Menu

חופשה משפחתית בכרתים: ארבע דרכים מדהימות לבלות בכרתים

0 Comments


חופשה משפחתית בכרתיםחופשה משפחתית בכרתים: כרתים, האי הכי גדול ביוון, הוא יעד תיירותי מוכר המושך אליו מאות אלפי מבקרים מידי שנה, אך בעוד שרוב המשפחות הישראליות שמגיעות לכאן מסתפקות בנופש בטן-גב במלונות הכול כלול וכפרי נופש מאובזרים, עם בריכה ומתנפחים, יש לאי הרבה יותר מה להציע וממש כדאי לגלות אותו, שכן החופשה המשפחתית עשויה להשתדרג מאוד, אם תשלבו בה טיולים רגליים, רכיבה על סוסים, טיולי שייט ועוד פעילויות חווייתיות שאפשר ליהנות מהן בכרתים.

קפצו למים…

אם בא לכם לגלות את העולם התת-ימי והילדים שלכם מבוגרים מספיק בשביל זה, תוכלו להצטרף לקורס צלילה (או אפילו “קורס היכרות”) ולהתענג על העולם העשיר והססגוני המתקיים מתחת לפני הים, מול חופיו של האי. רוב בתי הספר לצלילה והמועדונים מרוכזים לאורך חופו הצפוני של האי, כאשר המקומות הכי מומלצים הם בחוף Afrata (לא רחוק מחאניה), בכפר Panormos שממזרח לרת’ימנו, בחרסוניסוס (Hersonissos) שממזרח להרקליון ובריף ניקולוס ( Nikolos Reef ) שנמצא בחלק המזרחי של האי, בין הכפרים Agios Nikolaos ו Elounda.

חובבי הקיאקים שבינכם יכולים לנצל חופשה משפחתית בכרתים ולחתור אל מול נופים עוצרי נשימה לאורך חופו הדרומי של כרתים, במסלולים העוברים דרך כפרי חוף ציוריים כמו Paleochora, Sougia, מפרץ Loutro, Sfakia ועוד…

יש בכרתים גם כמה לוקיישנים מעולים לגלישת רוח, סאפ וגלישה עם עפיפונים.

בכרתים יש כמה לוקיישנים מעולים לגלישת רוח, סאפ וגלישה עם עפיפונים Click To Tweet

בין הרים ובין סלעים טסים האופניים…

אחת מהדרכים הנהדרות לגלות את יופיו של הטבע הים תיכוני של כרתים היא לתור את שבילי דילים לכרתיםהאופניים, הנמתחים לאורכם ולרוחבם של ההרים והעמקים וחולפים דרך כפרים מסורתיים, כנסיות ציוריות וכרמי גפנים וזית…

תוכלו להצטרף לחברות המוציאות טיולי אופניים מודרכים, או לתכנן את המסלול שלכם באופן עצמאי: את המפות והמידע לגבי המסלולים ניתן לקבל באתר של לשכת התיירות, או במשרדים שלהם באי ואת האופניים תוכו לשכור מחברות להשכרת רכב, המשכירות גם אופני הרים ואופני שטח לגילאים שונים.

חופשה משפחתית בכרתים מאפשרת גם לגלות את העולם התת-ימי מבלי לצלול בכלל…

אם אתם אוהבים חיות, מומלץ לכם לבקר באקווריום Aquaworld שבחרסוניסוס, בו מוצגים שלל יצורים ימיים, כמו גם זוחלים מדהימים מכל קצווי הגלובוס, שנפצעו וניצלו ממוות וקיבלו כאן בית חם ואוהב.

ה CretAquarium, אחד האקווריומים הגדולים והטובים באירופה, נמצא לא רחוק מהרקליון. האקווריום הזה הוא חלק מקומפלקס המחקר הימי הכי גדול באגן הים התיכון ומהווה מקום מצוין לפגוש בו את היצורים התת-ימיים השוחים במים המקיפים את איי יוון וללמוד עליהם.

ממש קרוב ל CretAquarium נמצאת הגרסה של כרתים לפארק היורה… Dinosauria Park הוא אטרקציה מיוחדת ומקסימה ותוכלו לשוטט בו בין עשרות רפליקות של דינוזאורים בגודל טבעי וללמוד על אותם היצורים הפרהיסטוריים שהילכו על פני כדור הארץ לפני מיליוני שנים. הדינוזאורים גם זזים ומשמיעים קולות, כדי להעצים את החוויה.

להתפעל מיפי הטבע באחד מהקניונים הגדולים באירופה.

טיול מאורגן לכרתיםקניון סאמאריה (Samaria Gorge) הוא, ללא ספק, אתר הטבע מספר אחד בכרתים. הקניון המרשים, שקירות סלע זקופים סוגרים עליו משני צדדיו, מוקף בנוף עוצר נשימה של הרים פראיים, מכוסים ביער ים תיכוני וניתן לראות בו את עז ההרים של כרתים (“קרי קרי”), כמו גם שלל פרחים ונופי סלע מדהימים, שהנחל מתחתר בהם ויוצר צורות שונות ומשונות.

המסלול הוא יכול להתאים אבל חופשה משפחתית בכרתים, לא מתאים לילדים ממש קטנים, כי הירידות מאמצות את הרגליים. מסלול ארוך למדי (לוקח 8 – 6 שעות, כולל עצירות למנוחה וצילומים) והוא יורד מרמת Omalos Plateau, הנמצאת בגובה של יותר מ 1,200 מטר מעל פני הים, עד לכפר הדייגים הציורי Agia Roumeli, בו תוכלו לנוח באחת מהטברנות, לאכול ארוחה יוונית טובה ולהשיב את הנפש לפני שממשיכים למלון.

דילים לכרתים, חבילות נופש לכרתים, טיסות לכרתים, טיול מאורגן לכרתים

מה עוד בדאי לקרוא

The following two tabs change content below.
בליק הוא אתר אינטרנט, ששם לו למטרה להציג ללקוח הישראלי חווית קנייה חדשה של שירותי תיירות, באמצעות גלישה חווייתית ומגוון מוצרים במחירים אטרקטיביים.
Summary
חופשה משפחתית בכרתים: ארבע דרכים מדהימות לבלות בכרתים
Article Name
חופשה משפחתית בכרתים: ארבע דרכים מדהימות לבלות בכרתים
Description
חופשה משפחתית בכרתים: כרתים, האי הכי גדול ביוון, הוא יעד תיירותי מוכר המושך אליו מאות אלפי מבקרים מידי שנה, אך בעוד שרוב המשפחות הישראליות שמגיעות לכאן מסתפקות בנופש בטן-גב במלונות הכול כלול וכפרי נופש מאובזרים, עם בריכה ומתנפחים, יש לאי הרבה יותר מה להציע וממש כדאי לגלות אותו, שכן החופשה המשפחתית עשויה להשתדרג מאוד, אם תשלבו בה טיולים רגליים, רכיבה על סוסים, טיולי שייט ועוד פעילויות חווייתיות שאפשר ליהנות מהן בכרתים.
Author
Publisher Name
בליק תיירות
Publisher Logo
Tags: , , ,