Menu

אתרי הסקי בנסקו ופאמפורובו הם הפופולריים בבולגריה

0 Comments


חופשת סקי חופשת סקי נחשבת בעיני רבים כספורט של עשירים אשר יכולים להרשות לעמם לגלוש באתרי הסקי היוקרתיים של שווייץ או צרפת. אך האמת שישנן גם אפשרויות זולות יותר לצאת לחופשת סקי משפחתית מבלי לשבור תכנית חיסכון. אז בואו נכיר את אתרי הסקי של בולגריה – בנסקו ופאמפורובו

 

אתרי הסקי בנסקו ופאמפורובו

אתר הסקי בנסקו

בעבר אתרי הסקי המזרח אירופאים נחשבו לנחותים בהשוואה לאתרי הסקי של אירופה המערבית. הציוד היה מיושן, רמת התחזוקה נמוכה, השירותים לתייר היו לוקים בחסר ובתי המלון לא היו ברמה גבוהה. אך היום, כפי שמוכיח אתר הסקי בנסקו, התמונה השתנתה. סכומי כסף רבים הושקעו באתר זה במטרה להפוך אותו לאתר מוביל. והיום הגולשים כאן יכולים ליהנות מחוויית גלישה ברמה גבוהה וחופשה נעימה, בדיוק כמו במערב אירופה. אתר סקי זה זכה לארח אליפויות עולם, אליפויות אירופה ואירועי סקי נחשבים.  גולשי סקי וסנוברוד רבים פוקדים את האתר.

קצת נתונים טכניים לגבי האתר; האתר ממוקם ברכס הרי הפירין, כ 150 קילומטר מדרומית לעיר הבירה סופיה. מסלולי הסקי באתר הם בגבהים של 2000-2600 מטר. באתר ישנם 17 מסלולי סקי.

 פאמפורובובמקביל לחופשת הסקי שלכם תוכלו ליהנות כאן מבתי מלון ברמה גבוהה; מועדוני ספא ואפילו חיי לילה. אין כמו טיפולי ספא מרעננים באוויר הצח של ההרים, ובמיוחד אחרי פעילות סקי מאמצת. אם אינכם חובבי סקי, אך אוהבים טבע ויש לכם אופי ספורטיבי תוכלו לבוא לכאן גם מחוץ לעונה וליהנות ממסלולי רכיבה על אופניים, מסלולי הליכה ועוד פעילויות.

לפרטים נוספים תוכלו להיכנס לאתר האינטרנט של האתר. שם תוכלו למצוא תחזית מזג אוויר, מצלמות ווב, בתי מלון, אירועים ועוד.

האתר נקרא על שם העיירה הסמוכה בנסקו, בהחלט מומלץ לסייר בעיירה הנחמדה הכוללת מבנים מהמאה ה 18 אל מול נופים מדהימים. ניתן לעשות זאת גם  במסגרת סיורים מאורגנים ומודרכים. בעיירה תוכלו למצוא גם את בית רדונובה המשמש כמוזאון היסטורי ואתנוגרפי של העיירה.

אתר הסקי פאמפורובו

פאמפארובו הוא אתר סקי פופולרי אשר נמצא בדרום בולגריה. הוא נחשב לאחד הטובים בדרום מזרח אירופה ופוקדים אותו גולשי סקי וסנובורד רבים הבאים ליהנות מהמסלולים היפים והשירותים לנופשים. במרכז האתר תוכלו למצוא בתי מלון ובארים והמקום מתאים מאוד עבור משפחות. מבחינת מסלולי הסקי הם מתאימים למתחילים וגולשים וגם למנוסים ברמה בינונית. האתר נמצא בהרי רודופי הממוקמים כ 260 ק”מ מהבירה סופיה, בגובה 1620 מטר, כאשר הפסגה הגבוהה ביותר מתנשאת לגובה של 1928 מטר. תוכלו למצוא כאן מסלולי סקי באורך של 50 ק”מ וגם כ 40 קילומטר של מסלולי cross country. יש כאן 18 רכבלים המסוגלים להוביל כמות של 13,000 איש בשעה. חסרי הניסיון יוכלו להיעזר במדריכי סקי המדברים שפות שונות.

מעבר לפעילויות הסקי והסנוברוד, המבקרים באתר יוכלו ליהנות ממסעדות ברמה גבוהה, פאב אירי ואנגלי, ואפילו מועדון לילה.

בנסקוכמובן שהאתר מושך אנשים גם בעונת הקיץ המגיעים ליהנות מהנופים היפים והטיולים בהרים, מסלולי הרכיבה על אופניים ועוד. כאן ישנם אגמים, מפלי מים ואטרקציות נוספות. זהו אתר ברמה גבוהה אליו מגיעים מבקרים מכל העולם.

לסיכום, אתרי הסקי בבולגריה, לפחות אלו שהוזכרו, מציעים לתיירים חוויה ברמה מאוד גבוהה ומוכיחים את הזמנים השתנו ואתרי הסקי המזרח אירופאיים אימצו סטנדרטים גבוהים יותר ממה שהיה נהוג פעם. הם עדיין מציעים חוויה יותר זולה למבקרים בהם, בהשוואה לאתרי הסקי של גרמניה, שווייץ וצרפת, אך התמורה היא גדולה ומשתווה לאתרים של מערב אירופה.

מה עוד לקרוא

The following two tabs change content below.
בליק הוא אתר אינטרנט, ששם לו למטרה להציג ללקוח הישראלי חווית קנייה חדשה של שירותי תיירות, באמצעות גלישה חווייתית ומגוון מוצרים במחירים אטרקטיביים.
Summary
אתרי הסקי בנסקו ופאמפורובו הם הפופולריים בבולגריה
Article Name
אתרי הסקי בנסקו ופאמפורובו הם הפופולריים בבולגריה
Description
חופשת סקי נחשבת בעיני רבים כספורט של עשירים אשר יכולים להרשות לעמם לגלוש באתרי הסקי היוקרתיים של שווייץ או צרפת. אך האמת שישנן גם אפשרויות זולות יותר לצאת לחופשת סקי משפחתית מבלי לשבור תכנית חיסכון. אז בואו נכיר את אתרי הסקי של בולגריה - בנסקו ופאמפורובו
Author
Publisher Name
בליק תיירות
Publisher Logo
Tags: ,