Menu

האפליקציות שחייבים לקחת לטיול בחו”ל

0 Comments


האפליקציותעומדים לצאת לטיול בחו”ל? מצאתם טיסות זולות בדקה ה 90, הזמנתם כרטיסי טיסה ואולי גם מלון. ביקשתם כמה ימי חופש ועכשיו צריך להתארגן לטיסה ולטיול בחו”ל. בחופשה שלכם תרצו להיות יעילים על מנת לראות ולעשות כמה שיותר דברים. ישנן מספר אפליקציות, חלקן מוכרות, חלקן פחות, שפשוט חייבים בטיול הבא.

אז מה להתקין לטיול בחו”ל

 Facebook Local – אפליקציה פחות מוכרת מבית פייסבוק. אפליקציה זו מתאימה למי שאוהב להתערבב קצת בקהילה המקומית ולהשתתף בפעילויות שונות ומעניינות אשר אינן בהכרח פונות לקהל התיירים, אך בכל זאת מעולה לטיול בחו”ל.  האפליקציה מאפשרת לכם לראות אילו אירועים ופעילויות מתקיימים באזור שבו אתם נמצאים, היא שואבת את המידע מהאירועים אשר מפורסמים בפייסבוק, רק מציעה לכם צורת חיפוש יותר נוחה .אם בא לכם להשתתף בפעילויות יוגה בשקיעה במדריד, הופעת רוק בברלין, פסטיבל באמסטרדם או סדנה להכנת סבונים, כאן זה המקום להתערבב.

Culturetrip – אפליקציה זו מאפשרת לכם לקבל מידע על היעד וכל מיני דברים מעניינים שיש בו. כאן תוכלו למצוא כתבות בהתאם ליעד, כמו: המאכלים הכי טובים של הונגריה ואיפה לאכול אותם; עשרת המלונות הכי טובים בהונג קונג; הרחובות הכי מגניבים באתונה ועוד. כך ניתן להפיק את המיטב מטיול בחו”ל.

Lounge Buddy – כאשר יוצאים לטיול בחו”ל, טיסות ארוכות והמתנה בשדה התעופה הם דבר מעייף. בכל שדות התעופה ישנם חדרי לאונג’ המאפשרים לכם לנוח וליהנות מאוכל ומשקאות והכל באווירת VIP. הבעיה שהשימוש בחדרי ה VIP דורש הרשמה למועדון ותשלום קבוע. בעזרת אפליקציה זו תוכלו לבלות בחדרי הלאונג’ לפי תשלום על ביקור חד פעמי ללא צורף בהצטרפות למועדון והתחייבות ארוכת טווח

מה עוד יעזור:

Airbnb – כולנו מכירים את האפליקציה הזו אשר בעזרתה תוכלו למצוא מקומות לינה בכל רחבי העולם. יתכן שהשתמשתם בה בטיול לחו”ל או שהזמנתם חבילה הכוללת טיסה ומלון. אבל לאפליקציה זו ישנו עוד שימוש, בעזרתה ניתן למצוא סיורים ופעילויות מעניינות ביעד כמו סיורים באתונה בעקבות המיתוסים והאגדות; סיור אוכל בוורנה; שיעור קדרות בהונג קונג ועוד שפע של פעילויות.

DuoLingo – רבים מאיתנו מתמודדים עם קשיי השפה בטיול בחו”ל. זה מקשה עלינו לתקשר, לקבל מידע חשוב וליצור קשרים חברתיים. אפליקציה זו מאפשרת לכם ללמוד שפות בצורה מהנה והיא מומלצת מאוד בתור הכנה לטיול והעברת הזמן בטיסות ושדות תעופה.

UBER – כאשר אתם נמצאים בטיול בחו”ל, אם לא בחרתם בהשכרת רכב בחו”ל, תצטרכו להיעזר בתחבורה הציבורית. אפליקציית ההסעות של UBER היא דרך נוחה להזמין שירות הסעה על פי מיקום גאוגרפי וגם ליהנות ממחירים מוזלים. אם אתם רוצים להזמין הסעה אתם לא צריכים להסתבך בלהסביר לנהג מהיכן לאסוף אתכם, האפליקציה כבר יודעת היכן אתם נמצאים. המחיר נקבע על ידי האפליקציה ולא תיפלו קרבן לנהגי מוניות מפקיעי מחירים.

CityMapper –  רכב בחו”לכאשר אנו יוצאים לטיול בחו:ל, התחבורה הציבורית לא תמיד נגישה עבורנו בגלל מחסור במידע על תחנות ומסלולים. כך אנו מגיעים למצב בו אנו מוציאים הון על מוניות. בעזרת אפליקציה זו, המכסה ערים מרכזיות בעולם, תוכלו בקלות להתמצא בתחבורה הציבורית. אפליקציה זו עובדת על בסיס מיקום גאוגרפי, דבר המקל מאוד. אפילו מסלולים לאופניים תמצאו בה.

FLIO – מכירים את זה שאתם יוצאים לטיול בחו”ל ומוצאים את עצמכם בשדות תעופה ענקיים עם טרמינלים שונים ובלבול נוראי? ובכן אפליקציה זו אמורה לעשות לכם סדר בדברים. בעזרת אפליקציה זו תוכלו להתמצא בשדות התעופה, התחבורה הפנימית, השערים, המסעות וכל מה שצריך. היא גם תציג לכם את סטטוס הטיסה שלכם.

מה עוד לקרוא

The following two tabs change content below.
בליק הוא אתר אינטרנט, ששם לו למטרה להציג ללקוח הישראלי חווית קנייה חדשה של שירותי תיירות, באמצעות גלישה חווייתית ומגוון מוצרים במחירים אטרקטיביים.
Summary
האפליקציות שחייבים לקחת לטיול בחו”ל
Article Name
האפליקציות שחייבים לקחת לטיול בחו”ל
Description
עומדים לצאת לטיול בחו”ל? מצאתם טיסות זולות בדקה ה 90, הזמנתם כרטיסי טיסה ואולי גם מלון. ביקשתם כמה ימי חופש ועכשיו צריך להתארגן לטיסה ולטיול בחו”ל. בחופשה שלכם תרצו להיות יעילים על מנת לראות ולעשות כמה שיותר דברים. ישנן מספר אפליקציות, חלקן מוכרות, חלקן פחות, שפשוט חייבים בטיול הבא.
Author
Publisher Name
בליק תיירות
Publisher Logo
Tags: