Menu

למה חשוב לעשות ביטוח נסיעות כשיוציאם לחו”ל

0 Comments


רובנו אוהבים לתכנן את הטיול שלנו לחו”ל בקפידה: אנחנו נכנסים לאתרי אינטרנט שונים, משווים מחירים , בודקים את המלצות הגולשים, רואים איזה טיסות הכי משתלמות ובאיזה חנויות יש מבצעי הנחות ומוודאים, טוב טוב, שנקבל תמורה מלאה והוגנת עבור הכסף שאותו אנחנו משקיעים בחופשה, או בטיול שלנו (או כמו שאומרים: “אנחנו מוודאים שלא נצא פראיירים”)…

ויש רק דבר אחד קטן שרובנו, משום מה, שוכחים לעשות וזה ביטוח נסיעות לחו”ל... דבר קטן שעלול,  להפוך לדבר… לא עלינו.

ישראלים רבים מתייחסים בביטול ובזלזול לצורך בביטוח נסיעות לחו”ל : “מי צריך את זה בכלל ?” שואלים רבים מאתנו את עצמם… “הרי יש לי כיסוי מלא בקופת חולים”, אחרים בטוחים שהביטוח החינמי שמציעות כמה מחברות כרטיסי האשראי מכסה אותם באופן אוטומטי והשאר פשוט אומרים לעצמם שמדובר, בסך הכול, על קפיצה של כמה ימים לחו”ל… “מה כבר יכול לקרות ? “

אז בואו ננסה להבין

מדוע חשוב להתייחס לביטוח נסיעות לחו”ל ברצינות

קופות החולים והביטוחים המשלימים למיניהם מעניקים לנו כיסוי רפואי בתחומי מדינת ישראל. ביטוח נסיעות לחו"ל  ברגע שאנחנו יוצאים מתחומי המדינה, משתנים כללי המשחק ואם, חלילה, אנחנו מרגישים לא בטוב, או נקלעים לתאונה, או אוכלים משהו מקולקל, או מקבלים התקף לב, או כל בעיה אחרת, אנחנו נאלצים לפנות לשירותי הרפואה של אותה המדינה ולשלם עליהם… הרופאים בגרמניה, המרפאות בצרפת ובתי החולים בארה”ב ישמחו לטפל בנו במסירות וביעילות, אך בתום הטיפול נאלץ לשלם את החשבון מכיסנו והסכומים עלולים להיות אסטרונומיים…

ביקור פשוט אצל רופא במדינה מערבית עלול להגיע למאות דולרים ואם יש צורך בבדיקות מעבדה, או צילום רנטגן, הרי שהסכום יטפס בזריזות לסביבות ה 1,000$… אם יש צורך באשפוז, חלילה, אנחנו מזנקים לאלפי דולרים ליום ואפילו לעשרות אלפי דולרים, במקרים שבהם דרוש אשפוז מורכב, כמו במקרים של אירוע מוחי, או התקף לב !

יותר מכך, במקרים רבים, המטופל לא יכול לשוב לארץ בטיסה רגילה והוא נזקק להטסה רפואית, שמחירה עלול להגיע לעשרות אלפי דולרים !

ההימור שלוקח על עצמו מי שיוצא לחו”ל ללא כיסוי רפואי, הוא פשוט מטורף וחסר היגיון, שהרי בתמורה להשקעה מזערית בביטוח נסיעות לחו”ל (של כמה דולרים ביום), אנחנו מקבלים שקט נפשי בשווי של עשרות ומאות אלפי דולר !

The following two tabs change content below.
בליק הוא אתר אינטרנט, ששם לו למטרה להציג ללקוח הישראלי חווית קנייה חדשה של שירותי תיירות, באמצעות גלישה חווייתית ומגוון מוצרים במחירים אטרקטיביים.
Summary
למה חשוב לעשות ביטוח נסיעות כשיוציאם לחו"ל
Article Name
למה חשוב לעשות ביטוח נסיעות כשיוציאם לחו"ל
Description
רובנו אוהבים לתכנן את הטיול שלנו לחו"ל בקפידה: אנחנו נכנסים לאתרי אינטרנט שונים, משווים מחירים , בודקים את המלצות הגולשים, רואים איזה טיסות הכי משתלמות ובאיזה חנויות יש מבצעי הנחות ומוודאים, טוב טוב, שנקבל תמורה מלאה והוגנת עבור הכסף שאותו אנחנו משקיעים בחופשה, או בטיול שלנו (או כמו שאומרים: "אנחנו מוודאים שלא נצא פראיירים")... ויש רק דבר אחד קטן שרובנו, משום מה, שוכחים לעשות וזה ביטוח נסיעות לחו"ל... דבר קטן שעלול, להפוך לדבר... לא עלינו.
Author
Publisher Name
בליק תיירות
Publisher Logo
Tags: ,