Menu

טיול מאורגן למלטה

0 Comments


מלטה הוא אי המספק לכם חופשה באווירה ים תיכונית. למרות גודלו המצומצם של האי, למלטה יש הרבה מה להציע לתיירים. מצד אחד ניתן ליהנות מחופשה רגועה בחופים, אך בעיר יש גם היסטוריה ואתרים ארכיאולוגים. אז מה עושים במלטה ומה צריך לדעת במהלך טיול מאורגן למלטה?

טיול מאורגן למלטהראשית כל בואו נעשה לכם סדר בראש מבחינה גיאוגרפית. מלטה היא אי בים התיכון הנושק לסיציליה. למעשה מדובר ב 3 איים כאשר הגדול מבניהם הוא מלטה הנחשב למרכז המדינה. האי השני הוא גוזו, אי יותר ירוק, בעל אופי כפרי וחופי ים משגעים. חובבי הצלילה שביניכם יכולים ליהנות מאתרי הצלילה שלחופיו. והאחרון הוא האי קומינו אשר אינו מיושב אך בהחלט מושך מבקרים האוהבים את הטבע הבתולי ואתרי הצלילה שבו.

טיול מאורגן למלטה מחייב ביקור בוולטה

טיול מאורגן למלטהוולטה היא עיר הבירה של מלטה והיא שוכנת באי מלטה. זוהי אינה העיר הגדולה ביותר במלטה אך היא נהנית מעושר תרבותי רב והוכרזה כאתר מורשת עולמי. ישנם כמה אתרים שמומלץ לבקר בהם והם: תאטרון מנואל אשר נבנה במאה השבע עשרה והוא עדיין פעיל; ארמון הגראנד מאסטר מהמאה ה 16;  וחומות העיר יחדיו עם מבצר סנט אלמו השולט על הכניסה לשני הנמלים של העיר. עוד אתר מעניין הוא גני באראקה העליונים המספקים נוף פנורמי עוצר נשימה על נמל העיר והעיירות הסמוכות.

סמוך לווטלה ישנן 3 עיירות קסומות – סנגלאה, ויטריוזה וקוספיקואה. אלו הן ערים עתיקות והיסטוריות החולקות חומה מרשימה המקיפה אותן. מלבד הסמטאות הקסומות תוכלו למצוא בעיירות אלו מבצרים ומצודות מתקופת האבירים, לצד מוזאונים ומסעדות דגים ופרות ים מעולות.

טיול מאורגן למלטהעוד מקום מומלץ לביקור הנמצא בסביבה הוא כפר הדייגים מרסשלוק, כפר מקסים בעל נמל ציורי. אם אתם מגיעים ביום ראשון תוכלו לבקר בשוק הדגים הססגוני. גם כן לא חסרות מסעדות המגישות דגים טריים ומאכלי ים.

המערות הכחולות

מדובר במערכת של 6 מערות טבעיות אותן כרסם הים בצוקים של מלטה. המערה המרכזית היא בעלת קשת מרשימה בגובה של 45 מטרים. קרני השמש הפוגעות במי הים הכחולים יוצרים מחזה מרהיב של צבעים. לא ניתן להגיע אל המערות בדרך היבשה אלא באמצעות סיורים המתקיימים על גבי סירות ויוצאים מהכפר הסמוך Wied iz-zurrieq. ניתן לשנרקל במקום והדבר מומלץ מאוד. כמו כן ניתן לבצע צלילות במקום. ניתן לבקר במערות בכל עונות השנה אך כמובן הקיץ הוא עונה בה התיירים נוהרים למקום. עיקר היופי הוא משעות הזריחה ועד שעות הצהריים.

טיול מאורגן למלטה נבקר גם בההיפוגאם של חל ספיני

בעיר פאולה תוכלו למצוא את אחד האתרים הארכיאולוגים המעניינים ביותר. זהו אתר יוצא דופן ומרשים המספק עניין רב גם לאלו שממש לא מתעניינים בארכיאולוגיה. זהו מבנה תלת מפלסי אשר נבנה במהלך תקופות שונות כשלושת אלפים שנה לפני הספירה. משערים שהמבנה שימש כמקדש ולאחר מכן כאתר קבורה. האתר פתוח למבקרים אך על מנת לשמר אותו מותרת כניסה של 80 מבקרים ביום ולכן חשוב להזמין כרטיסים מראש.

קניות במלטה

טיול מאורגן למלטהטיול מאורגן למלטה יכלול כמובן שיטוטים בסמטאות של העיירות השונות בוודאי תמצאו מזכרות מעניינות, אך ישנם כמה מוקדי קניות בהם מומלץ לבקר. ברחוב סלימה הראשי של עיר בירה תוכלו למצוא חנויות רבות וגם מרכז קניות חדיש ומלא במותגים המקרא THE POINT. לאוהבי השווקים מומלץ לבקר בשוק של מלטה בימי שבת וראשון, שם תוכלו למצוא נעליים, בגדים, תכשיטים וחפצי אומנות. השוק נמצא. בMERCHANT STRET.

טיול מאורגן הבא למלטה תתחילו לתכנן מראש. כך תוכלו גם להבטיח את מקומכם וגם ליהנות ממחיר נמוך

טיול מאורגן למלטה

מה עוד לקרוא

The following two tabs change content below.
בליק הוא אתר אינטרנט, ששם לו למטרה להציג ללקוח הישראלי חווית קנייה חדשה של שירותי תיירות, באמצעות גלישה חווייתית ומגוון מוצרים במחירים אטרקטיביים.
Summary
טיול מאורגן למלטה
Article Name
טיול מאורגן למלטה
Description
מלטה הוא אי המספק לכם חופשה באווירה ים תיכונית. למרות גודלו המצומצם של האי, למלטה יש הרבה מה להציע לתיירים. מצד אחד ניתן ליהנות מחופשה רגועה בחופים, אך בעיר יש גם היסטוריה ואתרים ארכיאולוגים. אז מה עושים במלטה ומה צריך לדעת במהלך טיול מאורגן למלטה?
Author
Publisher Name
בליק תיירות
Publisher Logo
Tags: