
Author
Publisher Name
בליק תיירות
Publisher Logo
Tags: , , , ,