Menu

בלאק פריידי, קניות בפראג, בודפשט או רומא

0 Comments


פראגכמו בכל שנה, בחודש נובמבר, לקראת חג המולד, העולם נכנס לחגיגת קניות אשר מגיעה לשיאה בלאק פריידי. זוהי הזדמנות עבור כולם להשיג סחורות במחירים מוזלים. ביום זה, ולמעשה עוד בימים שלפניו, כל הרשתות והחנויות מציעות הנחות ומבצעים אטרקטיביים. אם אתם נמצאים בחו“ל זוהי הזדמנות טובה עבורכם לעשות את הקניות שלכם. להלן מדריך קצר לקראת הבלאק פריידי בפראג, בודפשט ורומא. הבלאק פריידי מצוין השנה ב 29 בנובמבר.

בלאק פריידי בפראג

בפראג ישנם מקומות שונים בהם תוכלו ליהנות מהמבצעים של בלאק פריידי. בואו נתחיל ממקום מעניין וקצת שונה מכל שאר הקניונים. Cerna Ruze הוא אחד ממרכזי הקניות הוותיקים של פראג והדבר ניכר במבנה המיוחד של המקום. כאן תוכלו למצוא שילוב של חנויות יוקרה, לצד חנויות קצת יותר זולות. אם תרצו לקנות קריסטלים אותנטיים או מעילי עור זה המקום.

אם תרצו מקום עם יותר שפע של מותגים ואפשרויות תוכלו לנסות את ה Europark אשר מציע חווית קניות מודרנית. יש בו חנויות רבות ופשוט אפשר למצוא שם את הכל. זהו מקום טוב לעשות קניות לכל המשפחה ואם אתם מגיעים עם ילדים יש שם גם אטרקציות שיעבירו להם את הזמן.

מבצעים טובים תוכלו למצוא בחנות הכלבו MY NARODNI. בחנות זו תוכלו למצוא ביגוד, הנעלה, מוצרי קוסמטיקה, צעצועים, כלי מטבח וכל מה שתצפו למצוא בחנות כל בו.

בלאק פריידי בבודפשט

אם אתם מבקרים בבודפשט תוכלו לנסות את החנויות של ננושקה, מותג אופנה מקומי ידוע בהונגריה שיש לו גם סניפים בחו“ל. שם תוכלו למצוא פריטי אופנה לגברים ונשים. באתר האינטרנט של הרשת תוכלו למצוא את כתובות הסניפים, אשר סביר להניח שתיתקלו בהם בכל מקרה באזורי הקניות.

אם אתם מחפשים קניות לכל המשפחה מומלץ מאוד לבקר ב Arena Mall הנחשב למרכז הקניות הגדול ביותר בבודפשט. כמו בכל קניון, כאן תוכלו למצוא מבחר של חנויות הכוללות מותגי אופנה, ספורט, אלקטרוניקה, מתנות, קוסמטיקה ועוד. וכמובן שפע של מבצעים בבלאק פריידי. עוד קניון מומלץ הוא Corvin Plaza בו תמצאו חנויות רבות וגם בילויים.

נכון שבשמים ניתן להשיג בכל קניון, אך אם באמת תרצו לבקר במקום מיוחד נסו את מדיסון. כאן אפילו תוכלו ליהנות מכוס קפה.

אתר זה מרכז מבצעים רבים, לצערנו הרב המידע כולו בהונגרית.

בלאק פריידי רומא

בבודפשטאי אפשר לדבר על קניות ברומא מבלי לבקר ברחוב Via del Corso. זוהי שדרה ענקית המלאה בחנויות וזה אפילו לא רחוק מהאתרים ההיסטוריים. כאן תוכלו למצוא חנויות של מותגים גדולים וידועים כמו זארה, M&H, נייק ועוד רבות אחרות. לצד החנויות הגדולות תוכלו למצוא גם חנויות בוטיק קטנות בהן באמת ניתן למצוא דברים מיוחדים.

אם תרצו לנסות את מזלכם ואולי להיתקל במבצעים במותגים היוקרתיים יותר, הם מרוכזים ברחוב Via Condotti. כאן תוכלו למצוא מותגים כמו ג‘וצי, שאנל ואחרים.

אם תעדיפו את אחד הקניונים, בהם תמיד יש מבחר גדול של קניות לכל המשפחה, תוכלו לנסות את Galleria Alberto Sordi או Shopping Mall Porta di Roma. הקניונים יכולים לספק לכם בילוי גם מעבר לקניות. קחו בחשבון שהם עשויים להיות צפופים בבלאק פריידי.

אתר המרכז את מבצעי הבלאק פריידי באיטליה

מה עוד לקרוא

The following two tabs change content below.
בליק הוא אתר אינטרנט, ששם לו למטרה להציג ללקוח הישראלי חווית קנייה חדשה של שירותי תיירות, באמצעות גלישה חווייתית ומגוון מוצרים במחירים אטרקטיביים.
Summary
בלאק פריידי, קניות בפראג, בודפשט או רומא
Article Name
בלאק פריידי, קניות בפראג, בודפשט או רומא
Description
כמו בכל שנה, בחודש נובמבר, לקראת חג המולד, העולם נכנס לחגיגת קניות אשר מגיעה לשיאה בבלאק פריידי. זוהי הזדמנות עבור כולם להשיג סחורות במחירים מוזלים. ביום זה,
Author
Publisher Name
בליק תיירות
Publisher Logo
Tags: , , ,