Menu

חופשה אקזוטית זנזיבר ואיי סיישל

0 Comments


אם אתם מחפשים יעד מושלם לירח דבש או סתם רוצים לראות את היעדים האקזוטיים – תוכלו למצוא זאת בזנזיבר או באיי סיישל – המקומות הקסומים ביותר בעולם אשר יגרמו לכם להרגיש כאילו אתם בתוך תמונה ממגזין תיירות, .

זנזיבר

יעדים אקזוטייםנתחיל בזנזיבר, אי קסום באוקיינוס ההודי, אליו מגיעים מטנזניה. האטרקציות המרכזיות של זנזיבר הן החופים הקסומים המאופיינים בחולות לבנים, עצי קוקוס ומים צלולים ותכלכלים. אפשר ליהנות כאן מחופשת בטן גב מושלמת, אך חבל לפספס את היופי אשר נמצא גם מתחת לפני הים. ניתן לצלול ולראות את האלמוגים והדגים הצבעוניים, אך מי שלא מתחבר לצלילה יכול גם להתרשם באמצעות שנירקול. אין צורך להרחיב ולדבר על החופים, התמונות מדברות בעד עצמן. אך מה עוד יש לזניזבר להציע?

סטון טאון – סטון טאון היא הבירה הקדומה של זנזיבר. המיקום של זנזיבר הפך אותה למקום מפגש של תרבויות שונות (ערביות, אפריקאיות, הודיות ואפילו אירופאיות) והדבר ניכר בעיר הקסומה אשר הוכרזה כאתר מורשת עולמי של אונסק”ו. כאן תוכלו לשוטט במבוך הסמטאות בהן ישנו שלל של ריחות של בישולים ותבלינים. בוודאו תוכלו למצוא כאן מזכרות מעניינות. לעיירה באמת אופי מיוחד ומומלץ מאוד להישאר לשעת השקיעה אשר צובעת אותה בצבעים מיוחדים ומוסיפה לקסם.

שמורת הקופים (ג’וזאני צ’אקווה) – מומלץ לבקר בפארק הלאומי ג’וזאני צ’אקווה הידוע בעיקר בזכות קופי הקולובוס הרבים שיש בו, אך גם צמחייה ופריחה מעניינת.

האי צ’נגו – במרחק של חצי שעת הפלגה מסטון טאון תוכלו למצוא את האי צ’נגו, הידוע בתור אי הצבים. בעבר היה זה מקום אליו שלחו עבדים מרדניים, היום שולטים באי צבי ענק.

אמנם לא חסרות מסעדות טובות באי, אך אם תרצו ליהנות ממאכלי ים טריים וטעימים, בקרו בכפר נונגווי. זהו אמנם כפר דייגים בהגדרתו, אך על האזור השתלטו ריזורטים גדולים ושפע של אטרקציות תיירותיות.

איי סיישל

עוד מקום עם חופים קסומים ועצי קוקוס הנושקים לים הוא איי סיישל אשר באוקיינוס ההודי. כמו זנזיבר, גם כאן יש לכם את האפשרות ליהנות מחופשה רומנטית ומפנקת, אך גם ליהנות מטבע ואתרי צלילה מרהיבים. למעשה איי סיישל הם קבוצה של 155 איים, אך עיקר הפעילות מתרכזת ב 3 איים מרכזיים.

האי המרכזי בסיישל הוא מאהה (MAHE), כאן נמצא שדה התעופה הבינלאומי ורבים מבתי המלון. בהתאם כאן תוכלו למצוא שפע של אטרקציות תיירותיות הכוללות גם בתי קזינו ומרכזי קניות. מי שמחפש את השקט יכול למצוא אותו באי פרלין או האי לה דיג.

האי פרלין – ניתן להגיע לכאן בטיסה או מעבורת. גם אי זה מתוייר מאוד, אך הוא מתאים למי שרוצה לראות את הטבע והלגונות השקטות. זהו מקום מושלם לבטן גב מול חופי ים תכולים וקוקוסים מצננים.

האי לה דיג – מה שמצא חן בעייננו הוא שכאן אין רכבים וגם לא מלונות פאר. התנועה באי היא באמצעות אופניים או עגלות רתומות (שוורים, לא סוסים!). ניתן להגיע לכאן במעבורת מהאי פרלין. מי שירצה לשחות באי יוכל לעשות זאת בצימרים משפחתיים.

אטרקציות בסיישל

איי סיישלאם אינכם בעניין של צלילה, תוכלו לקחת סיור בסירת זכוכית אשר תיקח אתכם לסיור בפארקים הימיים. מה שאהבנו בסיור זה הוא האפשרות לעצור בחופים מבודדים וההשתכשכות במים.

ניתן גם לסייר בעיר הבירה ויקטוריה והאווירה הידידותית שבה. בעיר הבירה תוכלו למצוא את המוזאון הלאומי, המידה ותרצו ללמוד קצת על ההיסטוריה והחיים במקום.

מומלץ מאוד לבקר בגנים הבוטניים, הכוללים בין היתר סחלבים מרהיבים ואף אוכלוסייה של צבי ענק.

מבחינת מזג האוויר ניתן לבקר בסיישל בכל עונות השנה, אך התקופה המומלצת ביותר היא בין מאי לספטמבר.

מה עוד לקרוא

The following two tabs change content below.
בליק הוא אתר אינטרנט, ששם לו למטרה להציג ללקוח הישראלי חווית קנייה חדשה של שירותי תיירות, באמצעות גלישה חווייתית ומגוון מוצרים במחירים אטרקטיביים.
Summary
חופשה אקזוטית : זנזיבר ואיי סיישל
Article Name
חופשה אקזוטית : זנזיבר ואיי סיישל
Description
אם אתם מחפשים יעד מושלם לירח דבש או סתם רוצים לראות את היעדים האקזוטיים - המקומות הקסומים ביותר בעולם אשר יגרמו לכם להרגיש כאילו אתם בתוך תמונה ממגזין תיירות, תוכלו למצוא זאת בזנזיבר או באיי סיישל.
Author
Publisher Name
בליק תיירות
Publisher Logo
Tags: , ,