Menu

אתרי סקי באנדורה

0 Comments


Pas de la Casaיש כאלו שעבורם חופשה היא חופים שטופי שמש, או ביקורים במוזאונים וכנסיות. אבל אם אתם מעלה אשר אוהבים את האקסטרים, בואו לעשות סקי באנדורה. אנדורה למי שלא מכיר היא נסיכות קטנה היושבת בין צרפת לספרד. אין בה שדה תעופה וניתן להגיע אליה מצרפת או מספרד. מיקומה בהרי הפיראנים הפכו אותו ליעד סקי פופולרי מאוד. יש בה 5 אתרי סקי ברמה גבוהה ובהם פועלים בתי ספר לסקי. מי שאין לו ניסיון ורוצה ללמוד, זהו המקום להתחיל. התקופה המומלצת ביותר לסקי באנדורה היא בין אמצע ינואר לאמצע מרץ.

אתרי סקי באנדורה

  1. Pas de la Casa – מבין כל אתרי הסקי של אנדורה, זהו האתר הגבוה ביותר והוא פופולרי מאוד בקרב צעירים. נקודת הגלישה הגבוהה ביותר באתר היא בגובה של 2,640 מטר. סה“כ יש בו כ 100 קילומטר של מסלולים. גם חובבי הסנובורד יכולים ליהנות כאן; עבורם האתר מציע כמה Half-Pipes, boardcross, מסלולי Off-Piste וסנופארקס. גם המסעדות באתר נחשבות לטובות, חלקן מציעות מטעמים מהמטבח הקטאלני אך לא רק. יש גם חיי לילה, אך הם אינם סוערים במיוחד. העיירה פה דה לא קאסה מעט מרוחקת מהאתר, אך מי שירצה יכול להגיע לשם, גם שם תמצאו מסעדות.
  2. אורדינו ארקאליס – למעשה אלו הם שני אתרי סקי המתחברים יחדיו לאתר אחד גדול. במקום יש מגוון פעילויות והוא מתאים גם לבילוי של משפחות אשר רוצות לצאת לחופשת סקי. מבין כל האתרים, זהו האתר המרחוק ביותר להגעה, אך הרמה הגבוהה והנופים הבתוליים בהחלט מצדיקים להרחיק עד לכאן. גולשים מנוסים ומחפשי אקסטרים יאהבו את האתר הזה. הנקודה הגבוהה ביותר באתר נמצאת בגובה של 2600 מטר וסה“כ כל המסלולים הוא 24 קילומטר. במקום אין פארק שלג אך גולשי הסנובורד בהחלט יכולים למצוא בו עניין רב. למרות שהאזור נראה יחסית מבודד הוא ממוקם קרוב לעיירות לה מסנה וקנילו. כמו כן במרחק של 8 קילומטר מאורדינו נמצא מרכז ספא איכותי CALDEA וגם מרכזי הקניות של אנדורה.
  3. סולדו – עיקר המסלולים באתר זה מתאימים למתחילים ולבעלי רמה בינונית, מה שהופך את המקום למתאים ביותר עבור שיעורי סקי. אך גם המנוסים יוכלו למצוא כמה מסלולים מאתגרים. באתר ישנם מסלולים באורך כולל של 193 קילומטר, רובם רחבים ומטופחים. בזכות תותחי השלג תמיד ישנם תנאי סקי טובים. מלבד הסקי בעיירה תוכלו למצוא פאבים וכמה מסעדות וסצנת חיי לילה די סוערת. המקום גם חביב מאוד על גולשי הסנובורד ואם אין לכם ניסיון בסנובורד כאן תוכלו להתחיל.
  4. פאל - ארינסאל פאל – ארינסאל – אתר סקי מפותח ופופולרי. הוא אמנם קטן יחסית אך הוא בהחלט יש בו עניין ולא רק בעונת הסקי. בעבר פאל וארינסאל היו שני אתרי סקי נפרדים עד אשר חוברו יחדיו ברכבל בשנת אתר זה מתאים לכל המשפחה, ילדים ומבוגרים, מתחילים ומתקדמים אשר יכולים למצוא מגוון מסלולים ההולמים את רמתם. הנקודה הגבוהה ביותר באתר היא בגובה של 2560 מטר. סה“כ יש כאן 42 מסלולי סקי ברמות שונות ובאורך כולל של 63 קילומטר. גם גולשי הסנוברוד יכולים ליהנות מאתר זה, אך מומלץ עבור להתמקד בחלק של ארינסאל שם השקיעו יותר בנושא ויש שם גם פארק שלג עם עם שלוחות לקפיצות ול- .big air half-pipe זהו גם מקום טוב לטעום את המטבח האנדורי, אך אם תרצו לגוון תוכלו למצוא כאן גם אוכל מקסיקני וסיני. יש כאן חיי לילה, אמנם לא כמו סולדו, אך יש פאבים ומוזיקה חייה.

מה עוד לקרוא

The following two tabs change content below.
בליק הוא אתר אינטרנט, ששם לו למטרה להציג ללקוח הישראלי חווית קנייה חדשה של שירותי תיירות, באמצעות גלישה חווייתית ומגוון מוצרים במחירים אטרקטיביים.
Summary
אתרי סקי באנדורה
Article Name
אתרי סקי באנדורה
Description
יש כאלו שעבורם חופשה היא חופים שטופי שמש, או ביקורים במוזאונים וכנסיות. אבל אם אתם מעלה אשר אוהבים את האקסטרים, בואו לעשות סקי באנדורה. אנדורה למי שלא מכיר היא נסיכות קטנה היושבת בין צרפת לספרד.
Author
Publisher Name
בליק תיירות
Publisher Logo
Tags: , , , ,